Pobierz materiał i Publikuj za darmo
CANNES, Francja - (BUSINESS WIRE) - Spółka Procter & Gamble (NYSE:PG) ogłosiła dzisiaj nawiązanie współpracy twórczej z Johnem Legendem i stworzoną przez Ariannę Huffington organizacją Thrive Global oraz innymi partnerami, którzy na nowo definiują kreatywność w celu wprowadzenia nowych form reklamy w obliczu potrzeby zmian.
Spełniając rosnące zapotrzebowanie konsumentów na prawdziwe historie i doświadczenia, które mają pozytywny wpływ na społeczeństwo i ludzkość, współpraca ta przebiegać będzie na styku reklamy, dziennikarstwa, filmu, muzyki, twórczości komediowej i technologii. Ponadto pozwoli ona na spotkanie nowatorskich twórców ceniących sobie takie wartości jak równouprawnienie i społeczne włączenie, a także dążących do tworzenia bardziej inspirujących treści, do których ludzie będą chcieli powracać.
„Świat reklamy był zbyt długo zamknięty – odseparowany od pozostałych segmentów branży kreatywnej, tracąc przy tym znaczenie w oczach konsumentów. Czas najwyższy zdefiniować na nowo kreatywność poprzez wprowadzenie niespotykanych wcześniej form reklamy. Obecnie możemy czerpać z wielu źródeł kreatywności, a spółka P&G rozpoczęła realizację działań ukierunkowanych na połączenie świata reklamy z innymi segmentami branży kreatywnej poprzez partnerstwa, które stawiają na pierwszym miejscu człowieka i pozwalają nam spojrzeć na reklamę z szerszej perspektywy” – powiedział Marc Pritchard, dyrektor ds. marek w Procter & Gamble.
W tym tygodniu podczas Międzynarodowego Festiwalu Kreatywności Cannes Lions P&G wzywa przedstawicieli branży do przeprowadzenia przełomowych zmian poprzez połączenie sił z innymi segmentami świata kreatywnego, ogłaszając nawiązanie nowej współpracy.
Kreatywne partnerstwo z Johnem Legendem, które łączy szereg gatunków w celu zgłębienia różnych aspektów ludzkości i doświadczenia życiowego ludzi, takich jak rodzicielstwo, współczesną męskość, muzykę i sprawiedliwość społeczną, realizowane wraz z P&G i jej markami Pampers, Gillette i SK-II.
Skupiające się na ludzkim wymiarze partnerstwo z organizacją Thrive Global Arianny Huffington, które wprowadza do marek P&G, takich jak Oral-B, Crest, Pampers, Venus, Secret i Pantene, „kształtowanie nawyków metodą małych kroków”, łącząc kognitywistykę i behawiorystykę z naukami biologicznymi, w celu zapewnienia konsumentom możliwości obniżenia poziomu stresu i poprawy stanu zdrowia.
Odważne partnerstwo z Saturday Morning – przełomowym, świadomym społecznie kolektywem twórczym, który wraz z P&G zajmie się promocją nowego filmu krótkometrażowego zatytułowanego „The Look”. Film ten w sposób bezpośredni podejmuje tematykę uprzedzeń na tle rasowym, bazując na sukcesie filmu „The Talk”, który zdobył kilka nagród podczas festiwalu Cannes Lions, w tym Grand Prix.
Wspólne partnerstwo na rzecz wznowienia inicjatywy Free the Bid pod nazwą Free the Work – serwisu umożliwiającego odkrywanie nowych talentów, założonego przez Almę Har’el, wielokrotnie nagradzaną przedstawicielkę świata filmu. Serwis przeznaczony jest dla kobiet i niedostatecznie reprezentowanych autorów, tworzących historie, których świat jeszcze nie słyszał i nie doświadczył, ponieważ kreatywność uwielbia różnorodność.
Kreatywne partnerstwo z GLAAD ukierunkowane na kultywowanie wszelkich aspektów włączenia społecznego i ekspresji człowieka, w tym poprzez nowy film stworzony przez Pantene, będący uaktualnioną wersją kultowej już kampanii marki zatytułowanej „Don’t hate me because I’m beautiful” („Przestańcie mnie nienawidzić za to, że jestem piękna”).
Partnerstwa technologiczne, dzięki którym nasze marki zostaną wzbogacone o nowoczesne technologie w celu zapewnienia konsumentom wyjątkowych wrażeń. Interaktywna wystawa P&G LifeLab zostanie udostępniona zwiedzającym w Cannes, przy czym znajdą się tam nowe produkty P&G oraz usługi Oral-B Sense, Olay Skin Advisor, inteligentny sklep SK-II Future X, kampania „My Black is Beautiful”, jak również projekcja umożliwiająca zanurzenie w wirtualnym świecie, stworzona przez Verizon Media w oparciu o treści od HuffPost.
„W dzisiejszych czasach, bardziej niż kiedykolwiek wcześniej, istotne jest to, by osoby posiadające siłę oddziaływania wykorzystywały ją dla pozytywnego kształtowania świata. Moim pragnieniem jest łączenie ludzi, otwieranie ich serc i umysłów oraz ułatwianie im dostrzegania swoich wzajemnych problemów i aspiracji – powiedział piosenkarz, autor tekstów, aktor, aktywista i producent John Legend. – Możemy zmieniać zasady gry poprzez rozmowy o sprawiedliwości, wspólnocie, rodzinie i sposobach, jakimi marki kształtują produkty i wspierają dialog na rzecz budowania lepszego świata. Jestem szczęśliwy, że mogę współpracować z firmą, która pragnie stanowić impuls dla pozytywnych zmian oraz podejmuje inspirujące i kreatywne działania, które je napędzają”.
„Konsumenci przywiązują się do wybitnych marek. Z produktów marki P&G korzysta każdego dnia nawet 5 miliardów konsumentów na całym świecie – powiedziała Arianna Huffington, założycielka i dyrektor generalna Thrive Global. – Innowacyjne partnerstwo pomiędzy Thrive a P&G ukierunkowane jest na wykorzystywanie codziennych przyzwyczajeń związanych z użytkowaniem produktów marki P&G, takich jak szczotkowanie zębów czy zmiana pieluszki, do wprowadzania tzw. małych kroczków” (ang. Microsteps) Thrive, odzwierciedlających poparte nauką sposoby zmniejszania poziomu stresu, poprawy zdrowia i zwiększania wydajności. Behawioryści wykazali, że dodawanie nowego przyzwyczajenia do już istniejącego, określane jako habit-stacking – w taki sposób, by stało się czynnością rutynową – to najszybszy sposób wypracowania i utrzymania nowego nawyku. W czasach, gdy stres, wypalenie i choroby psychiczne osiągają bezprecedensową skalę, powstałe partnerstwo stanowi nowy i niezwykle istotny sposób realizacji naszej wspólnej misji, jaką jest poprawa jakości życia konsumentów i ułatwianie im prowadzenia zdrowszego i bardziej satysfakcjonującego stylu życia dzięki markom i produktom, które cieszą się ich uznaniem i z których korzystają każdego dnia”.
Partnerstwa te bazują na współpracy zawartej w zeszłym roku przez P&G w Cannes.
Partnerstwo z Katie Couric Media, w ramach którego powstała seria wciągających programów bazujących na dziennikarstwie akcentującym ludzki wymiar, w tym sylwetki utalentowanych kobiet sponsorowane przez następujące marki P&G: Olay, Secret i Pantene, krótkie nagranie poświęcone oczekiwaniom kobiet wobec SK-II, zrealizowany w ostatnim czasie wspólnie z marką Gillette projekt poświęcony wychowaniu chłopców oraz udostępniany każdego dnia newsletter pt. „Wake-Up Call”, zawierający informacje i komentarze na temat najważniejszych wydarzeń dnia i stylu życia.
W zeszłym roku spółka P&G powołała również do życia The Queen Collective we współpracy z Queen Latifah, Tribeca Studios i United Talent Agency. Inicjatywa ta ma na celu promowanie równości płci i ras zza obiektywu kamery poprzez produkcję i dystrybucję filmów wielokulturowych reżyserek, w tym: „Balet po zmroku” (ang. „Ballet After Dark”) B’Monet oraz „Jeśli jest światło” (ang. „If There is Light”) Haley Elizabeth Anderson – krótkometrażowe filmy dokumentalne, których premiera miała miejsce podczas festiwalu filmowego Tribeca.
Marka P&G współpracuje również z National Geographic i Global Citizen nad stworzeniem serialu dokumentalnego „Activate”, którego celem jest zwiększanie świadomości w kwestii skrajnego ubóstwa, nierówności i zrównoważonego środowiska, aby zmobilizować obywateli całego świata do wprowadzania trwałych zmian.
„Dzięki partnerstwu z kreatywnymi ludźmi, którzy dostrzegają znaczenie równości i włączenia społecznego, możemy tworzyć historie, jakich wcześniej nie znaliśmy – ponieważ kreatywność kocha różnorodność – powiedział Pritchard. – Gdy postrzegamy kreatywność przez pryzmat humanitaryzmu, możemy dosłownie zmieniać świat i sprawiać, że nasza siła oddziaływania ukierunkowana jest nie tylko na rozwój, ale także na zmiany na lepsze”.
P&G LifeLab
Zapraszamy do odwiedzenia wystawy LifeLab P&G podczas Międzynarodowego Festiwalu Kreatywności Cannes Lions w dniach 17-21 czerwca, w godzinach 9:30-17:30, w Palais II. Stworzona przez P&G wystawa LifeLab, zaprezentowana po raz pierwszy podczas Targów Elektroniki Użytkowej (Consumer Electronics Show) w styczniu 2019 r., ukazuje sposób, w jaki spółka łączy przełomowe odkrycia naukowe i technologiczne z dogłębnym zrozumieniem potrzeb konsumentów, dostarczając innowacyjnych rozwiązań i wrażeń, które zmieniają życie człowieka.
Procter & Gamble
P&G oferuje konsumentom na całym świecie bogaty portfel zaufanych, wiodących marek wysokiej jakości, w tym m.in.: Always®, Ambi Pur®, Ariel®, Bounty®, Charmin®, Crest®, Dawn®, Downy®, Fairy®, Febreze®, Gain®, Gillette®, Head & Shoulders®, Lenor®, Olay®, Oral-B®, Pampers®, Pantene®, SK-II®, Tide®, Vicks® i Whisper®. P&G prowadzi działalność w ok. 70 krajach. Najnowsze informacje na temat P&G i jej marek znaleźć można na stronie: http://www.pg.com.
Materiały prasowe w wersji elektronicznej: https://news.pg.com/cannes-2019-press-kit
Wersja źródłowa komunikatu w serwisie businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20190616005069/en/
Źródło: Procter & Gamble
KONTAKT:
media
Andrea Schoff
Dział komunikacji międzynarodowej P&G (P&G Global Communications)
tel. +1-513-238-4154
e-mail: schoff.ar@pg.com
-
Becky East
Dział strategii globalnych H&K (H&K Global Strategies)
tel. +44 207 413 3093
e-mail: becky.east@hkstrategies.com
Oficjalną, obowiązującą wersję niniejszego zawiadomienia stanowi tekst oryginalny sporządzony w języku źródłowym. Tekst tłumaczenia służy wyłącznie celom orientacyjnym, został sporządzony wyłącznie dla celów ułatwienia zrozumienia zawiadomienia i należy interpretować go w odniesieniu do tekstu źródłowego, który jest jedyną wersją mającą skutki prawne.
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 17.06.2019, 15:30 |
Źródło informacji | Business Wire |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘPozostałe z kategorii
-
Image
Firma Yutong Bus dostarczyła do Ameryki Łacińskiej już 500 szt. nowego modelu vana – V6
- 23.12.2024, 14:06
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PR Newswire
-
Image
Bezpieczeństwo jest największym luksusem - światowa premiera flagowego modelu Chery TIGGO 9
- 23.12.2024, 13:14
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PR Newswire
-
FPP: paragonowa biurokracja kontra cyfrowa rzeczywistość
Pracownicy i pracodawcy muszą gromadzić papierowe paragony, by udokumentować wydatki na posiłki w ramach benefitów żywieniowych, mimo że firmy od dawna stosują znacznie prostszy i nowocześniejszy mechanizm kontroli. Ten zbędny – zdaniem FPP, wymóg szczególnie kontrastuje z podejściem państwa do innych świadczeń społecznych, gdzie beneficjenci nie muszą w jakikolwiek sposób dokumentować swoich wydatków. Federacja Przedsiębiorców Polskich apeluje o naprawę tych przestarzałych przepisów.- 23.12.2024, 12:52
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Federacja Przedsiębiorców Polskich