Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Niezwykle elegancko prezentują się Josh Hartnett i John Malkovich w szytych na miarę garniturach i koszulach, które do filmu stworzyła marka Pako Lorente, zajmującą się projektowaniem, produkcja? i sprzedażą najwyższej jakości odzieży, docenianej przez współczesnych mężczyzn w Polsce oraz na wielu zagranicznych rynkach. Projektowane z dbałością o każdy szczegół, garnitury klasyczne, smokingowe oraz koszule stały się powodem, dla którego zaproszono producenta do współpracy przy projekcie „Dolina Bogów” i do ubrania głównych bohaterów.
Stylizacje gwiazd w filmie dopełniły buty i torebki marki Kazar, zaprojektowane z pasją i w zgodzie ze światowym wzornictwem. Kazar od lat podbija serca i gusta wszystkich miłośników mody w Polsce i na świecie. Marka była naturalnym wyborem kostiumografów tej niezwykłej hollywoodzkiej produkcji.
Film „Dolina Bogów” prezentowany po raz pierwszy szerszej publiczności w czasie 44. Festiwalu Polskich Filmów Fabularnych w Gdyni splata z sobą trzy wątki narracyjne. Pierwszy, archaiczna legenda Indian Navajo, opowiada o ich ziemi i bogach, którzy pod postacią skał-pomników zaludniają doliną zwaną Valley of the Gods. Drugi jest historią najbogatszego człowieka, Wesa Taurosa (John Malkovich), który z powodu osobistej tragedii ukrywa się przed światem zewnętrznym. Trzeci jest historią narratora, Johna Ecasa (John Hartnett), pisarza, który pracuje jako copywriter w firmie Taurosa.
KONTAKT:
Karolina Maria Siudyła
tel. kom. +48 609776612
e-mail: karolina@magnifico.com.pl
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
POBIERZ ZAŁĄCZNIKI
Data publikacji | 16.09.2019, 17:34 |
Źródło informacji | Magnifico Marketing&PR Consultants |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ