Pobierz materiał i Publikuj za darmo

NANJING, Chiny, 26 czerwca 2019 r. /PRNewswire/ - Dnia 26 czerwca organizacja World Brand Lab opublikowała 16. ranking 500 najbardziej wartościowych chińskich marek. Firma Suning.com, oddział detaliczny Suning Holdings Group, koncernu zwanego dalej Suning, znalazła się już drugi rok z rzędu na 13. miejscu i na 1. miejscu wśród marek detalicznych. Całkowita wartość marki wyniosła 269,198 miliarda juanów (około 39,093 miliarda USD), czyli o 17% więcej niż w roku ubiegłym.
Założona w 1990 r. grupa Suning jest jednym z wiodących przedsiębiorstw handlowych w Chinach. Rozwijając działalność w innych kierunkach na bazie handlu detalicznego, firma Suning wzmocniła i poszerzyła kluczową działalność w ośmiu branżach wertykalnych: Suning.com, logistyka, usługi finansowe, technologia, nieruchomości, sport, media i rozrywka oraz inwestycje. Firma Suning znajduje się na liście czołowych 500 przedsiębiorstw Fortune Global za rok 2017 i 2018.
Firma Suning.com rozpoczęła transformację internetową w roku 2009. W ciągu ostatnich dziesięciu lat firma Suning odeszła od modelu „+ internet" na rzecz modelu „internet +" i w końcu „detalu inteligentnego". Firma zakończyła własną transformację internetową i utworzyła szereg innowacyjnych modeli detalicznych, które przełamują teoretyczne zasady w branży. W porównaniu do roku 2009 wartość marki Suning.com wzrosła 6-krotnie.
W ubiegłym roku firma Suning.com zanotowała przychód operacyjny na poziomie 244,96 miliarda RMB (36,479 miliarda USD), co stanowi wzrost o 30,35% w skali roku, a poziom sprzedaży wyniósł 336 miliardów RMB (50,16 miliarda USD), co stanowi wzrost o 38,39%.
Z końcem marca 2019 r. firma była w posiadaniu 12 329 tradycyjnych sklepów w Chinach kontynentalnych, Hongkongu, Makao i Japonii. Sklepy firmy obejmują zróżnicowane scenariusze konsumpcji, w tym Suning Retail Cloud Franchise Stores, SuFresh (supermarket ze świeżą żywnością), Suning Xiaodian (dostawy produktów i usług w sąsiedztwie) i Redbaby (sklepy z produktami dla matek i dzieci).
W minionych latach jako wiodący detalista omnikanałowy smart w Chinach firma Suning.com z zaangażowaniem opracowywała pełne scenariusze ekosystemów handlu detalicznego tak w sieci, jak i w tradycyjnych sklepach od miast po miasteczka. Celem działań firmy jest utworzenie zróżnicowanego doświadczenia zakupowego na potrzeby klientów w dowolnym miejscu i czasie. W lutym 2019 r. firma ogłosiła nabycie 37 domów towarowych Wanda w całym kraju, a w czerwcu firma ogłosiła transakcję z Carrefour China w zakresie nabycia 80% udziałów sieci. Kroki te przyczynią się do dalszego usprawnienia ekosystemu scenariuszy, poszerzenia handlu detalicznego we wszystkich kategoriach i wzmocnienia konkurencyjności marki w branży dóbr szybkozbywalnych (FMCG).
Od 2018 r. firma Suning.com przyspieszyła budowę globalnego łańcucha dostaw. W trakcie pierwszych Chińskich Międzynarodowych Targów Importu w roku 2018 firma ogłosiła plan zakupowy o wartości 10 miliardów euro. Celem planu jest sprowadzenie wysokiej jakości dóbr i usług z całego świata. W 2019 r. firma Suning podpisała umowę o współpracy strategicznej z włoską Agencją Handlu. Umowa przewiduje wzmocnienie komunikacji handlowej z włoskimi firmami w celu wsparcia włoskich marek i produktów w wejściu na chiński rynek i trafieniu do chińskich konsumentów.
„Cyfryzacja i innowacje odgrywają kluczową role w strategii detalu inteligentnego firmy Suning. W najbliższych latach, polegając na ewolucji technologii detalicznych, Suning zwiększy wydajność usług, tym samym promując transformacje w detalu. Suning chce podjąć współpracę z globalnymi markami detalicznymi i wywrzeć pozytywny wpływ na ekosystem branży na całym świecie” – skomentował Zhang Jindong, prezes Suning Holdings Group.
O Suning Holdings Group
Powstała w 1990 roku firma Suning jest jednym z wiodących przedsiębiorstw handlowych w Chinach z dwoma publicznymi spółkami w Chinach i Japonii. W 2017 r. firma Suning Holdings zajęła drugie miejsce w rankingu 500 największych chińskich firm niebędących w posiadaniu rządowym z rocznym przychodem na poziomie 65,7 miliarda USD (412,95 miliarda RMB). Wypełniając misję „przewodzenia ekosystemowi we wszystkich branżach przez tworzenie elitarnej jakości życia dla wszystkich", firma Suning wzmocniła i poszerzyła kluczową działalność w ośmiu branżach wertykalnych: Suning.com, logistyka, usługi finansowe, technologia, nieruchomości, sport, media i rozrywka oraz inwestycje. Suning.com znajduje się na liście czołowych 500 przedsiębiorstw Fortune Global za rok 2017 i 2018.
Zdjęcie: https://mma.prnewswire.com/media/929311/Suning_China_Most_Valuable_Brand_in_Retail_Industry.jpg
Źródło: Suning Holdings Group
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 27.06.2019, 11:40 |
Źródło informacji | PR Newswire |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
Największa inwestycja ciepłownicza w Grupie PGE oddana do eksploatacji
Zespół Elektrociepłowni Wrocławskich KOGENERACJA, należący do PGE Energia Ciepła z Grupy PGE, uruchomił nową elektrociepłownię gazową Czechnica-2 w Siechnicach o mocy elektrycznej 179 MWe i termicznej 315 MWt. Nowo wybudowana instalacja zaspokoi około 20 proc. zapotrzebowania na ciepło mieszkańców Wrocławia i wszystkich odbiorców w gminie Siechnice przyłączonych do sieci ciepłowniczej, a nakłady przeznaczone na jej wybudowanie sięgają 1,4 mld PLN. Docelowo do 2035 roku Grupa PGE planuje przeznaczyć na ciepłownictwo około 18 mld PLN.- 29.05.2025, 17:04
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PGE Polska Grupa Energetyczna
-
Grupa ORLEN obniża ceny gazu dla milionów Polaków
7 milionów klientów PGNiG Obrót Detaliczny będzie mogło od 1 lipca br. taniej nabywać paliwo gazowe. Obniżka cen za paliwo gazowe średnio o ok. 14,8 proc., na której skorzystają gospodarstwa domowe, wspólnoty i spółdzielnie mieszkaniowe oraz inne podmioty objęte ochroną taryfową, np. obiekty użyteczności publicznej, takie jak szpitale, domy pomocy społecznej, szkoły, przedszkola i żłobki, będzie możliwa dzięki zatwierdzeniu przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki na kolejny rok nowej, niższej taryfy, o którą wnioskowała spółka w związku ze zbliżającym się końcem obowiązywania obecnej taryfy.- 29.05.2025, 16:45
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: ORLEN
-
Image
Zwiedzaj, oszczędzaj i zarabiaj: nowy wymiar podróżowania z obrączką płatniczą Banku Pekao S.A. PAP
Na kilka tygodni przez wakacjami Bank Pekao S.A. zaskoczył rynek nowym, innowacyjnym rozwiązaniem dedykowanym wszystkim klientom kochającym podróżowanie: obrączką płatniczą, do której można dodać kartę do konta lub kartę kredytową Banku Pekao. Wygodny i doskonale zabezpieczony gadżet pozwala na dokonywanie błyskawicznych zakupów zbliżeniowych i wiąże się z szeregiem ułatwień oraz benefitów.- 29.05.2025, 16:34
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ