Newsletter

Falcon.io przedstawia drugą doroczną konferencję Spark

12.09.2019, 11:16aktualizacja: 12.09.2019, 11:16

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

KOPENHAGA, Dania, 12 września 2019 r. /PRNewswire/ - Firma Falcon.io prezentuje Spark, konferencję marketingową dla przedstawicieli pokolenia epoki cyfrowej, która odbędzie się w Kopenhadze dnia 14 listopada 2019 roku. Na konferencji wystąpią prelegenci z pionierskich firm cyfrowych, w tym MTV, BBC, LinkedIn, HarperCollins i nie tylko.

Firma Falcon.io, wiodący dostawca platformy zarządzania mediami społecznościowymi, z dumą prezentuje konferencję Spark już po raz drugi. Na konferencji zawitają marketerzy cyfrowi na różnych poziomach, którzy mogą spodziewać się dnia pełnego dzielenia się wiedzą, praktycznych warsztatów i wartościowych konwersacji. Wydarzenie obejmie ponad 30 prelekcji, warsztatów, dyskusji i okrągłych stołów prowadzonych przez liderów branżowych.

„Jesteśmy tak bardzo podekscytowani Spark 2019 – skomentował Dino Kuckovic, organizator konferencji Spark i lider marketingu społecznościowego w Falcon.io. - Zeszłoroczna konferencja była jednym wielkim eksperymentem, który potwierdził wszystkie nasze hipotezy. Dlatego też w tym roku wykorzystamy wszystko, czego się dowiedzieliśmy i Spark stanie się jeszcze ważniejszym wydarzeniem dla uczestników dzięki doświadczonym prelegentom, istotnym tematom i wielu możliwościom nawiązywania kontaktów branżowych” - dodał organizator.

Szczegóły programu

W przeciwieństwie do tradycyjnych konferencji, które skupiają się głównie na zbliżaniu do siebie dyrektorów, założycieli i wyższych stażem pracowników, prelegenci na konferencji Spark faktycznie pracują w marketingu i angażują się w wyzwania marketingowe każdego dnia.

Jednodniowa konferencja podzielona jest na cztery różne pasma tematyczne liczące cztery lub pięć sesji każde i cztery prelekcje główne. Cztery pasma obejmą reklamę i analitykę, marketing w mediach społecznościowych, branding cyfrowy oraz badania i strategię.

Każde pasmo oferuje różnorodne prezentacje prelegentów, którzy dzielić się będą praktycznymi poradami dla nowoczesnych marketerów między innymi na poniższe tematy:

- wyznaczanie KPI i pomiar wyników działań marketingowych (Bram de Jonge, Senior Account Relationship Manager, AdRoll);

- punkt przecięcia mediów społecznościowych i aktywności społecznej (Nandini Jammi, Founding Organizer, Sleeping Giants);

- przyszłość reklam społecznościowych (Alex McNab-Lundbäck, Social Media Consultant);

- marketing w pokoleniu woke (Kaitlyn WonJung Chang, Chief Operating Officer, KOBZA AND THE HUNGRY EYES);

- wykorzystywanie mediów społecznościowych do hackowania wzrostu (Casper Emil Rouchmann, Growth Hacker, Templafy).

Szczegóły wydarzenia i sprzedaż biletów

Konferencja Spark odbędzie się w czwartek, 14 listopada w Lokomotivvarkstedet w Kopenhadze. Rejestracja rozpoczyna się o 8:30 i trwa przez cały dzień aż do 17:30. Do 21:00 w tym samym miejscu będzie odbywać się impreza pokonferencyjna.

Bilety można kupić na stronie wydarzenia: https://www.falcon.io/spark/. Bilety w cenie wcześniejszej rejestracji dostępne są do 30 września i kosztują 499 EUR. Po tej dacie bilety dostępne będą w pełnej cenie 599 EUR.

Dodatkowe informacje oraz zakup biletów na stronie: https://www.falcon.io/spark/

Film podsumowujący Spark 2018

Spojrzenie na najważniejsze chwile z pierwszej corocznej konferencji Spark: https://www.youtube.com/watch?v=5R1uubTOq4s 

O Falcon.io

Falcon.io, spółka należąca do Cision, ma w swojej ofercie zintegrowaną platformę SaaS obejmującą monitorowanie mediów społecznościowych, publikację, pomiar, reklamę i zarządzanie danymi klientów. Firma umożliwia klientom wykorzystywanie pełnego potencjału marketingu cyfrowego przez zarządzanie wieloma punktami styku z klientami na jednej platformie. Zróżnicowane, międzynarodowe portfolio klientów Falcon.io obejmuje firmy Carlsberg, Toyota, William Grant & Sons, Momondo, Panasonic, Coca-Cola i nie tylko.

Logo - https://mma.prnewswire.com/media/974326/Falcon_io_Logo.jpg 

Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/974327/Falcon_io_Spark_2019_Conference.jpg

Źródło: Falcon.io

KONTAKT:

Cision

Rebecca Dersh

Manager, PR i Earned Media

e-mail: Rebecca.Dersh@cision.com

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 12.09.2019, 11:16
Źródło informacji PR Newswire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ