Newsletter

Amazon Prime Video uruchamia nowe funkcje internetowych transmisji czwartkowych meczów ligi NFL „Thursday Night Football”

26.09.2019, 11:24aktualizacja: 26.09.2019, 11:24

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

- Dzięki X-Ray widzowie będą mogli kontrolować sposób oglądania transmisji, a także w zupełnie nowy sposób korzystać z bazującego na chmurze AWS serwisu Next Gen Stats, który daje możliwość śledzenia na żywo szczegółowych statystyk meczowych; - NFL Films rozpoczyna produkcję „NFL Next” - nowego programu dostępnego wyłącznie na Prime Video, prowadzonego na żywo przez Kay Adams i Chrisa Longa z udziałem ekspertów; - Twitch dwukrotnie zwiększa liczbę co-streamerów w swoim interaktywnym serwisie społecznościowym; - Hannah Storm i Andrea Kremer ponownie poprowadzą komentarz na żywo i analizy meczowe podczas TNF.

SEATTLE – (BUSINESS WIRE) - (NASDAQ: AMZN) - Już trzeci rok z rzędu Amazon Prime Video zapewni fanom na całym świecie możliwość śledzenia meczów NFL podczas „Thursday Night Football” (TNF) Presented by Bud Light Platinum, a także wprowadza kolejne innowacje, dzięki którym oglądanie futbolu stanie się dla abonentów Amazon Prime zupełnie nowym doświadczeniem, zapewniając komentarz i analizy nowego zespołu ekspertów, dostęp do bogatych zasobów generowanych na żywo danych i jeszcze prostszą obsługę.

„Rewolucjonizujemy sposób oglądania transmisji internetowych „Thursday Night Football”, dając abonentom Amazon Prime możliwość dostosowywania transmisji pod względem wizualnym i dźwiękowym do własnych preferencji - powiedziała Marie Donoghue, wiceprezes Prime Video Sports. - Każdy fan futbolu znajdzie coś dla siebie - od pogłębionych danych meczowych na wyciągnięcie palca, przez zróżnicowany komentarz, po możliwość łatwego wyszukiwania i oglądania meczów na wszystkich urządzeniach na całym świecie. Jesteśmy przekonani, że oglądanie i śledzenie NFL na serwisach Prime Video i Twitch stanowić będzie wspaniałe doświadczenie zarówno dla wieloletnich fanów futbolu, jak i wszystkich tych, którzy dopiero zaczynają poznawać ten sport”.

Transmisja „Thursday Night Football” na Amazon Prime Video i Twitch rozpocznie się w czwartek, 26 września, o godzinie 2.20 czasu polskiego meczem, w którym Green Bay Packers podejmą Philadelphia Eagles.

X-Ray daje fanom więcej kontroli

Dzięki X-Ray for TNF fani zyskają możliwość śledzenia przebiegu gry i lepszego jej zrozumienia bez konieczności odwracania wzroku od ekranu i pomijania fragmentów meczu. W tym sezonie za pośrednictwem funkcji X-Ray fani zyskają dostęp na żądanie do statystyk z serwisu Next Gen Stats, dotychczas zarezerwowanych dla trenerów i spikerów. Każdy fan futbolu będzie miał na wyciągnięcie ręki bogaty zasób danych dotyczących każdego zagrania, co pozwoli jeszcze lepiej zrozumieć i analizować przebieg akcji na boisku. W funkcji śledzenia na żywo statystyk zawodników w Next Gen Stats na entuzjastów futbolu czekają informacje, z którymi jeszcze nie mieli do czynienia, np. czas od chwycenia piłki przez rozgrywającego do jej podania, średnia liczba jardów pokonanych przez biegacza po kontakcie czy średnia liczba jardów dystansu, na jaki skrzydłowy ucieka obrońcom.

Z X-Ray mogą korzystać fani NFL oglądający transmisje TNF na urządzeniach z systemami Android i iOS oraz użytkownicy Fire TV. Prime Video zapewnił łatwą obsługę tej funkcji na urządzeniach mobilnych – by uzyskać dostęp do statystyk opracowywanych w czasie rzeczywistym, wystarczy dotknąć ekranu telefonu. Aby włączyć X-Ray w trakcie meczu, wystarczy nacisnąć na ekranie smartfonu lub tabletu przycisk „Stats by X-Ray”, albo strzałkę do góry na pilocie do Fire TV.

Nowy rodzaj transmisji meczów NFL

Podczas „NFL Next”, nowego półgodzinnego programu na żywo produkcji NFL Films, dostępnego wyłącznie na Prime Video, widzowie będą mogli wysłuchać bieżących analiz i błyskotliwych komentarzy dwukrotnego zdobywcy Super Bowl Chrisa Longa, a także dziennikarki NFL Network Kay Adams i eksperta Next Gen Stats Jamesa Koha. Transmisja rozpoczyna się w każdy czwartek o godz. 1:00 czasu polskiego. Do programu zapraszani będą goście, w tym obecni i byli zawodnicy. O komentarz na żywo i analizy meczowe zadbają legendarne dziennikarki sportowe Hannah Storm i Andrea Kremer.

„Cieszymy się na możliwość ponownej współpracy z Amazon Prime Video przy produkcji nowego programu NFL - powiedział Ross Ketover, dyrektor generalny NFL Films. - Myślę, że połączenie ogromnej, wyniesionej z boiska wiedzy Chrisa Longa z dynamiczną osobowością Kay Adams sprawi, że widzowie pokochają ten program”.

„Cieszę się, że mogę pracować dla „NFL Next” i należeć do rodziny Amazon - powiedział Chris Long. - Cenię sobie to, że pierwsze przedsięwzięcie telewizyjne związane z futbolem amerykańskim, z jakim mam do czynienia, realizowane będzie z udziałem specjalistów, którzy w swoich komentarzach i analizach potrafią rozłożyć wszystko na czynniki pierwsze”.

Opcje dźwięku

Prime Video ponownie zapewni szereg opcji dźwięku, aby fani futbolu na całym świecie mogli oglądać mecze zgodnie ze swoimi preferencjami. Poza standardową transmisją realizowaną przez telewizję FOX z komentarzem Joe Bucka i Troya Aikmana użytkownicy Amazon Prime będą mieli do wyboru dwie dodatkowe pary komentatorów dostępnych wyłącznie na Prime: Hannę Storm i Andreę Kremer oraz komentatorów z Wielkiej Brytanii – Dereka Rae i Tommy’ego Smytha.

„Nie mogę doczekać się kolejnego sezonu ‘Thursday Night Football’! - powiedziała Hannah Storm. - Traktujemy to jako wyzwanie, przy którym jednocześnie będziemy się dobrze bawić w gronie fantastycznych komentatorek i reporterek, starając się przedstawiać podczas relacji nasz punkt widzenia”.

„Cieszę się bardzo, że wspólnie z Hanną będziemy kontynuować sukces pierwszego, przełomowego sezonu, jednocześnie przejmując nowe zadania w NFL Next, a wszystko to w zupełnie nowej oprawie dzięki innowacjom technicznym wprowadzonym przez Amazon” – powiedziała Andrea Kremer.

FOX Deportes dla widzów hiszpańskojęzycznych

Dla abonentów Amazon Prime w Stanach Zjednoczonych i Meksyku przygotowano dostęp do FOX Deportes – ekskluzywnych transmisji z komentarzem w języku hiszpańskim.

Oglądaj razem z innymi na Twitch

Już trzeci rok z rzędu TNF będą mogli oglądać również użytkownicy interaktywnego serwisu wideo Twitch, słuchając bieżących relacji popularnych komentatorów prowadzących co-streaming oraz udzielając się na czatach, dopingując zawodników i wstawiając memy i emotki. Co-streaming pojedynków futbolu amerykańskiego z własnym komentarzem prowadzić będą najpopularniejsi streamerzy. W dalszej części sezonu fani mogą liczyć też na kilku niespodziewanych gości. Użytkownicy Twitcha przez cały sezon mogą kibicować swoim faworytom, posługując się specjalnymi emotkami z motywami NFL, a także sprawdzać na żywo swoją wiedzę dotyczącą ciekawostek na temat futbolu amerykańskiego. W blogonotce Twitch można zobaczyć pełną listę co-streamerów na każdy tydzień. Na stronie Prime Video można zapoznać się z pełnym programem TNF, a także oglądać oficjalne transmisje realizowane przez telewizję FOX i dostępne w ponad 200 państwach i regionach świata.

Transmisja TNF w FOX, NFL Network i na Amazon Prime Video rozpocznie się w czwartek, 26 września, o godzinie 2.20 czas polskiego meczem, w którym Green Bay Packers podejmą Philadelphia Eagles. Poza NFL Network, FOX i FOX Deportes mecze w ramach TNF będą transmitowane przez internet w serwisach Prime Video i Twitch dostępnych na wszystkich urządzeniach mobilnych. Dostępność NFL Network i Amazon może podlegać zmianom.

Prime Video

Amazon Prime Video to serwis streamingowy oferujący ogromną kolekcję filmów w wersji cyfrowej – dostępnych w jednym miejscu i w każdej chwili.

- Oferta Prime: tysiące popularnych filmów i programów telewizyjnych, w tym uznanych przez krytyków oryginalnych produkcji Amazon, takich jak wyróżnione nagrodą Emmy lub nominowane do niej „Wspaniała pani Maisel”, „Jack Ryan”, „The Boys”, „Homecoming”, „Hanna, Fleabag”, „Dobry omen”, „Carnival Row”, „Late Night” z Mindy Kaling, „Guava Island” z Donaldem Gloverem, jak również nagrodzone Oscarem „Manchester by the Sea” i „Klient”, nominowane do Oscara „I tak cię kocham” i „Zimna wojna”, a także cały szereg produkcji na wyłączność i wydarzeń sportowych na żywo, w tym „Thursday Night Football” oraz licencjonowanych i samodzielnie publikowanych treści dostępnych w ponad 200 państwach i regionach na całym świecie.

- Oglądaj więcej na Prime Video Channels: abonenci pakietu Prime mają możliwość dodania na terenie Stanów Zjednoczonych ponad 150 kanałów telewizyjnych, takich jak HBO, Cinemax, STARZ, SHOWTIME, CBS All Access, NBA League Pass i MLB.tv – bez konieczność pobierania dodatkowych aplikacji i podłączania telewizji kablowej. Wystarczy zapłacić za kanały, które chcemy oglądać. W każdej chwili można z nich zrezygnować. Pełną listę kanałów można zobaczyć na stronie .

- Kup lub wypożycz: wszyscy klienci Amazon mogą kupować lub wypożyczać dostępne w ofercie produkcje, wybierając spośród setek tysięcy pozycji, w tym najnowszych filmów pełnometrażowych i wszystkich bieżących sezonów seriali.

- Natychmiastowy dostęp: dzięki aplikacji Prime Video wszystkie dostępne produkcje można oglądać w każdym miejscu i czasie na telewizorach Smart TV, urządzeniach przenośnych, odtwarzaczach multimedialnych Fire TV, tabletach Fire, odtwarzaczach multimedialnych Apple TV lub Chromecast, konsolach do gier, systemach rozrywki Comcast X1 albo dowolnym komputerze połączonym z siecią. Pełna lista kompatybilnych urządzeń znajduje się na stronie amazon.com/howtostream.

- Jeszcze silniejsze wrażenia: czerp maksimum przyjemności z oglądania treści w standardzie 4K Ultra HD i HDR. Dowiedz się więcej na temat ulubionych filmów i programów telewizyjnych, korzystając z ekskluzywnej funkcji X-Ray powiązanej z serwisem IMDb. Niektóre filmy można ściągnąć na urządzenia mobilne, by móc je później obejrzeć offline.

Poza dostępem do filmów i programów telewizyjnych z oferty Prime abonenci mogą korzystać z nielimitowanej liczby ekspresowych, bezpłatnych dostaw wszystkich kategorii produktów dostępnych na Amazonie, a także słuchać muzyki z liczącego ponad 2 mln piosenek, tysiące playlist i stacji z katalogu Prime Music, przechowywać zdjęcia na Prime Photos, czytać wszystkie pozycje dostępne w bibliotece Prime Reading, odsłuchiwać wszystkie audiobooki z dostępnego dla Prime katalogu Audible Channels, grać w bezpłatne gry cyfrowe i zbierać wirtualne przedmioty z Twitch Prime, zyskać szybszy dostęp do wybranej grupy specjalnych ofert czasowych (Lightning Deals), jak również wyłączny dostęp do wybranych przedmiotów i zniżek na nie, oraz wiele więcej. Abonament Prime można wykupić na stronie amazon.com/prime.

Amazon

Spółka Amazon kieruje się czterema zasadami: koncentruje się na potrzebach klienta, a nie na konkurencji, podąża za pasją do innowacji, angażuje się w wysokiej jakości działania operacyjne oraz jest nastawiona na myślenie długoterminowe. Opinie klientów, zakupy jednym kliknięciem, spersonalizowane rekomendacje Prime, Fulfillment by Amazon, AWS, Kindle Direct Publishing, Kindle, tablety Fire, Fire TV, Amazon Echo i Alexa to tylko niektóre z produktów i usług stworzonych przez Amazon. Więcej informacji można znaleźć na stronie amazon.com/about albo profil AmazonNews.

Wersja źródłowa wiadomości na businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20190925005313/en/

Źródło: Amazon

KONTAKT:

Amazon.com, Inc.

Media Hotline

e-mail: Amazon-pr@amazon.com

www.amazon.com/pr

Oficjalną, obowiązującą wersję niniejszego zawiadomienia stanowi tekst oryginalny sporządzony w języku źródłowym. Tekst tłumaczenia służy wyłącznie celom orientacyjnym, został sporządzony wyłącznie dla celów ułatwienia zrozumienia zawiadomienia i należy interpretować go w odniesieniu do tekstu źródłowego, który jest jedyną wersją mającą skutki prawne.

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 26.09.2019, 11:24
Źródło informacji Business Wire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ