Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Nowy Jork, 19 sierpnia 2019 r. /PRNewswire/ - Jesień 2019 r. to pora 30. urodzin marki DKNY i jej innowacyjnego, definiującego gatunek podejścia do stylu – rewolucji towarzyszącej narodzinom marki i dającej jej siłę trzy dekady później. Zamiast spoglądać w przeszłość nowa kampania marki skupia się na tu i teraz, wykorzystując intensywne, wyraźne portrety rodzimych nowojorczyków Halsey i The Martinez Brothers. Fotografie wykonała Amy Troost, a stylistą był Carlos Nazario.
Zrealizowawszy już dawno misję zapewniania postępowej lecz pragmatycznej odzieży dla fanów DKNY i na potrzeby ich zróżnicowanych stylów życia, marka prezentuje kampanię jesień 2019 jako serię typowo nowojorskich historii opowiadanych przez szanowane i wpływowe postaci ze świata kultury. Halsey i The Martinez Brothers, którzy doszli do sukcesu własnymi siłami i pełni są pewności siebie, emanują spokojną pewnością, beztroskim stylem i czystym talentem na każdej fotografii. Razem uosabiają kreatywność, która przyciąga młodych do miasta – miejsca, w którym nawet dziś niemożliwe marzenia mogą się spełnić.
W kampanii Halsey i The Martinez Brothers mają na sobie najbardziej symboliczną odzież z kolekcji jesień 2019 DKNY: garnitury w kratkę, surowy jeans i odzież sportową w panterkę dla niej, nowe cięcia, klasyczne płaszcze i proste podstawy dla niego. Surowa czarno-biała estetyka z wyraźnym, czerwonym logo podkreśla nawiązania do innowacyjnych kampanii dziedzictwa marki DKNY z lat 90.
„DKNY to duch Nowego Jorku. Różnorodność i ambicja miasta. Ciężka praca i odrobina przeznaczenia. Mówi się, że jak osa odleci za daleko od ula to umiera. Dzięki DKNY mój dom jest w moim sercu, a magia pozostaje w mojej głowie. Udział w obchodach 30. urodzin marki to prawdziwe wyróżnienie” – skomentowała Halsey. Punkowy ideał piękna i prosta szczerość artystki zapewniły jej status odważnego głosu Pokolenia Z, a niedawny hit Billboardu „Without Me" potwierdził jej pozycję globalnej gwiazdy. Artystka jest symbolem gracji w obliczu zagrożenia i potrafi opanować dzikie siły miasta oraz wytyczyć nowe szlaki pozytywnej zmiany, dzięki czemu zasłużyła sobie na reputację zdobytą w Nowym Jorku.
Od Bronxu po paryskie wybiegi i egzotyczne wyspy The Martinez Brothers przemienili renomę w świecie mody na gwiazdorską pozycję wśród DJ. Duo produkuje oryginalną muzykę i regularnie występuje w najlepszych klubach na świecie. „Urodziliśmy się i wychowaliśmy w Bronxie. To, że odnaleźliśmy pasję w muzyce jest prawdziwym cudem. Dzięki temu odwiedziliśmy najdalsze zakątki świata, a po drodze spotkaliśmy tak wielu ludzi i mieliśmy tak wiele przygód. Jednak to Nowy Jork jest naszym domem. To miasto nas ukształtowało i zawsze jest z nami, niezależnie od tego, gdzie się aktualnie znajdujemy. Miasto można wysłyszeć w naszej muzyce i głosach, a także zobaczyć w naszym stylu. Właśnie dlatego współpraca z DKNY jest tak naturalnym i racjonalnym krokiem. Bardzo cieszymy się, że jesteśmy częścią rodziny marki i możemy dalej snuć opowieści o Nowym Jorku” – skomentowali artyści.
W trakcie nowojorskiego tygodnia mody we wrześniu DKNY zorganizuje kultowe przyjęcie urodzinowe z okazji 30. urodzin z setem DJ The Martinez Brothers i występem Halsey.
Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/962018/DKNY_FA19_CAMPAIGN_HALSEY_HERO_SP_1.jpg
Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/962019/DKNY_FA19_CAMPAIGN_HALSEY_HERO_SP_4.jpg
Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/962020/DKNY_FA19_CAMPAIGN_HALSEY_HERO_SP_7.jpg
Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/962021/DKNY_FA19_CAMPAIGN_TMB_HERO_PEERLESS_DPS_1.jpg
Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/962022/DKNY_FA19_CAMPAIGN_TMB_HERO_PVH_SP_1.jpg
Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/962023/DKNY_FA19_CAMPAIGN_HALSEY_HERO_SP_9.jpg
Źródło: DKNY
Źródło informacji: PR Newswire
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 19.08.2019, 19:25 |
Źródło informacji | PR Newswire |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘPozostałe z kategorii
-
Image
Prof. Jacek Sierak z SGH: miasta nie wiedzą, jakich usług zdrowotnych będą potrzebować w przyszłości PAP
Władze miast powiatowych mają ograniczoną wiedzę, jeśli chodzi o to, jakie usługo zdrowotne będą u nich realizowane w przyszłości - wskazuje prof. Jacek Sierak, kierownik Katedry Ekonomiki i Finansów Samorządu Terytorialnego Szkoły Głównej Handlowej. „Są to inwestycje bezpośrednio miejskie, jak i innych podmiotów. W ostatnich latach duże miasta funkcjonowały w warunkach bardzo dużej niepewności finansowej. Trudno jest też zidentyfikować prawdziwą liczbę mieszkańców tych miast” - mówi ekspert.- 22.11.2024, 15:32
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
-
Image
Projekt Baltica 2 przechodzi z fazy przygotowania inwestycji do realizacji PAP
„Trwają przygotowania lądowej części projektu. Rok 2027 to etap instalacji morskich turbin wiatrowych i oddanie całego przedsięwzięcia do eksploatacji. A późnej kilkadziesiąt lat efektywnej produkcji zielonej energii dla polskich odbiorców” – mówił Bartosz Fedurek, prezes zarządu PGE Baltica, podczas konferencji Offshore Wind Poland 2024. Baltica 2 jest wspólnym projektem PGE i Ørsted.- 22.11.2024, 14:04
- Kategoria: Nauka i technologie
- Źródło: PAP MediaRoom
-
Kraj kontrastów. Kazachstan stawia na rozwój turystyki i zaprasza do odwiedzin
Od kosmopolitycznej stolicy Astany przez spokojny region Ałmaty z malowniczymi górami, rwącymi rzekami i krystalicznie czystymi jeziorami po mistyczne pustynie Mangystau oraz starożytne miasta Jedwabnego Szlaku - Kazachstan ma wiele do zaoferowania. I doskonale zdaje sobie z tego sprawę.- 22.11.2024, 13:16
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Ambasada Kazachstanu