Newsletter

Fiat Panda Trussardi - pierwsza „luksusowa Panda”

24.09.2019, 12:29aktualizacja: 24.09.2019, 12:29

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

FCA Polska/Fiat Panda Trussardi (1)
FCA Polska/Fiat Panda Trussardi (1)
Fiat Panda Trussardi, pierwsza luksusowa Panda, powstała w wyniku współpracy dwóch znanych marek, które zapisały liczne karty historii w swoich branżach, oferując najlepsze włoskie produkty. Nowa Panda debiutuje i rozpoczyna pierwszą współpracę Fiata i słynnego domu mody. Model zawsze wierny zasadom funkcjonalności, które podbiły serca publiczności i dumnie wyróżniają się na ulicach Europy, teraz Fiat Panda „nosi” miejski styl z logo Trussardi.

„Panda, już od 39 lat odnosi sukcesy, a od 6 lat jest najpopularniejszym samochodem we Włoszech. Od 2003 roku jest najlepiej sprzedawanym samochodem miejskim w Europie. Jej sprzedaż wyniosła 7,5 miliona egzemplarzy, z czego 5 milionów nadal jeździ po naszych drogach - powiedział Olivier François, dyrektor marki Fiat. - To także rekord. Panda była pierwszym samochodem miejskim z napędem na cztery koła, pierwszym małym samochodem z automatyczną skrzynią biegów, pierwszym miejskim SUV-em i pierwszym samochodem, który wjechał na Mount Everest. Dzisiaj mamy pierwszą +luksusową+ Pandę, Pandę Trussardi”.

„Trussardi to pierwsza włoska marka, która zaprezentowała modę szerokiej publiczności, organizując pokazy mody na placach miejskich i w miejscach, które są blisko ludzi - komentuje Tomaso Trussardi, dyrektor generalny Trussardi. - Zawsze tworzyliśmy produkty o niepowtarzalnym designie, a nasza wizja marki jest wszechstronna i różnorodna. Dzisiaj, Fiat Panda +nosi+ styl Trussardi i zmienia się w nowoczesny i funkcjonalny samochód, w którym zwraca się ogromną uwagę na szczegóły. Jestem bardzo zadowolony z tej współpracy i dziękuję zespołowi Fiata za to, że razem z nami uwierzyli w ten projekt”, dodał.

Marka Trussardi rozpoczęła działalność jako producent skórzanych rękawiczek i innych wyrobów ze skóry, stając się z czasem marką lifestyle’ową. Był to pierwszy dom mody, który organizował pokazy mody pret-a-porter na ulicach i placach miasta, aby dotrzeć do szerokiej publiczności, tej samej, która zawsze wybierała Fiata jako idealne rozwiązanie dla mobilności. Panda Trussardi została stworzona podobnie jak odzież pret-a-porter, idealna na każdą okazję i komfortowa w każdej sytuacji. To idealny wybór dla klientów poszukujących ekskluzywnego samochodu miejskiego, będącego w stanie spełnić wymagania współczesnych rodzin w zakresie przestrzeni i mobilności. Panda Trussardi jest wyposażona w silnik benzynowy o mocy 69 KM i pojemności 1,2 litra.

Fiat Panda dumnie prezentuje się na wybiegu i osiąga nowe cele

Panda to model, który „ubiera się’” w Trussardi. Dla tej serii specjalnej wybrano nadwozie wersji Cross, zaprojektowanej z myślą o terenowych przygodach z nutką stylu, niezbędne do pokonywania zarówno bezdroży, jak i codziennych wyzwań. Panda to bestseller Fiata, który w swojej prawie 40-letniej historii „interpretował” gusta i pragnienia ogółu społeczeństwa, często wyprzedzając nawet jego potrzeby. Pierwsza Panda 4x4 została wprowadzona na rynek ponad 35 lat temu. Był to pierwszy miejski samochód z napędem na wszystkie koła, który mógł dotrzeć wszędzie.

Ustanowił on jeden z wielu rekordów Pandy, aby tworzyć najbardziej inteligentne rozwiązania, które upraszczają i poprawiają życie kierowcom, a jednocześnie są dostępne dla wszystkich. Panda Cross oferuje rozwiązania techniczne, osiągi i ekskluzywność SUV-a w modelu o wymiarach i zwinności samochodu miejskiego. Krótko mówiąc, Panda 4x4 to uniwersalny i specjalnie wyposażony model, aby pokonać każdą przeszkodę i odpowiedzieć na wszystkie potrzeby w zakresie mobilności.

Panda Trussardi to model łączący modny terenowy wygląd i przystępność typową dla 4x2, przydatną, aby uciec od miejskiej rutyny. Innymi słowy, Panda jest coraz bardziej uniwersalna, a jej elastyczny charakter pozwala stawiać czoła nowym celom i wyzwaniom. Od off-roadu po maksymalną łączność ze światem, lider w swoim segmencie, nadal eksploruje nowe obszary poprzez specjalne edycje, które wyrażą wszechstronny charakter modelu. Tak jak miało to już miejsce w przeszłości w przypadku wersji Waze, najbardziej „social" Pandy w historii czy Pandy Connected by Wind, wyposażonej w router Wi-Fi.

W całej swojej długiej historii, Panda oferowała zawsze udane, najnowocześniejsze rozwiązania. Wersja Cross, już w chwili swojej premiery rynkowej, podkreśliła europejski styl modelu. Obecnie 40% Fiatów Panda w wersji Cross jest sprzedawanych poza granicami Włoch, rejestrując 15% wzrost sprzedaży w Europie w pierwszej połowie 2019 r. w porównaniu do tego samego okresu 2018 r.

Od 2003 roku, Panda jest liderem wśród samochodów miejskich w Europie, wraz z Fiatem 500, a w 2019 r. potwierdziła swoją pozycję lidera z udziałem w rynku na poziomie 14,8%. Jest nie tylko bestsellerem, ale również zanotowała wzrost udziału w rynku o +1,8% w stosunku do 2018 roku. W ciągu prawie 40 lat obecności na rynku sprzedano ponad 7,5 miliona sztuk, a sprzedaż ta wciąż rośnie. Dane te potwierdzają ogólnie znane fakty. Panda naprawdę oferuje to, co jest potrzebne, aby osiągnąć sukces w świecie mody, podobnie jak marka Trussardi.

Pierwsza w historii Panda w matowym kolorze nadwozia z logo Trussardi

Wyposażenie i akcesoria dobrane przez Fiat Style Center i projektantów Trussardi interpretują najnowsze trendy w świeżej, popowej odsłonie włoskiej mody i odzwierciedlają charakter Pandy. Nadwozie pojawia się efektownym kolorze Caffe, dostępnym albo w wersji matowej (po raz pierwszy w historii Pandy) albo metalizowanej. Paleta kolorów obejmuje także Biały Gelato, Czarny Cinema i Szary Colosseo. Panda to rekordowy samochód, a Panda Trussardi jest tego najnowszym dowodem. Po raz pierwszy logo partnera wyróżnia się w sposób szczególny, aby podkreślić więź i wartości wspólne dla obu marek. Symbol Greyhounda jest widoczny w trzecim oknie bocznym, na elemencie centralnym felg aluminiowych i na bocznych listwach drzwi.

Nie brakuje też innych ekskluzywnych, stylowych detali, jak czarne relingi dachowe, obudowy lusterek wstecznych, 15-calowe felgi aluminiowe i osłony zderzaka, które charakteryzują nadwozie Cross.

Wewnątrz, napis Trussardi zdobi ekskluzywne dywaniki podłogowe i pasy bezpieczeństwa, które, będą bohaterami kampanii wprowadzającej nową Pandę Trussardi. Nowością są również wstawki na drzwiach oraz brązowy melanż tapicerki foteli nawiązujący do logo Trussardi. Boki siedzenia z elementami czarnej skóry Techno są ozdobione brązowymi przeszyciami. Deska rozdzielcza również wykończona jest w kolorze Caffe. Po raz pierwszy w historii Pandy, logo Trussardi widnieje na kierownicy.

Panda Trussardi oferuje wyjątkowy styl, ale także mnóstwo zaawansowanego technologicznie wyposażenia. Jednym z najważniejszych jego elementów jest radio Uconnect z obsługą urządzeń mobilnych. Aplikacja „Panda Uconnect” może być używana do łączenia się z systemem informacyjno-rozrywkowym samochodu, który obejmuje technologię Bluetooth 2.1, streaming audio oraz odczytu danych przez USB i MP3. Ponadto aplikacja Panda Uconnect oferuje również usługę „Znajdź mój samochód”, aby pomóc zapamiętać miejsce zaparkowania samochodu oraz „Mój samochód” do sprawdzenia parametrów samochodu, jak kolejny przegląd czy instrukcja obsługi, a także bezpośrednie połączenia z działem Obsługi Klienta Fiata lub pomocą drogową.

Wreszcie, po aktywacji, „Object Reminder" przypomina kierowcy zaraz po wyjściu z samochodu, by nie zapomniał ewentualnych przedmiotów pozostawionych wewnątrz auta.

Panda Trussardi oferuje również jako wyposażenie opcjonalne System City Brake, który wykrywa przeszkody przed samochodem i automatycznie włącza hamulce, jeśli kierowca nie zainterweniuje, jadąc poniżej 30 km/h. Panda była pierwszym samochodem, który wprowadził tę funkcję do swojego segmentu.

Nowa kampania komunikacyjna

Premierze nowej Pandy Trussardi towarzyszyć będzie innowacyjna kampania marketingowa, która celebruje wyjątkowy styl nowej edycji specjalnej Fiata, zmieniając zasady komunikacji i pozycjonowania samochodu. Kampania Pandy Trussardi jest bardziej zbliżona do kampanii modowej niż motoryzacyjnej. Panda Trussardi występuje w teledysku do nowego singla Avy Max „Torn”, który został opublikowany 27 sierpnia na YouTubie i chce powtórzyć sukces ponad 417 milionów odsłon wcześniejszego hitu tej piosenkarki „Sweet but psycho”. Panda Trussardi zmienia się w kultowy obiekt mody w reklamie, na którą składają się wycinki z klipu wideo. W opowiedzianej historii, bohaterka grana przez piosenkarkę Avę Max chce za wszelką cenę ukraść pas bezpieczeństwa marki Trussardi, najfajniejszy i najbardziej kultowy element samochodu. Aby jej się to udało, butem marki Trussardi rozbija szybę samochodu, a następnie odcina pas. Wyjmowany z samochodu pas bezpieczeństwa zamienia w kuszący przedmiot uwodzenia i modny dodatek noszony przez tańczącą piosenkarkę. Tancerze i aktorzy w reklamie noszą stroje i akcesoria Trussardi, wyrażając niezwykle mocno synergię pomiędzy rytmem, samochodem i domem mody. Nowy język mówi o cenionych, funkcjonalnych cechach Pandy, ale w ujęciu ekscytującego przedmiotu.

Reklama została wyprodukowana przez Movie Magic i wyreżyserowana przez Josepha Kahna, który w przeszłości reżyserował klipy wideo dla takich artystów jak Lady Gaga, Britney Spears, Taylor Swift, Sting i Shaggy. Scenerią dla niej jest Piazza del Duomo w Mediolanie nocą. Aura tajemnicy towarzyszy widzowi od pierwszych sekund, kiedy wejście Avy kieruje uwagę na nową Pandę Trussardi. Historia osiąga punkt kulminacyjny, gdy następuje nagłe przejście od wstępu do dynamicznej atmosfery typowej dla teledysków. Kampania została powierzona agencji kreatywnej Independent Ideas, a jej dyrektorem kreatywnym jest Erick Loi. Kampania ukaże się w telewizji, kinie, prasie, radiu, telewizji cyfrowej i na billboardach.

Wideo przedstawiające Fiata Pandę Trussardi dostępne pod linkiem.

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 24.09.2019, 12:29
Źródło informacji FCA Polska
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ

Pozostałe z kategorii