Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Wydarzenia sportowe stanowią ważną część życia społecznego. Angażują nie tylko instytucje, kluby sportowe i kibiców, ale także najsilniejsze przedsiębiorstwa i fundacje. Tematyka wzajemnego wpływu ekonomii i sportu będzie również obecna na XXIX Forum Ekonomicznym w Krynicy (3-5 września). Do wzięcia udziału w dyskusji „Czy sport może być opłacalnym narzędziem promocji?” zostali zaproszeni m. in. Witold Bańka - minister Sportu i Turystyki, Mary O’Connor - dyrektor zarządzająca Federacji Sportów Irlandzkich, Marek Szkolnikowski - dyrektor TVP Sport, Jarosław Szlachetka - burmistrz Myślenic i Anna Ziobroń - dyrektor Biura Marketingu Sportowego, Sponsoringu i Eventów w PKN Orlen S.A.
Wielkie imprezy sportowe przyciągają do miast rzesze widzów - kibiców i turystów. Skupiają też uwagę inwestorów i przedsiębiorców. Z drugiej strony, łączą się one z wydatkami ponoszonymi w celu odpowiedniego przygotowania przestrzeni miejskiej. Od budowy infrastruktury zaczynając, na konieczności zapewnienia bezpieczeństwa kończąc. Czy opłacanie tego rodzaju przedsięwzięć ze skarbu państwa i prowadzenie tą drogą promocji przynosi tym ośrodkom faktyczne, realne korzyści? Jak dzisiaj można diagnozować stan współpracy wszystkich zaangażowanych w te działania podmiotów, wliczając w to państwo, samorządy i biznes? O tym już na początku września podczas Forum Ekonomicznego w Krynicy. Podczas dyskusji „Dyplomacja w sporcie” minister Witold Bańka będzie miał również szansę opowiedzieć o swojej drodze do osiągnięcia sukcesu, jakim była prestiżowa nominacja na prezydenta Światowej Agencji Antydopingowej (WADA). Swoją kadencję rozpocznie 1 stycznia 2020 roku, zastępując Brytyjczyka sir Craiga Reediego.
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 02.08.2019, 18:16 |
Źródło informacji | XXIX Forum Ekonomiczne Krynica-Zdrój 2019 |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Woda staje się kluczowym czynnikiem determinującym inwestycje PAP
- 14.05.2025, 16:23
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
-
Niebieski Ład: woda może stać się źródłem przewagi konkurencyjnej polskiego rolnictwa PAP
„Niebieski Ład UE” to kompleksowa, wielosektorowa strategia wodna. „Ta rewolucyjna inicjatywa powinna być jak najszybciej wdrożona w życie, by zapobiec negatywnym skutkom niedoboru wody w krajach członkowskich UE” - przekonywał Marek Kowalski, przewodniczący Federacji Przedsiębiorców Polskich (FPP) podczas „Blue Deal Congress. Changing the future”, którego organizatorem była FPP.- 14.05.2025, 16:01
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
-
Prof Dr Klemens Joos back as CEO of the EUTOP Group
- 14.05.2025, 15:15
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: APA-OTS
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ