Newsletter

Dwayne Johnson i VOSS Water ogłaszają współpracę strategiczną

26.07.2019, 12:26aktualizacja: 26.07.2019, 12:26

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Dwayne Johnson
Dwayne Johnson
Johnson nabywa udziały w VOSS i zajmie stanowisko doradcy strategicznego wraz z postępującą ekspansją firmy w nowych kategoriach, opakowaniach i platformach.

Nowy Jork, 25 lipca 2019 r. /PRNewswire/ - Firma VOSS Water ogłosiła dziś nawiązanie współpracy strategicznej z międzynarodową ikoną rozrywki, przedsiębiorcą i lojalnym klientem VOSS Dwayne'm Johnsonem. Johnson, który dokonał nabycia udziałów w VOSS, będzie prawdziwym partnerem marki i doradcą strategicznym wraz z kolejnymi innowacjami i ekspansją marki na nowe terytoria międzynarodowe, w tym Chiny, oraz w nowych kategoriach produktów, opakowań i platform. Jako przywódca kulturowy z ręką na pulsie, jeżeli chodzi o potrzeby szerokiej publiczności, Johnson cieszy się globalnym wpływem i ekspertyzą, która będzie nieoceniona przy prezentowaniu marki nowym grupom nabywców.

Każda innowacja powstała w ramach współpracy będzie inspirować konsumentów do wyciągania jak największych korzyści z życia, co odzwierciedla własne ambicje Johnsona, jednocześnie podtrzymując długoterminowe zobowiązanie marki do jakości i zrównoważonego rozwoju. Inauguracyjny przykład współpracy obejmuje pierwszy z serii produktów funkcjonalnych marki zapewniający wyjątkowe, wartościowe korzyści zdrowotne dla konsumentów. Produkt ma trafić na rynki na początku roku 2020.

„Piję VOSS od lat, czy to na planie, w Iron Paradise, czy spędzając czas z rodziną i znajomymi. Współpraca jest naturalną ewolucją na mojej drodze do pracy z wyjątkowymi markami dążącymi do innowacji i wpływu na całym świecie przez zrównoważone, najlepsze w swojej klasie rozwiązania. Bardzo cieszę się z tego, że moja szczera pasja do VOSS przerodziła się w formalną inwestycję biznesową i będę mógł pracować z wyjątkową kadrą przywódczą firmy nad opracowywaniem nowych produktów oraz rozwijaniem strategicznych inicjatyw i współpracy – skomentował Johnson. – Razem stworzymy wielkie rzeczy” – dodała gwiazda.

VOSS skorzysta także na dogłębnej znajomości i doświadczeniu Johnsona w zakresie zmieniającego zwyczaje marketingu przez ciągłe konsultacje i współpracę brandingową. Działania te obejmą wdrożenie największej od lat kampanii reklam konsumenckich i w mediach społecznościowych marki VOSS o nazwie „Live Every Drop", w której wystąpi sam Johnson.

„Miałem niekłamaną przyjemność pracy z Dwayne'm i jego zespołem w ciągu kilku minionych miesięcy nad opracowaniem ambitnych planów ekspansji VOSS w szczegółach. Dwayne dzieli naszą pasję do doskonałości, odpowiedzialności i satysfakcji konsumentów. Współpraca ta przyniesie same świetne wyniki i mogę w imieniu wszystkich dyrektorów potwierdzić, że bardzo entuzjastycznie podchodzimy do tej współpracy i wyjątkowych możliwości, które razem wdrożymy w życie” – skomentował John Shulman, wiceprezes VOSS Water.

Kampania „Live Every Drop" będzie przykładem podejścia ukazującego, że z życia wyciąga się to, co się do niego wkłada. W kampanii zawarte będą kameralne ujęcia Johnsona ukazujące, jak za kulisami pracuje nad pokonywaniem limitów każdego dnia. Kampania rozpocznie się od wielkoskalowego formatu zewnętrznego, cyfrowego i w mediach społecznościowych na dużych rynkach, począwszy od Stanów Zjednoczonych dnia 5 sierpnia 2019 r.

„Z przyjemnością podejmujemy współpracę z partnerem, który tak wiernie podziela wizję marki VOSS – skomentowała Ariel Boorstin, globalny dyrektor marketingu w VOSS. – Zobowiązanie Johnsona do wkładania ciężkiej pracy w dobre życie, aktorstwo z misją i inspirowanie wielkości to właśnie uosobienie etosu +Live Every Drop+. Jako jeden z najbardziej wpływowych talentów na świecie Dwayne Johnson odegra kluczową rolę w przyszłym rozwoju VOSS. Będzie wspierał szerzej zakrojoną wizję marki wraz z rozwojem w nowych kategoriach i terytoriach oraz poszerzy zasięg naszych kluczowych, współdzielonych wartości” – dodała dyrektor.

Krok ten jest przykładem ciągłej ekspansji VOSS i współbrzmienia marki z klientami. Jako luksusowa woda prosto z najczystszego źródła VOSS jest marką wartą codziennych starań i dążeń do osiągnięcia jeszcze więcej. Klienci oczekują tylko najlepszego od VOSS i nie ma lepszego partnera niż Johnson w zakresie realizacji poszerzonej wizji marki.

O VOSS Water

Źródło wody VOSS znajduje się w Iveland, nieznacznie zaludnionym obszarze na południowym krańcu Norwegii. Zamknięta w podziemnym zbiorniku woda VOSS znajduje się pod warstwami skał i piasku, które tworzą naturalny filtr chroniący ją przed dostępem powietrza i zanieczyszczeń. Wyjątkowa czystość VOSS oraz jej wyjątkowo świeży, czysty smak są po części wynikiem niezwykle niskiej zawartości rozpuszczonych części stałych w źródle VOSS.

Niezwykłej czystości VOSS dorównuje jedynie zapierający dech w piersiach projekt butelki, która w wyjątkowy sposób oddaje charakter wody w środku. Kultowy projekt butelki VOSS zdobył uznanie w ponad 50 krajach i dostępny jest w różnych rozmiarach cieszących się powszechną popularnością. Dopasowana do różnych okazji woda niegazowana VOSS dostępna jest w szklanych i wysokiej jakości butelkach PET. Seria wód gazowanych VOSS, w tym smakowych, dostępna jest w szklanych butelkach. Smakowe wody gazowane VOSS dostępne są w wyjątkowych i odświeżających kombinacjach smakowych: cytryna z ogórkiem, mandarynka z trawą cytrynową, limonka z miętą, truskawka z imbirem oraz malina z różą. Każdy smak ma zero kalorii, nie zawiera cukru ani sztucznych słodzików. Seria smakowych wód gazowanych jest obecnie dostępna w Unii Europejskiej, Wielkiej Brytanii, Stanach Zjednoczonych, Australii, Kanadzie i Meksyku.

Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/952114/VOSS_Water_Dwayne_Johnson.jpg

Źródło: VOSS Water

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji 26.07.2019, 12:26
Źródło informacji PR Newswire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ