Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Wydarzenia sportowe stanowią ważną część życia społecznego. Angażują nie tylko instytucje, kluby sportowe i kibiców, ale także najsilniejsze przedsiębiorstwa i fundacje. Tematyka wzajemnego wpływu ekonomii i sportu będzie również obecna na XXIX Forum Ekonomicznym w Krynicy (3-5 września). Do wzięcia udziału w dyskusji „Czy sport może być opłacalnym narzędziem promocji?” zostali zaproszeni m. in. Witold Bańka - minister Sportu i Turystyki, Mary O’Connor - dyrektor zarządzająca Federacji Sportów Irlandzkich, Marek Szkolnikowski - dyrektor TVP Sport, Jarosław Szlachetka - burmistrz Myślenic i Anna Ziobroń - dyrektor Biura Marketingu Sportowego, Sponsoringu i Eventów w PKN Orlen S.A.
Wielkie imprezy sportowe przyciągają do miast rzesze widzów - kibiców i turystów. Skupiają też uwagę inwestorów i przedsiębiorców. Z drugiej strony, łączą się one z wydatkami ponoszonymi w celu odpowiedniego przygotowania przestrzeni miejskiej. Od budowy infrastruktury zaczynając, na konieczności zapewnienia bezpieczeństwa kończąc. Czy opłacanie tego rodzaju przedsięwzięć ze skarbu państwa i prowadzenie tą drogą promocji przynosi tym ośrodkom faktyczne, realne korzyści? Jak dzisiaj można diagnozować stan współpracy wszystkich zaangażowanych w te działania podmiotów, wliczając w to państwo, samorządy i biznes? O tym już na początku września podczas Forum Ekonomicznego w Krynicy. Podczas dyskusji „Dyplomacja w sporcie” minister Witold Bańka będzie miał również szansę opowiedzieć o swojej drodze do osiągnięcia sukcesu, jakim była prestiżowa nominacja na prezydenta Światowej Agencji Antydopingowej (WADA). Swoją kadencję rozpocznie 1 stycznia 2020 roku, zastępując Brytyjczyka sir Craiga Reediego.
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 02.08.2019, 18:16 |
Źródło informacji | XXIX Forum Ekonomiczne Krynica-Zdrój 2019 |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Praca po maturze - bankowość i ubezpieczenia szukają młodych talentów. Analiza OLX
Wyniki matur otworzyły przed tegorocznymi maturzystami drzwi do wymarzonych uczelni. Ale jak wynika z badania zrealizowanego na zlecenie OLX Praca, większość z tegorocznych absolwentów szkół średnich już wcześniej miała bardzo konkretne plany, związane z… podjęciem pracy. Tę zaś mogą znaleźć nie tylko w branżach tradycyjnie kojarzonych z zatrudnianiem osób bez doświadczenia, ale również w finansach i ubezpieczeniach. A to sektory, z którymi warto związać się na dłużej.- 23.07.2025, 10:02
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: OLX
-
Image
Kolmar Korea uruchamia pełną działalność drugiej fabryki w Stanach Zjednoczonych, tworząc „strefę wolną od ceł” dla produktów K-Beauty w Ameryce
- W Pensylwanii ukończono budowę nowego obiektu o powierzchni 17 805 m2, którego zdolność produkcyjna wynosi 300 milionów sztuk rocznie.
- Pełne możliwości produkcji ODM w Stanach Zjednoczonych - od kosmetyków kolorowych po produkty do pielęgnacji skóry i ochrony przeciwsłonecznej - pozwalają ograniczyć ryzyko związane z cłami i łańcuchem dostaw.
- Światowej klasy technologia produkcji „MADE BY KOLMAR” dostosowana do rynku amerykańskiego.- 23.07.2025, 09:25
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PR Newswire
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ