Pobierz materiał i Publikuj za darmo
CHENGDU, Chiny, 24 lipca 2019 r. /PRNewswire/ - Dnia 23 lipca odbyło się w Chengdu Drugie Sympozjum Światowych Stolic Kultury Tianfu 2019 sponsorowane przez Ludową Radę Miasta Chengu i organizowane przez Chengdu Media Group. Przedstawiciele 21 miast członkowskich Sympozjum Światowych Stolic Kultury z 42 krajów i regionów z całego świata oraz przedstawiciele 11 najważniejszych miast położonych wzdłuż Inicjatywy Pasa i Drogi, a także ponad 300 przedstawicieli znanych organizacji kreatywności kulturowych i gwiazdy kultury zgromadzili się w Chengdu w Chinach w celu umówienia rozwoju kultury i możliwości w mieście.
Po raz pierwszy na sympozjum opublikowano raport kreatywności kulturowej „World's New Growth Cities Charm Index on Cultural Creativity", którego przygotowanie zleciła poważana na całym świecie agencja badawcza Nielsen. Raport obejmuje sześć wskaźników: możliwości gospodarczych miast, zużycia energii, wpływu kulturowego, innowacyjnego przywództwa, przyciągania talentu oraz wpływu międzynarodowego, które podsumowują kreatywność kulturową. Na tej podstawie raport tworzy system wskaźników oceny pozwalających na pomiar kultury i rozwoju innowacji miast. Zgodnie z danymi opublikowanymi w raporcie Chengdu to miasto łączące kulturę i innowacje, które zostanie jednym z najszybciej rozwijających się miast na świecie w najbliższym dziesięcioleciu.
Na scenie sympozjum doszło także do oficjalnej publikacji „Tianfu Smart Media City Project". Zgodnie z doniesieniami Tianfu Smart Media City będzie światowej klasy klastrem branży mediów inteligentnych zbudowanym w Chengdu przez Chengdu Media Group na wzór wiodących na świecie Media City UK w Manchesterze i Dubai Media City. Lokalizacja projektu została potwierdzona jako Park Innowacji Singapur-Syczuan i Strefa Zaawansowanych Technologii w Chengdu. Projekt będzie stopniowo realizowany w ciągu najbliższych 3 do 5 lat.
W tym samym czasie na sympozjum ruszyła kampania muzealna „Hand in Hand" prowadzona wspólnie z Rotterdam Museum w Holandii, Tate Modern w Londynie, Dunhuang Academy China, Liangzhu Museum (Research Institute) i świątynią Wu Hou w Chengdu. Celem kampanii jest zacieśnienie wymian i współpracy między muzeami, budowa społeczności ze wspólną przyszłością kulturową łączącą kilka krajów i promowanie globalnego dobrobytu kulturowego.
Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/950886/Chengdu.jpg
Źródło: Chengdu Media Group
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 25.07.2019, 11:31 |
Źródło informacji | PR Newswire |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ