Newsletter

PRZEDSIĘBIORSTWO PRZEMYSŁU SPOŻYWCZEGO PEPEES SA (12/2019) Przyjęcie Strategii Grupy Kapitałowej PEPEES na lata 2019-2024

14.06.2019, 19:02aktualizacja: 14.06.2019, 19:02

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Raport bieżący z plikiem 12/2019

Podstawa prawna: Art. 17 ust. 1 MAR - informacje poufne.

Zarząd Przedsiębiorstwa Przemysłu Spożywczego PEPEES S.A. ("Spółka", "Emitent") informuje o przyjęciu przez Radę Nadzorczą w dniu 14 czerwca 2019 roku "Strategii Grupy Kapitałowej PEPEES na lata 2019-2024" ("Strategia").

Zgodnie ze Strategią, misją Spółki jest umocnienie na pozycji lidera w sektorze przetwórstwa rolno-spożywczego, oferującego szeroki asortyment produktów skrobiowych i wdrażającego produkty innowacyjne. Lidera, tworzącego dzięki temu satysfakcjonującą wartość dla akcjonariuszy, zapewniającego satysfakcję pracowników oraz umożliwiającego rozwój produkcji rolnej w Polsce poprzez budowę długotrwałych relacji z plantatorami, gwarantujących im stabilność i opłacalność upraw surowców.

W ramach realizacji Strategii, Spółka wspiera rozwój klientów poprzez oferowanie im wysokiej jakości naturalnych produktów skrobiowych wytwarzanych z surowców rolnych oraz wdrażanie produktów innowacyjnych.

Spółka zdefiniowała następujące cele strategiczne:

- Zwiększenie wartości i udziału w rynku Grupy Kapitałowej PEPEES przez rozwój organiczny i akwizycje,

- Poszerzenie rynków docelowych i oferty produktowej, w tym o modyfikaty skrobiowe,

- Nawiązanie współpracy z inwestorem branżowym,

- Zintensyfikowanie i usprawnienie pozyskiwania surowca,

- Optymalizacja funkcjonowania Grupy Kapitałowej PEPEES.

Kluczowe dla dalszego rozwoju GK Pepees będzie, przewidywane w Strategii, nawiązanie współpracy z partnerem branżowym, w szczególności z sektora spożywczego, farmaceutycznego, suplementów diety i produktów przeznaczonych dla dzieci. Realizacja Strategii wymaga zapewnienia stosownego know-how i znacznych inwestycji w rozwój nowych produktów, w szczególności modyfikatów i nowoczesnych technologii.

Spółka korzystając ze środków własnych, kredytów, emisji akcji, innych źródeł zewnętrznych oraz zakładając pozyskanie kapitału od inwestora branżowego, planuje wdrożenie działań umożliwiających wprowadzenie na rynek atrakcyjnej oferty produktowej, w tym m.in. wprowadzenie na europejski rynek spożywczy i farmaceutyczny modyfikatów skrobiowych.

Zawarte w Strategii informacje i założenia w żadnym zakresie nie stanowią prognozy ani szacunków wyników finansowych Spółki, a jedynie są próbą kwantyfikacji wybranych poziomów wielkości operacyjnych i finansowych, do których realizacji dążyła będzie Spółka. Mając na uwadze wieloletnią perspektywę przyjętej strategii Zarząd Spółki zwraca jednocześnie uwagę, że może wystąpić szereg ryzyk i czynników od Spółki niezależnych, które mogą wpłynąć na brak możliwości osiągnięcia założonych celów strategicznych lub pożądanych celów ekonomicznych.

Prezentacja Strategii stanowi załącznik do niniejszego raportu.

Więcej na: http://biznes.pap.pl/pl/reports/espi/all,0,0,0,1

kom espi zdz

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 14.06.2019, 19:02
Źródło informacji ESPI
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ

Pozostałe z kategorii