Pobierz materiał i Publikuj za darmo
<p>- Długo wyczekiwana gra mobilna BTS WORLD dostępna jest na urządzeniach iOS i Android począwszy od godz. 18:00, 26 czerwca, czasu koreańskiego w 176 krajach na świecie.
<p>- Gracze mogą wcielić się w rolę menadżera BTS i wdawać się w wirtualne interakcje z zespołem przez interaktywne treści.
<p>- Zupełnie nowy utwór tytułowy „Heartbeat (BTS WORLD OST)" będzie miał swoją premierę wyłącznie w grze.
SEUL, Korea Południowa, 26 czerwca 2019 r. /PRNewswire/ - Firma Netmarble ogłosiła dziś, że wyczekiwana gra mobilna BTS WORLD, która zapewnia wyjątkowe doświadczenia przez możliwość wcielenia się w rolę menedżera zespołu BTS, dostępna jest do pobrania w Apple App Store i Google Play począwszy od godz. 18:00, 26 czerwca, czasu koreańskiego w 176 krajach na całym świecie (z wyłączeniem kilku państw).
BTS WORLD to symulacyjna gra mobilna na bazie historii, która przenosi graczy do samego początku tuż przed debiutem zespołu i umożliwia im objęcie roli menedżera BTS. Celem gry jest uczynienie z BTS supergwiazd.
Gracze napotkają różnorodne misje, w ramach których będą mogli wybierać karty poszczególnych członków BTS do wykonania misji i przejścia przez grę. Kolekcjonowanie i ulepszanie kart otworzy dostęp do jeszcze większej liczby historii po drodze.
Poza główną historią BTS WORLD, w ramach której gracze pracują nad statusem supergwiazd BTS, gra obejmuje indywidualne historie, w których każdy z członków BTS występuje w roli głównego bohatera, a elementy historii oddają cechy osobowości danej postaci.
BTS WORLD obejmuje 10 000 zupełnie nowych zdjęć i 100 klipów wideo na wyłączność, a gracze będą mieli możliwość wchodzenia w wirtualne interakcje z BTS jako menedżerowie poprzez różnego rodzaju interaktywne treści jeden na jeden.
Poza debiutem gry firma Netmarble ogłosiła także publikację zupełnie nowej, tytułowej piosenki z oryginalnej ścieżki dźwiękowej (OST) BTS WORLD „Heartbeat (BTS WORLD OST)", która będzie miała swoją premierę na wyłączność w grze. Utwór dostępny będzie wyłącznie we wprowadzeniu i głównym lobby w grze przez pierwsze 48 godzin. Następnie cały album BTS WORLD OST będzie miał swoją premierę.
Album BTS WORLD OST zostanie opublikowany na całym świecie 28 czerwca. Poza tytułowym utworem „Heartbeat" album BTS WORLD OST obejmuje utwory przewodnie każdego członka zespołu w grze oraz trzy indywidualne utwory BTS WORLD OST – „Dream Glow (BTS WORLD OST Part.1)", „A Brand New Day (BTS WORLD OST Part.2)" i „All Night (BTS WORLD OST Part.3)" – które miały swoje premiery odpowiednio 7, 14 i 21 czerwca.
Gra zadebiutuje na całym świecie (poza kilkoma krajami) na urządzeniach iOS i Android. Dodatkowe informacje na temat gry można znaleźć na oficjalnej stronie internetowej [https://btsw.netmarble.com] lub obserwując BTS WORLD w serwisach Twitter, YouTube i Instagram.
O Netmarble Corporation
Netmarble Corp. dąży do zabawiania publiczności na całym świecie niezależnie od wieku przez zapewnianie świetnych doświadczeń gier mobilnych. Założona w Korei w roku 2000 firma Netmarble jest najszybciej rozwijającym się przedsiębiorstwem gier mobilnych i ciągle zajmuje czołowe miejsca jako deweloper i wydawca mobilny na całym świecie. Zatrudniając ponad 6000 pracowników, firma Netmarble produkuje i obsługuje jedne z najpopularniejszych gier mobilnych, w tym Lineage 2: Revolution, Blade & Soul Revolution, MARVEL Future Fight, Everybody's Marble i Seven Knights. Jako firma-matka Kabam, wiodącego dewelopera gier w bezpłatnych grach masowych i największy udziałowiec Jam City, wiodącego studia tworzącego gry socjalne, Netmarble nawiązała współpracę strategiczną z CJ ENM Corporation, największą firmą rozrywki w Azji, Tencent Holdings, największym dostawcą internetu w Azji oraz NCsoft, ważną firmą MMORPG. Dodatkowe informacje można znaleźć na stronie http://company.netmarble.com.
O Big Hit Entertainment
Założona w lutym 2005 r. w Korei Południowej przez głównego dyrektora wykonawczego i producenta Banga Si-Hyuka firma Big Hit Entertainment skupia się w swojej działalności na produkcji muzyki, zarządzaniu artystami i wydawaniem nowych pozycji. Oddziały Big Hit tworzą i rozwijają cały szereg treści na kanwie własności intelektualnej najlepszych artystów, w tym globalnego boy bandu BTS i najnowszego hitu TOMORROW X TOGETHER. Realizując misję muzyki i artystów na cele uzdrawiania, firma Big Hit dąży do wywierania pozytywnego wpływu przez treści, przy jednoczesnym zapewnianiu komfortu i inspiracji na rzecz fanów muzyki na całym świecie.
O Takeone Company
Firma Takeone Company Corp. to innowacyjne przedsiębiorstwo tworzenia treści, które wykorzystuje popkulturę w środowiskach gier. Założona w 2016 r. firma Takeone jest pionierem nowego gatunku gier na urządzenia mobilne zwanych grami kinowymi, które łączą interaktywne elementy gry z koncepcjami historii bazującymi tak na popkulturze, jak i oryginalnej własności intelektualnej. Gry obejmują płynny obraz wideo i różnorodne elementy wizualne, które poszerzają granice opowiadania historii nowej generacji. Lata doświadczenia i wiedzy w zakresie storytellingu i tworzenia gier zaowocowały utworzeniem takich gier kinowych, jak Take Urban, BTS WORLD. Firma Takeone opracowuje obecnie serię przyszłych gier kinowych. Dodatkowe informacje można znaleźć na stronie www.takeonecompany.com.
Źródło: Netmarble Corp.
KONTAKT:
Korea (Seul)
HQ zespół PR
Jinho Lee
tel. 82-2-2271-7444
e-mail: globalpr-g@netmarble.com
-
Ameryka Północna
Netmarble USA PR
Chastity Irizarry
e-mail: chastity.irizarry@netmarble.com
-
Rogers & Cowan
Joe Schneider
e-mail: jschneider@rogersandcowan.com
Big Hit Entertainment
-
Irene Choi
e-mail: irenechoi@bighitcorp.com
Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/927386/BTS_WORLD_Is_Available_Worldwide.jpg
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 26.06.2019, 12:08 |
Źródło informacji | PR Newswire |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ