Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Cincinnati - (BUSINESS WIRE) - Sześcioodcinkowy serial dokumentalny pt. „Activate” stworzony przez Procter & Gamble i National Geographic, we współpracy z Global Citizen i RadicalMedia, miał swoją premierę w USA 5 września (czwartek) na kanale National Geographic. W każdym odcinku serialu ukazany został inny problem: ubóstwo, zrównoważone pozyskiwanie zasobów, kryminalizacja ubóstwa, reagowanie na katastrofy, edukacja dziewcząt, odpady z tworzyw sztucznych i globalny kryzys gospodarki wodnej. Zapowiedź serialu można obejrzeć tutaj.
Niniejszy komunikat prasowy zawiera multimedia. Pełna wersja komunikatu dostępna pod adresem: https://www.businesswire.com/news/home/20190905005542/en/
Sześćdziesięciominutowe odcinki będą emitowane raz w tygodniu aż do 10 października, na kanale National Geographic w Stanach Zjednoczonych oraz w 172 innych krajach świata, w 43 językach. W serialu ukazane zostały działania podejmowane przez spółkę P&G i jej marki – Tide, Always, Charmin i Head & Shoulders, we współpracy z wieloletnimi partnerami, w tym m.in. Save the Children, World Vision, World Wildlife Fund, WEConnect International oraz Matthew 25: Ministries.
„Spółka P&G, wraz ze swoimi markami, pragnie odnieść się do krytycznych problemów współczesnego świata – powiedział Marc Pritchard, dyrektor ds. marek w P&G. - Od kilkudziesięciu lat podejmujemy działania w tych obszarach, a za pośrednictwem serialu +Activate+ chcemy wykorzystać nasz szeroki, ogólnoświatowy zasięg, obejmujący blisko pięć miliardów konsumentów, aby edukować i inspirować obywateli z całego świata”.
Spółka P&G posiada bogatą historię działań, w ramach których korzystała ze swoich marek i ludzi, aby ulepszać świat poprzez wspieranie rozwiązań krytycznych problemów i wyzwań, takich jak edukacja dziewcząt, czysta woda pitna, akcje pomocowe dla ofiar klęsk żywiołowych, zrównoważony rozwój czy nierówności społeczne. Za pośrednictwem takich inicjatyw jak realizowany wg formuły non-profit program na rzecz bezpiecznej wody pitnej dla dzieci – „Children's Safe Drinking Water” (CSDW), w ramach którego osobom potrzebującym z całego świata dostarczono ponad 15 mld litrów czystej wody, czy misja Always mająca na celu wyeliminowanie ubóstwa (#EndPeriodPoverty), P&G wykorzystuje swój wpływ i zasięg, aby wprowadzać zmiany, które naprawdę mają znaczenie.
„Jesteśmy dumni z możliwości współpracy z wydawnictwem National Geographic i ruchem Global Citizen oraz ich utalentowanymi artystami-ambasadorami i wieloma długoletnimi partnerami, którzy umożliwiają ludziom z całego świata wspólne zabranie głosu w sprawach, które wymagają wprowadzenia zmian” – powiedziała Allison Tummon Kamphuis, globalny lider programu ds. równości płci z ramienia P&G oraz programu CSDW.
Oprócz marek i bliskich współpracowników P&G w serii ACTIVATE pojawią się ambasadorzy i promotorzy programu Global Citizen, w tym m.in. Hugh Jackman, Common, Usher, Rachel Brosnahan, Gayle King, Bonang Matheba, Darren Criss, Pharrell Williams, Uzo Aduba, Becky G oraz Priyanka Chopra Jonas.
Jako jeden z największych na świecie reklamodawców, P&G dywersyfikuje obecnie kanały, jakimi dociera do konsumentów, wykorzystując w tym celu autorskie treści oraz wpływowych partnerów, aby zwrócić powszechną uwagę na najbardziej naglące globalne problemy. Współpraca obejmować będzie także cyfrowe siedziby National Geographic i Global Citizen dla osób chcących bardziej zagłębić się w tematykę sześciu kluczowych problemów naświetlonych w serii dokumentów. Widzowie będą mogli włączyć się w działania realizowane w ramach programu Global Citizen i dowiedzieć się więcej na temat projektów realizowanych przez Tide, Always, Head & Shoulders czy Charmin.
Seria „Activate” miała premierę w Stanach Zjednoczonych na kanale National Geographic w czwartek, 5 września o godz. 10/9c (w zależności od lokalnego programu).
Więcej informacji o poszczególnych odcinkach:
„Activate”: Walka ze skrajnym ubóstwem
Premiera: czwartek, 5 września 2019
Hugh Jackman, Priyanka Chopra Jonas i Becky G włączają się w działania Global Citizen mające na celu zachęcenie światowych liderów do wprowadzenia zmian, które pozwoliłyby wyeliminować na całym świecie problem skrajnego ubóstwa. Podczas gdy Jackman przygotowuje się do organizacji dużego festiwalu w Central Parku, Becky G wybiera się do Meksyku, aby promować kampanię Global Citizen mającą motywować firmy do wspierania przedsiębiorstw prowadzonych przez kobiety. Eksperci opisują sytuację w zakresie skrajnego ubóstwa na świecie, postępy, jakie udało się poczynić na przestrzeni ostatnich 20 lat oraz innowacyjne rozwiązania wdrażane na świecie, w tym dotyczące odpowiedzialnego pozyskiwania zasobów przez P&G oraz jej markę Charmin.
„Activate”: Koniec z poręczeniami majątkowymi
Premiera: czwartek, 12 września 2019
Artyści i aktywiści, Common i Usher, przyłączają się do inicjatywy Global Citizen oraz jej oddolnych organizatorów, podejmując starania na rzecz reformy systemu sprawiedliwości mającej zakazać stosowania poręczeń majątkowych w stanie Nowy Jork. W ramach wysiłków P&G w zakresie walki z uprzedzeniami rasowymi, wyprodukowany w roku 2017 film pt. The Talk oraz nowa produkcja pt. The Look pokazują, z jakimi uprzedzeniami Afroamerykanie muszą nadal się mierzyć w codziennym życiu.
„Activate”: Edukacja nie może czekać
Premiera: czwartek, 19 września 2019
Zdobywczyni nagrody Emmy, aktorka Rachel Brosnahan dołącza do inicjatywy Global Citizen i udaje się na granicę z Peru, aby zobaczyć, w jaki sposób konflikty zbrojne i klęski żywiołowe wpływają na edukację dzieci. Po pełnych emocji spotkaniach z przesiedlonymi rodzinami, Brosnahan i przedstawiciele Global Citizen wracają do Stanów Zjednoczonych, gdzie namawiają władze Irlandii, Wielkiej Brytanii i USA do przeznaczenia milionów dolarów na powołanie ogólnoświatowego funduszu pod nazwą Education Cannot Wait (Edukacja nie może czekać). Miałby on służyć realizacji działań edukacyjnych w sytuacjach kryzysowych. Eksperci opisują niewspółmierny wpływ klęsk żywiołowych i konfliktów (zbrojnych) na kraje rozwijające się, a także skuteczne sposoby, w jakie osoby prywatne i firmy z całego świata, takie jak Tide, świadczą pomoc potrzebującym.
„Activate”: Dziewczyny zostają w szkole
Premiera: czwartek, 26 września 2019
Priyanka Chopra Jonas dołącza do Global Citizen i aktywistów na całym świecie, prowadząc kampanię na rzecz pokonania barier w edukacji dziewcząt. Tymczasem Gayle King i Bonang Matheba gromadzą dziesiątki tysięcy ludzi, aby wezwać rząd RPA do przeznaczenia 58 mln dolarów na cel związany z położeniem kresu „cyklicznej biedzie” i zapewnieniem dziewczętom edukacji dotyczącej menstruacji i artykułów higienicznych, jakich potrzebują, aby pozostać w szkole i zachować pewność siebie. Eksperci opisują szeroki zakres zagadnień, które powstrzymują dziewczęta przed zdobyciem wykształcenia w krajach rozwijających się oraz ogromny postęp, jaki dokonuje się na całym świecie, jak np. praca wykonywana przez kobiecą markę produktów pielęgnacyjnych Always w celu zapewnienia darmowych materiałów edukacyjnych.
„Activate”: Koniec z zanieczyszczeniem środowiska tworzywami sztucznymi
Premiera: czwartek, 3 października 2019
Pharrell Williams dołącza do inicjatywy Global Citizen, aby skłonić rządy, firmy i osoby prywatne do rozwiązania kryzysu związanego z zanieczyszczeniem oceanu tworzywami sztucznymi. Tymczasem Darren Criss podróżuje na Filipiny, aby być świadkiem tego, jaki wpływ mają tworzywa sztuczne na ludzi żyjących w skrajnym ubóstwie i wzywa obywateli całego świata do nakłonienia burmistrzów, aby w ich miastach produkcja odpadów była zerowa. Eksperci opisują nieproporcjonalny wpływ zanieczyszczeń tworzywami sztucznymi na ludzi w krajach rozwijających się oraz sposób, w jaki ludzie i marki, takie jak Head & Shoulders, pracują nad rozwiązaniem problemu na całym świecie.
„Activate”: Czysta woda
Premiera: czwartek, 10 października 2019
Gwiazda „Orange Is the New Black”, Uzo Aduba, dołącza do Global Citizen, zbierając miliony ludzi na całym świecie, aby domagać się czystej wody pitnej i odpowiednich warunków sanitarnych dla ludzi z całego świata znajdujących się w trudnej sytuacji. Podróżują do ojczyzny rodziców Aduby w Nigerii, gdzie wzywają gubernatorów do przeznaczenia funduszy państwowych na likwidację skażonej wody i kryzysów związanych z defekacją otwartą. Eksperci opisują wpływ zanieczyszczonej wody pitnej na ludzi w krajach rozwijających się oraz rozwiązania wdrażane na całym świecie, w tym program P&G Children's Safe Drinking Water Program.
Procter & Gamble
Oferując cieszące się zaufaniem, wiodące w swoich kategoriach produkty wysokiej jakości, firma P&G służy klientom na całym świecie. Do marek firmy należą: Always®, Ambi Pur®, Ariel®, Bounty®, Charmin®, Crest®, Dawn®, Downy®, Fairy®, Febreze®, Gain®, Gillette®, Head & Shoulders®, Lenor®, Olay®, Oral-B®, Pampers®, Pantene®, SK-II®, Tide®, Vicks® i Whisper®. P&G prowadzi działalność w ok. 70 krajach świata. Najnowsze informacje na temat P&G i jej marek można znaleźć na stronie http://www.pg.com.
National Geographic
National Geographic Partners LLC (NGP), spółka joint venture Towarzystwa National Geographic i wytwórni 21st Century Fox, stanowi dla odbiorców na całym świecie wysokiej jakości źródło wiedzy o odkryciach naukowych oraz relacji z podróży i wypraw za pośrednictwem niezrównanej oferty platform medialnych. NGP obejmuje ogólnoświatowe kanały telewizyjne National Geographic (National Geographic Channel, Nat Geo WILD, Nat Geo MUNDO, Nat Geo PEOPLE) oraz platformy medialne i zorientowane na klienta National Geographic, w tym czasopisma National Geographic; studia produkcyjne; powiązane z nimi platformy cyfrowe i społecznościowe; książki; mapy; publikacje dla dzieci; i inne obszary działalności w zakresie podróży, światowych imprez i wydarzeń, sprzedaż materiałów archiwalnych, sprzedaż licencji, a także działalność e-commerce. Od 130 lat nadrzędnym celem National Geographic pozostaje poszerzanie wiedzy i świadomości na temat naszego świata. Każdego dnia staramy się iść jeszcze dalej, pokonując ograniczenia, by zaoferować naszym odbiorcom jeszcze więcej niż dotychczas. Co miesiąc, w 43 językach, docieramy do milionów ludzi ze 172 krajów na całym świecie. NGP przekazuje 27 procent zysków do Towarzystwa National Geographic Society, które jest organizacją non-profit, na prace naukowe i badawcze, ochronę przyrody i edukację. Więcej informacji na stronach internetowych natgeotv.com i nationalgeographic.com. Znajdź nas w serwisach Facebook, Twitter, Instagram, YouTube, LinkedIn i Pinterest.
Global Citizen
Od pierwszego festiwalu Global Citizen, który odbył się w Nowym Jorku w 2012 r., platforma Global Citizen stała się jedną z największych i najbardziej znaczących platform skierowaną do młodych pokoleń na całym świecie, wzywającą światowych liderów do bycia konsekwentnym w osiąganiu celów ONZ w zakresie zrównoważonego rozwoju i położenia kresu skrajnemu ubóstwu do 2030 roku. Członkowie platformy podjęli zobowiązanie i przedstawili oświadczenia polityczne liderów opiewające na kwotę ponad 37,9 mld dolarów. Pozwoli ona wpłynąć na życie ponad 2,25 mld ludzi. Organizacja wdrożyła swój model działania w RPA, Australii, Indiach, Wielkiej Brytanii, Niemczech, Belgii i Kanadzie. Stworzyła także platformę dla aktywistów, dzięki której będą oni mogli dowiedzieć się o sprawach, na których im najbardziej zależy, jak również podejmować związane z nimi działania, a nawet otrzymywać za nie specjalne punkty.
Zobacz wersję źródłową informacji w serwisie businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20190905005542/en/
Źródło: Procter & Gamble
KONTAKT:
P&G Media
Julie deSylva
tel. 513-780-0006
Oficjalną, obowiązującą wersję niniejszego zawiadomienia stanowi tekst oryginalny sporządzony w języku źródłowym. Tekst tłumaczenia służy wyłącznie celom orientacyjnym, został sporządzony wyłącznie dla celów ułatwienia zrozumienia zawiadomienia i należy interpretować go w odniesieniu do tekstu źródłowego, który jest jedyną wersją mającą skutki prawne.
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 06.09.2019, 09:05 |
Źródło informacji | Business Wire |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘPozostałe z kategorii
-
Image
Figurki Blokees z kolekcji objętych ochroną własności intelektualnej zachwycają fanów podczas 2024 Singapore Comic Con
- 10.12.2024, 08:42
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PR Newswire
-
Image
Festiwal Filmowy Eurazja - druga edycja już wkrótce w stolicy
Festiwal Filmowy Eurazja powraca z drugą edycją, prezentującą zróżnicowany wybór filmów z Europy, Azji Centralnej i Bliskiego Wschodu. Tegoroczny festiwal odbędzie się w dniach 9-15 grudnia 2024 w samym centrum stolicy, oferując widzom nie tylko seanse filmowe, ale również spotkania z twórcami. Tym razem serce Festiwalu zabije w gmachu Pałacu Kultury i Nauki - Kinotece.- 06.12.2024, 13:26
- Kategoria: Ludzie i kultura
- Źródło: Biuro Prasowe Festiwalu Filmowego Eurazja