Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Egzotyczna marka Ecco Travel, należąca do poznańskiego touroperatora, specjalizuje się w wyjazdach zorganizowanych, między innymi do Azji. Wieść o awansie polskiej drużyny na mistrzostwa świata w koszykówce, które rozgrywane są w Chinach, nie mogła pozostawić touroperatora obojętnym.
„Chiny są naszym sztandarowym produktem - mówi Aleksandra Olechnowicz, Marketing & PR Manager Ecco Holiday. - Rocznie obsługujemy na tym kierunku kilka tysięcy klientów i śmiało można powiedzieć, że osiągnęliśmy pozycję lidera na rynku. Dzięki współpracy z lokalnym kontrahentem, który otwarty jest na oczekiwania polskiego klienta, stworzyliśmy niestandardową ofertę związaną z mistrzostwami świata w koszykówce. Pomysł okazał się strzałem w dziesiątkę”.
„Specjalizujemy się w wyjazdach do Chin oraz jesteśmy partnerem jednego z klubów koszykarskiej ekstraklasy, Trefla Sopot - mówi koordynator projektu Robert Wereda. - Realizowaliśmy już wiele wspólnych projektów, jednak żaden z nich nie był dotychczas przeprowadzony na tak dużą skalę. Informacja, że w tym roku mistrzostwa odbędą się w Chinach, była jak wywołanie do tablicy. Zwróciliśmy się bezpośrednio do Polskiego Związku Koszykówki z konkretną propozycją współpracy. Naszym celem było stworzenie produktu, w którym można będzie połączyć kibicowanie biało-czerwonym ze zwiedzaniem Chin. Chcieliśmy w jak najbardziej optymalny sposób połączyć te dwie formy spędzenia czasu. Nie było to wcale łatwe. Mecze są rozgrywane o określonych godzinach, Pekin jest zakorkowany, no i tyle jest do zobaczenia w okolicach. Musieliśmy wyselekcjonować hotele i logistycznie to wszystko poukładać. Na dodatek było mało czasu na organizację, bo sam awans do mistrzostw Polska wywalczyła na krótko przed turniejem. Ale udało się!”.
Z Ecco Holiday wybrała się do Chin grupa kilkudziesięciu osób. Są to działacze związku, sędziowie, trenerzy, prezesi klubów i wierni kibice, oczarowani zarówno grą naszej reprezentacji, jak i Państwem Środka.
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
| Data publikacji | 10.09.2019, 13:24 |
| Źródło informacji | Ecco Holiday Sp. z o.o. |
| Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
Jak wybrać system do automatyzacji procesów biznesowych dla dużych przedsiębiorstw i korporacji. Poradnik 2026
W 2026 roku cyfrowa transformacja w dużych organizacjach wchodzi w fazę dojrzałą. Decydenci IT i zarządy korporacji nie szukają już doraźnych narzędzi do cyfryzacji, lecz kompleksowych platform Business Process Management, które udźwigną skalę operacyjną gigantów, zachowując przy tym zwinność startupu. Jak wynika z analiz rynkowych, kluczem do sukcesu staje się technologia low-code, a liderem w dostarczaniu bezpiecznych rozwiązań tej klasy dla sektora enterprise jest platforma AMODIT.- 03.12.2025, 14:45
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Astrafox
-
Image
Eksperci: polski biometan ma wielki potencjał rozwoju i zastosowań, ale początkujący rynek potrzebuje wsparcia PAP
Polska ma jeden z największych w Europie potencjałów do zrównoważonej produkcji biometanu, który szacowany jest na 4 mld m sześc., z opcją na 8 mld m sześc. rocznie, tymczasem w kraju działa tylko jedna biometanownia, a wykorzystanie tego gazu jest symboliczne - wskazali eksperci podczas debaty zorganizowanej przez DISE Energy. Ich zdaniem bez stabilnych regulacji i wsparcia operacyjnego ze strony państwa potencjał produkcyjny biometanu może zostać zmarnowany - ze stratą dla bezpieczeństwa energetycznego kraju i skutecznej gospodarki emisjami wielu sektorów gospodarki, a w szczególności polskiego rolnictwa.- 03.12.2025, 14:09
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
-
The German advertising market is facing another year of stagnation in 2026
The JOM Group’s latest advertising market forecast shows that the continuing economic uncertainty means that companies only have limited growth potential for increasing advertising investments.- 03.12.2025, 13:14
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: APA-OTS
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ