Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Alfa Romeo ogłasza atrakcyjną wyprzedaż samochodów wyprodukowanych przed styczniem 2019 roku.
To niecodzienna okazja na zakup wyjątkowego samochodu w wyjątkowej cenie, a to, co się z tym wiąże, to znalezienie się w szeregach prestiżowego grona polskich Alfisti – koneserów marki Alfy Romeo.
Na klientów czeka przeszło sto aut, teraz dostępnych z rabatami przekraczającymi nawet jedną czwartą wartości pojazdu. To jednak nie koniec korzyści, bowiem każdy z samochodów jest dodatkowo objęty przedłużoną, trzyletnią gwarancją.
Polscy dealerzy Alfy Romeo zapraszają do salonów i na stronę primaalfa.alfaromeo.pl.
Mediolańska marka coraz lepiej radzi sobie na polskim rynku. W zeszłym roku sprzedaż jej samochodów osiągnęła imponujący, 18% wzrost w porównaniu z rokiem poprzednim. Na wynik sprzedaży 1400 aut, w szczególności „zapracował” piękny SUV Stelvio, który stał się w Polsce najchętniej wybieranym modelem Alfy Romeo. Drugie miejsce przypadło sportowej Giulii, a trzecie, kompaktowej Giulietcie.
W bieżącym roku marka Alfa Romeo notuje kolejny wzrost sprzedaży, +11% w porównaniu do analogicznego ubiegłego okresu (styczeń – lipiec), osiągając sprzedaż na poziomie ok. 1000 sztuk.
Polacy doceniają w Alfie Romeo wyjątkowy design i sportowy charakter, zrodzony ponad 100 lat temu na torach wyścigowych.
Teraz, dzięki akcji „Prima Alfa”, do szeregu zalet włoskich aut doszły kolejne: super rabaty i trzeci rok gwarancji gratis (z limitem 90 tys. km). Wyprzedaż jest zaplanowana do końca września br. lub do wyczerpania dostępności modeli.
Korzyści przy zakupie samochodów Alfa Romeo objętych akcją „Prima Alfa”:
- Stelvio z rabatem do 26% i 3-letnią gwarancją,
- Giulia z rabatem do 25% i 3-letnią gwarancją,
- Giulietta z rabatem do 24% i 3-letnią gwarancją.
Alfa Romeo Stelvio to obsypany nagrodami pierwszy SUV w historii marki. Model będący wyrazem stylistycznej i motoryzacyjnej doskonałości „Made in Italy”, teraz jest dostępny w cenie niższej nawet o przeszło 72 tys. złotych, a jego cena wraz z opcjami dodatkowo płatnymi zaczyna się już od 154 252 złotych za wersję Business z 2018 roku, napędzaną silnikiem benzynowym 2.0 GME Turbo o mocy 200 KM.
Piękna Giulia, laureatka najbardziej prestiżowego na świecie konkursu w dziedzinie wzornictwa „Compasso d'Oro ADI", zachwyca doskonałą równowagą między tradycją, osiągami, szybkością i pięknem. Podobnie jak Stelvio, jest dostępna w całej gamie eleganckich i szybkich wersji, w tym zapierających dech Veloce i Quadrifoglio, a w akcji promocyjnej „Prima Alfa” – z rabatami przekraczającymi nawet 100 tys. złotych. Sportowy sedan Alfy do końca września kosztuje już od 123132 złotych za wersję Business z 2018 roku z silnikiem benzynowym 2.0 o mocy 200 KM.
Kompaktowa Giulietta zachwyca włoskim stylem i doskonałością techniczną, oferując unikalną przyjemność z jazdy i promocyjną cenę na egzemplarze z 2018 roku od 72839 złotych za wersję Sport z silnikiem 1.4 Turbo Benzyna T-JET 120 KM.
Wyprzedaż „Prima Alfa” obowiązuje do końca września br. lub wyczerpania dostępności aut. Pełna lista objętych akcją samochodów znajduje się na stronie primaalfa.alfaromeo.pl.
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 13.08.2019, 14:42 |
Źródło informacji | FCA Polska |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘPozostałe z kategorii
-
Image
Polska gościnność w sercu Ameryki - PLL LOT otworzyły nowy salonik biznesowy na lotnisku w Chicago
• Polskie Linie Lotnicze LOT otworzyły swój pierwszy salonik biznesowy w Ameryce Północnej.
• LOT Business Lounge zlokalizowany jest w porcie lotniczym O’Hare w Chicago.
• Przestrzeń dostępna jest dla pasażerów codziennie w godzinach od 7 do 24 czasu lokalnego.
• Salonik biznesowy w Chicago to kolejny krok w umacnianiu pozycji PLL LOT jako przewoźnika pierwszego wyboru dla pasażerów podróżujących między USA a Europą.- 20.12.2024, 15:36
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PLL LOT