Pobierz materiał i Publikuj za darmo
SHENZHEN, Chiny, 3 września 2019 r. /PRNewswire/ -- Firma Skyworth Group (00751.HK) opublikowała tymczasowe wyniki finansowe za rok 2019 dnia 27 sierpnia. Grupa zanotowała w tym okresie obrót na poziomie 17,23 miliarda juanów (około 2,4 miliarda dolarów), a marża zysku brutto wzrosła do 19,7% z 17,3% w roku ubiegłym. Zyski przed odprowadzeniem podatku i zyski netto wyniosły odpowiednio 562 miliony juanów (około 78,6 miliona dolarów) i 348 milionów juanów (około 48,6 miliona dolarów) w okresie sześciu miesięcy, wzrastając odpowiednio o 46% i 20,4%.
W trakcie tego okresu firma zainwestowała 908 milionów juanów (około 127 milionów dolarów) w badania i rozwój kilku wysokiej jakości produktów smart w celu zwiększenia konkurencyjności działalności. Poziom inwestycji był wyższy o 20,6% w porównaniu do poprzedniego okresu. Pozycja finansowa firmy jeszcze bardziej się polepszyła. Wartość księgowa kapitału firmy wzrosła do 4,265 miliardów juanów (około 596 milionów dolarów) z dniem 30 czerwca 2019 r., co stanowi znaczący wzrost na poziomie 28,7% w porównaniu do 31 grudnia 2018 r.
W pierwszej połowie roku firma Skyworth Group nadal realizowała strategię transformacji. Działalność multimedialna zanotowała wzrost przychodów z treści internetowych o 39,3% w porównaniu do analogicznego okresu w zeszłym roku. Liczba aktywnych użytkowników telewizorów smart przekroczyła 38 milionów, a dzienna średnia liczba aktywnych użytkowników sięgnęła 13,85 miliona. Firma agresywnie wykorzystała przewagę pierwszego gracza na rynku przez dostosowanie portfela produktów kolorowych telewizorów i struktury bazy danych klientów. Pozwoliło to na przyspieszenie penetracji rynku telewizorów OLED i zwiększenie udziałów rynkowych przez wprowadzenie na rynek zaawansowanych produktów umacniających pozycję firmy w branży.
Dzięki technologiom systemów inteligentnych oddział firmy zajmujący się cyfrowymi dekoderami także zanotował wzrost, natomiast nowo wdrożone segmenty domu inteligentnego, internetu rzeczy i inżynierii bezpieczeństwa otworzyły dodatkowe ścieżki rozwoju.
Po przyjęciu strategii skupiającej się na luksusowej części sektora elektroniki konsumenckiej działalność firmy w tym zakresie przeszła ogólną modernizację pod względem pozycjonowania na rynku, marki, skali i ceny. Portfel kanałów sprzedaży przeszedł dalszą optymalizację, zapewniając tym samym zasięg we wszystkich kanałach sprzedaży od dużych, sieciowych sklepów z artykułami gospodarstwa domowego po strony e-handlu i tradycyjne sklepy w mniejszych miastach w Chinach. Takie podejście zwiększyło wzrost tak obrotu, jak i poziomu sprzedaży.
Biorąc pod uwagę przewagę techniczną, rynkową i marki firma Skyworth spodziewa się w pełni wykorzystać działania chińskiego rządu podjęte na początku roku w zakresie przyspieszenia rozwoju krajowej branży wideo 4K/8K UHD.
Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/967950/Skyworth.jpg
Źródło: Skyworth
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 03.09.2019, 14:44 |
Źródło informacji | PR Newswire |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |