Newsletter

Ecco Holiday - sport i turystyka

10.09.2019, 13:24aktualizacja: 10.09.2019, 13:24

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Ecco Holiday/Chiny
Ecco Holiday/Chiny
Reprezentacja polskich koszykarzy osiągnęła historyczny sukces na mistrzostwach świata w Chinach. Jako zwycięzca rozgrywek grupowych awansowała do ćwierćfinałów. Co to ma wspólnego z turystyką? Jak pokazuje przykład Ecco Holiday - całkiem sporo.

Egzotyczna marka Ecco Travel, należąca do poznańskiego touroperatora, specjalizuje się w wyjazdach zorganizowanych, między innymi do Azji. Wieść o awansie polskiej drużyny na mistrzostwa świata w koszykówce, które rozgrywane są w Chinach, nie mogła pozostawić touroperatora obojętnym.

„Chiny są naszym sztandarowym produktem - mówi Aleksandra Olechnowicz, Marketing & PR Manager Ecco Holiday. - Rocznie obsługujemy na tym kierunku kilka tysięcy klientów i śmiało można powiedzieć, że osiągnęliśmy pozycję lidera na rynku. Dzięki współpracy z lokalnym kontrahentem, który otwarty jest na oczekiwania polskiego klienta, stworzyliśmy niestandardową ofertę związaną z mistrzostwami świata w koszykówce. Pomysł okazał się strzałem w dziesiątkę”.

„Specjalizujemy się w wyjazdach do Chin oraz jesteśmy partnerem jednego z klubów koszykarskiej ekstraklasy, Trefla Sopot - mówi koordynator projektu Robert Wereda. - Realizowaliśmy już wiele wspólnych projektów, jednak żaden z nich nie był dotychczas przeprowadzony na tak dużą skalę. Informacja, że w tym roku mistrzostwa odbędą się w Chinach, była jak wywołanie do tablicy. Zwróciliśmy się bezpośrednio do Polskiego Związku Koszykówki z konkretną propozycją współpracy. Naszym celem było stworzenie produktu, w którym można będzie połączyć kibicowanie biało-czerwonym ze zwiedzaniem Chin. Chcieliśmy w jak najbardziej optymalny sposób połączyć te dwie formy spędzenia czasu. Nie było to wcale łatwe. Mecze są rozgrywane o określonych godzinach, Pekin jest zakorkowany, no i tyle jest do zobaczenia w okolicach. Musieliśmy wyselekcjonować hotele i logistycznie to wszystko poukładać. Na dodatek było mało czasu na organizację, bo sam awans do mistrzostw Polska wywalczyła na krótko przed turniejem. Ale udało się!”.

Z Ecco Holiday wybrała się do Chin grupa kilkudziesięciu osób. Są to działacze związku, sędziowie, trenerzy, prezesi klubów i wierni kibice, oczarowani zarówno grą naszej reprezentacji, jak i Państwem Środka.

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji 10.09.2019, 13:24
Źródło informacji Ecco Holiday Sp. z o.o.
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ