Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Wydarzenia sportowe stanowią ważną część życia społecznego. Angażują nie tylko instytucje, kluby sportowe i kibiców, ale także najsilniejsze przedsiębiorstwa i fundacje. Tematyka wzajemnego wpływu ekonomii i sportu będzie również obecna na XXIX Forum Ekonomicznym w Krynicy (3-5 września). Do wzięcia udziału w dyskusji „Czy sport może być opłacalnym narzędziem promocji?” zostali zaproszeni m. in. Witold Bańka - minister Sportu i Turystyki, Mary O’Connor - dyrektor zarządzająca Federacji Sportów Irlandzkich, Marek Szkolnikowski - dyrektor TVP Sport, Jarosław Szlachetka - burmistrz Myślenic i Anna Ziobroń - dyrektor Biura Marketingu Sportowego, Sponsoringu i Eventów w PKN Orlen S.A.
Wielkie imprezy sportowe przyciągają do miast rzesze widzów - kibiców i turystów. Skupiają też uwagę inwestorów i przedsiębiorców. Z drugiej strony, łączą się one z wydatkami ponoszonymi w celu odpowiedniego przygotowania przestrzeni miejskiej. Od budowy infrastruktury zaczynając, na konieczności zapewnienia bezpieczeństwa kończąc. Czy opłacanie tego rodzaju przedsięwzięć ze skarbu państwa i prowadzenie tą drogą promocji przynosi tym ośrodkom faktyczne, realne korzyści? Jak dzisiaj można diagnozować stan współpracy wszystkich zaangażowanych w te działania podmiotów, wliczając w to państwo, samorządy i biznes? O tym już na początku września podczas Forum Ekonomicznego w Krynicy. Podczas dyskusji „Dyplomacja w sporcie” minister Witold Bańka będzie miał również szansę opowiedzieć o swojej drodze do osiągnięcia sukcesu, jakim była prestiżowa nominacja na prezydenta Światowej Agencji Antydopingowej (WADA). Swoją kadencję rozpocznie 1 stycznia 2020 roku, zastępując Brytyjczyka sir Craiga Reediego.
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
| Data publikacji | 02.08.2019, 18:16 |
| Źródło informacji | XXIX Forum Ekonomiczne Krynica-Zdrój 2019 |
| Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Segway Powersports dostarcza jeszcze więcej rozrywki i poszerza granice off-roadu na targach EICMA 2025
- 07.11.2025, 08:54
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PR Newswire
-
Image
Rusza XXVII edycja konkursu „Polski Produkt Przyszłości” - innowacje, które zmieniają rzeczywistość
Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości (PARP) ogłasza start XXVII edycji konkursu „Polski Produkt Przyszłości” - jednego z najważniejszych przedsięwzięć promujących polskie innowacje. PARP wyróżnia projekty, które dzięki swojej nowatorskości, potencjałowi rynkowemu i użyteczności przyczyniają się do rozwoju gospodarki oraz wzmocnienia pozycji Polski na arenie międzynarodowej.- 06.11.2025, 16:28
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości
-
Image
Olsztynek: ORLEN otworzył pierwszy hub szybkiego ładowania samochodów elektrycznych
Przy trasie S7 na MOP Olsztynek Południe uruchomiony został pierwszy hub ładowania pojazdów elektrycznych sieci ORLEN Charge. „W perspektywie dwóch lat zamierzamy uruchomić ponad 50 takich hubów, wzdłuż głównych tras przejazdowych” - zapowiedział Marek Balawejder, członek zarządu ds. Sprzedaży Detalicznej ORLEN.- 06.11.2025, 13:05
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ