Pobierz materiał i Publikuj za darmo
TORONTO - (BUSINESS WIRE) - Shopify Inc. (NYSE:SHOP) (TSX:SHOP), wiodąca wielokanałowa platforma handlowa, ogłosiła dziś wprowadzenie najnowszego rozwiązania w zakresie technologii handlowych. Wszystko odbyło się podczas wydarzenia Shopify Unite, dorocznej konferencji dla globalnych partnerów oraz programistów współpracujących ze spółką.
Niniejsza informacja prasowa zawiera multimedia. Pełna wersja komunikatu dostępna jest pod adresem: https://www.businesswire.com/news/home/20190619005550/en/
„Prawdziwa moc Shopify płynie z różnorodności i siły tworzonego przez nas ekosystemu. (Shopify) Unite daje naszej społeczności programistów i partnerów możliwość wglądu w harmonogram rozwoju naszych produktów. Tylko działając wspólnie możemy kształtować przyszłość handlu i wspierać przedsiębiorców na całym świecie” – powiedział Tobi Lutke, prezes zarządu Spotify.
W tym roku Shopify zmienia oblicze handlu, ogłaszając ulepszenia i aktualizacje swojej platformy, których założeniem jest zaoferowanie markom skierowanym bezpośrednio do klientów możliwości budowania i zarządzania swoją działalnością. Innowacje Shopify obejmują zaktualizowaną platformę Shopify Plus dla marek, więcej udogodnień w zakresie handlu ogólnoświatowego oraz, po raz pierwszy w historii Shopify, poszerzenie oferty o tzw. Fulfillment Network – sieć, która pozwoli wszystkim handlowcom dostarczać swoje produkty szybko i po atrakcyjnej cenie.
Wprowadzenie do sieci Fulfillment Network Shopify
• Sieć Fulfillment Network Shopify jest już dostępna. Daje ona handlowcom z USA dostęp do wielu punktów realizacji oraz, działając w oparciu o uczenie maszynowe, zapewnia im terminową realizację zamówień i niższe koszty dostawy, stawiając na pierwszym miejscu daną markę oraz pozytywne doświadczenie klientów.
Shopify Plus – całkiem nowa platforma dla handlowców
• Nowa platforma Shopify Plus zapewnia przejrzysty wgląd w całość działalności handlowej danego przedsiębiorstwa oraz oferuje narzędzia pozwalające na osiągnięcie spójnych efektów we wszystkich punktach sprzedażowych oraz jeszcze prostsze tworzenie nowych punktów, tym samym pomagając przedsiębiorcom sprawniej poruszać się po rynku, budować marki z myślą o klientach oraz pełniej wykorzystywać swój potencjał rozwoju.
• Nowy Shopify POS to szybsze oraz bardziej intuicyjne i skalowalne oprogramowanie do obsługi punktów sprzedaży, które oferuje sprzedawcom przejrzysty interfejs, nowe skróty do obsługi klienta oraz dostęp do wszystkich rozszerzeń aplikacji Shopify POS.
Wejście na rynki międzynarodowe: nowe sposoby dla handlowców na dotarcie do klientów z zagranicy
• Oprogramowanie oferuje 11 nowych wersji językowych dostępnych na całym świecie w Shopify Admin, w tym język chiński, chiński uproszczony, duński, niderlandzki, fiński, hindi, malajski, norweski, szwedzki, koreański i tajski.
• Aplikacja Translations API będzie przechowywała tłumaczenia treści dla kupujących obejmujące opisy produktów, szczegóły odbioru oraz posty z blogów pozwalając handlowcom na dostarczenie spójnego doświadczenia dla klientów w wielu językach.
• Narzędzie Shopify Payments pozwoli na sprzedaż w różnych walutach oraz płatności przychodzące w walucie krajowej danego sprzedawcy.
Nowy design daje zupełnie nowe doświadczenie zakupów przez internet
• Nowy design ułatwia handlowcom personalizację wyglądu strony ich punktu sprzedaży bez potrzeby edycji kodu źródłowego, tak aby sprostać rosnącym wymaganiom kupujących.
• Wprowadzenie możliwości wyświetlania produktów jako filmów i trójwymiarowych modeli bezpośrednio na platformie Shopify da handlowcom możliwość zapewnienia klientom obsługi podobnej do tej dostępnej w sklepie stacjonarnym dzięki realistycznym wizualizacjom produktów.
• Partnerzy mogą teraz bezpośrednio zintegrować rozwiązania w zakresie płatności za subskrypcję ze stroną dokonywania płatności Shopify
• Najpopularniejsze biblioteki Shopify będą dostępne w języku GraphQL, co umożliwi programistom wykorzystanie jego prędkości i wydajności do budowania szybszych i stabilniejszych aplikacji dla przedsiębiorstw handlowych.
• Dzięki aplikacji Shopify App CLI (internfejs wiersza poleceń), programiści mogą teraz zawrzeć wszystkie etapy tworzenia aplikacji w jednym poleceniu i tworzyć aplikacje w kilka sekund korzystając z techniki scaffoldingu.
• Shopify App Bridge jest nowym, skonsolidowanym narzędziem umożliwiającym programistom wbudowywanie stworzonych przez siebie aplikacji bezpośrednio w platformę Shopify. Dotyczy to aplikacji desktopowych, Shopify Mobile i punktów sprzedaży Shopify, dzięki czemu handlowcy uzyskują integrację wszystkich rozwiązań.
Wprowadzenie nowych udogodnień back-office w zakresie przesyłki ma pomóc przedsiębiorstwom handlowym zwiększyć sprzedaż, poprawić zarządzanie procesem realizacji zamówień i usprawnić obsługę klienta.
• Nowe funkcjonalności w zakresie przesyłki umożliwiają przedsiębiorstwom handlowym ustanowienia określonych zasad przesyłki i cen różnych produktów, jak też utworzenia automatycznej i dokładniejszej przejrzystości całego procesu realizacji, w tym wszystkich działań mających miejsce w aplikacjach i usługach firm zewnętrznych
Więcej informacji można uzyskać na stronie https://news.shopify.com/.
Shopify
Shopify to czołowa wielokanałowa platforma handlowa. Sprzedawcy mogą wykorzystywać oprogramowanie w celu zaprojektowania, ustawienia i zarządzania swoimi sklepami poprzez wiele kanałów sprzedaży, takich jak Internet, mobile, media społecznościowe, platformy handlowe, sklepy stacjonarne oraz pop-up. Platforma zapewnia również potężne wsparcie biurowe oraz indywidualne podejście do każdego biznesu. Platforma Shopify została skonstruowana dla niezawodności i skali, wykorzystując technologie przystosowane do przedsiębiorstw każdej wielkości. Obecnie Shopify, której siedziba główna mieści się w kanadyjskiej Ottawie wspiera ponad 800 tysięcy firm w około 175 krajach. Wśród nich są m. in.: Unilever, Kylie Cosmetics, Allbirds, MVMT i wiele innych.
Wypowiedzi prognozujące
Niniejszy komunikat prasowy zawiera wypowiedzi i informacje prognozujące w rozumieniu właściwych przepisów w zakresie papierów wartościowych („wypowiedzi prognozujące”), w tym wypowiedzi odnoszące się do ogłoszenia i wprowadzenia na rynek nowych produktów, usług i ofert Shopify, możliwości oferowanych przez te produkty oraz wpływu tych produktów i usług na działalność przedsiębiorstw. Wypowiedzi prognozujące można rozpoznać na podstawie terminów takich jak „spodziewa się”, „planuje”, „oczekuje” i „zamierza” i wszelkich odmian tych terminów. Wypowiedzi prognozujące wiążą się z pewną nieodłączną dozą niepewności w zakresie przewidywanych wyników i uwarunkowań.
Zobacz wersję źródłową informacji w serwisie businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20190619005550/en/
Źródło: Shopify Inc.
KONTAKT:
Julie Nicholson
dyrektor ds. komunikacji
tel. 416-238-6705 x 302
e-mail: press@shopify.com
Oficjalną, obowiązującą wersję niniejszego zawiadomienia stanowi tekst oryginalny sporządzony w języku źródłowym. Tekst tłumaczenia służy wyłącznie celom orientacyjnym, został sporządzony wyłącznie dla celów ułatwienia zrozumienia zawiadomienia i należy interpretować go w odniesieniu do tekstu źródłowego, który jest jedyną wersją mającą skutki prawne.
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 21.06.2019, 16:23 |
Źródło informacji | Business Wire |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘPozostałe z kategorii
-
Image
Bezpieczeństwo jest największym luksusem - światowa premiera flagowego modelu Chery TIGGO 9
- 23.12.2024, 13:14
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PR Newswire
-
FPP: paragonowa biurokracja kontra cyfrowa rzeczywistość
Pracownicy i pracodawcy muszą gromadzić papierowe paragony, by udokumentować wydatki na posiłki w ramach benefitów żywieniowych, mimo że firmy od dawna stosują znacznie prostszy i nowocześniejszy mechanizm kontroli. Ten zbędny – zdaniem FPP, wymóg szczególnie kontrastuje z podejściem państwa do innych świadczeń społecznych, gdzie beneficjenci nie muszą w jakikolwiek sposób dokumentować swoich wydatków. Federacja Przedsiębiorców Polskich apeluje o naprawę tych przestarzałych przepisów.- 23.12.2024, 12:52
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Federacja Przedsiębiorców Polskich
-
Image
Prezes Taurona: dystrybucja to rdzeń biznesowy naszej firmy (komentarz ekspercki) PAP
Osiągnięcie neutralności klimatycznej w 2040 roku, 60 mld zł inwestycji w segment dystrybucyjny i ponad 6 GW mocy zainstalowanych w odnawialnych źródłach i magazynach energii do 2035 roku - to kluczowe elementy nowej strategii Grupy TAURON na lata 2025-2035. „Zainwestujemy bardzo dużo pieniędzy w dystrybucję. To rdzeń biznesowy naszej firmy, który ma ogromny wpływ na rozwój regionów, gospodarki. Mocno stawiamy na ten segment” - podkreślił Grzegorz Lot, prezes TAURON Polska Energia.- 23.12.2024, 12:19
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom