Pobierz materiał i Publikuj za darmo
<li>Teledysk do tytułowej piosenki „Heartbeat" także zostanie opublikowany 28 czerwca.</li>
</ul>
<ul>
<li>Wyczekiwana gra mobilna BTS WORLD na pierwszym miejscu wśród najczęściej pobieranych bezpłatnych gier na iOS w 33 krajach w Ameryce Północnej, Europie i Azji w ciągu pierwszych 14 godzin od premiery.</li>
</ul>
SEUL, Korea Południowa, 28 czerwca 2019 r. /PRNewswire/ - Firma Netmarble ogłosiła dziś, że pełna, oryginalna ścieżka dźwiękowa (OST) do gry BTS WORLD będzie dostępna na całym świecie już 28 czerwca o 18:00 czasu koreańskiego. Niecierpliwie wyczekiwana gra mobilna BTS WORLD, która umożliwia niesamowite wrażenia wcielenia się w menedżera BTS, miała swoją premierę 26 czerwca.
„Heartbeat", tytułowy utwór ze ścieżki dźwiękowej BTS WORLD, miał swoją premierę na wyłączność w grze mobilnej 26 czerwca. Popowo-rockowy utwór, który śledzi historię siedmiu członków zespołu BTS na drodze do osiągnięcia statusu supergwiazd, przepełniony jest atrakcyjnymi dźwiękami i harmonią grupy oraz zapewnia wzruszające, potężne emocje. Utwór wyprodukował laureat nagrody GRAMMY producent, mikser i pisarz piosenek DJ Swivel.
Premierze ścieżki dźwiękowej towarzyszyć będzie publikacja nowego wideoklipu do „Heartbeat" także 28 czerwca. Motywem głównym klipu są treści z gry „Another Story", w ramach których ukazywane są historie siedmiu członków zespołu żyjących w świecie marzeń jako zwykli ludzie w równoległym wszechświecie, w miejsce faktycznej rzeczywistości.
Pierwsza w historii oryginalna ścieżka dźwiękowa do gry autorstwa BTS obejmuje 14 utworów, w tym podkład muzyczny z BTS WORLD, motywy przewodnie dla każdego z członków i trzy wcześniej opublikowane piosenki, wśród których znalazły się „Dream Glow" Jina, Jimina i Jung Kooka, „A Brand New Day" autorstwa j-hope i V oraz „All Night" od RM i SUGA.
BTS WORLD to symulacyjna gra mobilna na bazie historii, która przenosi graczy do samego początku tuż przed debiutem zespołu i umożliwia im objęcie roli menedżera BTS. Celem gry jest uczynienie z BTS supergwiazd.
Gracze mają możliwość wchodzenia w wirtualne interakcje z BTS jako menedżerowie poprzez różnego rodzaju interaktywne treści jeden na jeden, a także mogą kolekcjonować i ulepszać karty członków BTS w celu wykonywania misji i uzyskania dostępu do dodatkowych historii. Gra obejmuje także indywidualne historie członków BTS w ramach treści „Another Story", w których każdy z piosenkarzy występuje w roli głównego bohatera historii na swój temat.
Gra BTS WORLD jest dostępna na całym świecie (poza kilkoma krajami) na urządzeniach iOS i Android. Od premiery 26 czerwca w ciągu pierwszych 14 godzin gra zajęła pierwsze miejsce wśród najczęściej pobieranych bezpłatnych gier na iOS w 33 krajach w Ameryce Północnej, Europie i Azji. Dodatkowe informacje można znaleźć na oficjalnej stronie internetowej [https://btsw.netmarble.com] lub obserwując BTS WORLD w serwisach Twitter, YouTube i Instagram.
O Netmarble Corporation
Netmarble Corp. dąży do zabawiania publiczności na całym świecie niezależnie od wieku przez zapewnianie świetnych doświadczeń gier mobilnych. Założona w Korei w roku 2000 firma Netmarble jest najszybciej rozwijającym się przedsiębiorstwem gier mobilnych i ciągle zajmuje czołowe miejsca jako deweloper i wydawca mobilny na całym świecie. Zatrudniając ponad 6000 pracowników, firma Netmarble produkuje i obsługuje jedne z najpopularniejszych gier mobilnych, w tym Lineage 2: Revolution, Blade & Soul Revolution, MARVEL Future Fight, Everybody's Marble i Seven Knights. Jako firma-matka Kabam, wiodącego dewelopera gier w bezpłatnych grach masowych i największy udziałowiec Jam City, wiodącego studia tworzącego gry socjalne, Netmarble nawiązała współpracę strategiczną z CJ ENM Corporation, największą firmą rozrywki w Azji, Tencent Holdings, największym dostawcą internetu w Azji oraz NCsoft, ważną firmą MMORPG. Dodatkowe informacje można znaleźć na stronie http://company.netmarble.com.
O Big Hit Entertainment
Założona w lutym 2005 r. w Korei Południowej przez głównego dyrektora wykonawczego i producenta Banga Si-Hyuka firma Big Hit Entertainment skupia się w swojej działalności na produkcji muzyki, zarządzaniu artystami i wydawaniem nowych pozycji. Oddziały Big Hit tworzą i rozwijają cały szereg treści na kanwie własności intelektualnej najlepszych artystów, w tym globalnego boy bandu BTS i najnowszego hitu TOMORROW X TOGETHER. Realizując misję muzyki i artystów na cele uzdrawiania, firma Big Hit dąży do wywierania pozytywnego wpływu przez treści, przy jednoczesnym zapewnianiu komfortu i inspiracji na rzecz fanów muzyki na całym świecie.
O Takeone Company
Firma Takeone Company Corp. to innowacyjne przedsiębiorstwo tworzenia treści, które wykorzystuje popkulturę w środowiskach gier. Założona w 2016 r. firma Takeone jest pionierem nowego gatunku gier na urządzenia mobilne zwanych grami kinowymi, które łączą interaktywne elementy gry z koncepcjami historii bazującymi tak na popkulturze, jak i oryginalnej własności intelektualnej. Gry obejmują płynny obraz wideo i różnorodne elementy wizualne, które poszerzają granice opowiadania historii nowej generacji. Lata doświadczenia i wiedzy w zakresie storytellingu i tworzenia gier zaowocowały utworzeniem takich gier kinowych, jak Take Urban, BTS WORLD. Firma Takeone opracowuje obecnie serię przyszłych gier kinowych. Dodatkowe informacje można znaleźć na stronie www.takeonecompany.com.
Źródło: Netmarble Corp.
KONTAKT:
Korea (Seul)
HQ zespół PR
Jinho Lee
tel. 82-2-2271-7444
e-mail: globalpr-g@netmarble.com
-
Ameryka Północna
Netmarble USA PR
Chastity Irizarry
e-mail: chastity.irizarry@netmarble.com
-
Rogers & Cowan
Joe Schneider
e-mail: jschneider@rogersandcowan.com
-
Big Hit Entertainment
Irene Choi
e-mail: irenechoi@bighitcorp.com
Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/930274/BTS_WORLD_Album_Cover.jpg
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 28.06.2019, 17:21 |
Źródło informacji | PR Newswire |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ