Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Londyn, 30 września 2019 r. /PRNewswire/ - Clé de Peau Beauté, prestiżowa, luksusowa marka kosmetyków do pielęgnacji skóry i makijażu należąca do SHISEIDO Company, Limited zadebiutowała na wyłączność w domu towarowym Harrods, jednym z czołowych miejsc docelowych w poszukiwaniu luksusowych kosmetyków. Obejmująca wyjątkową linię produktów marka Clé de Peau Beauté została opracowana w celu wykorzystania innowacyjnego potencjału przełomowego podejścia Japonii do nauki na rzecz realizacji kompleksowych, dostosowanych rozwiązań w odpowiedzi na wszelakie potrzeby skóry.
„Po osiągnięciu sukcesu na rynkach azjatyckich Clé de Peau Beauté jest w dobrej pozycji do wejścia na nowe terytoria. Wielka Brytania prezentuje dla Clé de Peau Beauté duży potencjał jako rynek kluczowy. Wiemy, że brytyjscy konsumenci i podróżni z całego świata, którzy odwiedzają Wielką Brytanię, bardzo dobrze znają się na kosmetykach i docenią filozofię naszej marki oraz podejście opierające się na bezkompromisowej jakości” – skomentowała Yukari Suzuki, główna dyrektor marki w Clé de Peau Beauté.
„Luksusowe marki kosmetyczne są motorem rozwoju sektora produktów prestiżowych w Wielkiej Brytanii. Clé de Peau Beauté to marka ciesząca się bardzo dobrą reputacją w Azji i USA ze względu na przewyższanie oczekiwań nawet najbardziej wymagających klientów. A to dzięki wyjątkowym formułom, spektakularnym projektom i ogromnej uwadze przykładanej do jakości. Jesteśmy pewni, że ta zasłużona renoma przełoży się na sukces w Europie i z dumą wprowadzamy Clé de Peau Beauté na Stary Kontynent. Wielka Brytania jest pierwszym rynkiem. Nasz partner, dom towarowy Harrods, jest znany z zapewniania luksusowego środowiska zakupowego w połączeniu z bardzo dobrymi doświadczeniami klientów, co zaowocuje najlepszymi usługami dla naszych klientów” – skomentował Charles de Montalivet, dyrektor generalny SHISEIDO UK Ltd na Wielką Brytanię i Irlandię.
Wielka Brytania jest pierwszym rynkiem marki Clé de Peau Beauté w regionie EMEA. „Wzrost europejskiego rynku produktów luksusowych jest zwiastunem bardzo dobrych okazji dla marek. Prestiżowe marki, w tym Clé de Peau Beauté, które mają w ofercie unikalne i kompleksowe linie produktów, mają nieograniczone możliwości. Mamy ambitne plany na Europę i przygotowujemy serię elektryzujących ogłoszeń” – skomentowała Lindsay Azpitarte, wiceprezes Clé de Peau Beauté na Europę i Bliski Wschód.
„Status wyłącznego partnera debiutu Clé de Peau Beauté w Europie jest dla nas powodem do dumy i radości. Marka jest idealnym dodatkiem do otwarcia nowej sali z kosmetykami i wiemy, że klienci zakochają się w tych produktach. Harrods od dawna podziwia wyjątkowe formuły u podstaw produktów Clé de Peau Beauté i z radością zaoferuje kosmetyki tej marki klientom” – skomentowała Mia Collins, dyrektor działu kosmetyków w Harrodsie.
Konsumenci będą mogli doświadczyć wyjątkowej filozofii i poznać pełną gamę produktów Clé de Peau Beauté, w tym nagradzane, ulubione przez celebrytów produkty takie jak La Creme, korektor i krem maskujący.
O Clé de Peau Beauté
Clé de Peau Beauté, międzynarodowa marka luksusowa należąca do SHISEIDO Cosmetics powstała w 1982 r. jako wysublimowany wyraz połączenia elegancji i nauki. Nazwa Clé de Peau Beauté oznacza klucz do piękna skóry. Filozofia marki polega na wyzwalaniu mocy blasku kobiet przez innowacyjne technologie kosmetyków do pielęgnacji skóry i wykorzystywanie makijażu z całego świata. Marka, której zawsze przewodzi duch rozwagi i inteligencji estetycznej, naznacza swoje produkty nowoczesnością, czarem i dynamizmem. Dzięki temu Clé de Peau Beauté jawi się jako lider branży pod względem zapewniania wyjątkowego blasku, którego źródło jest we wnętrzu. Kosmetyki marki dostępne są w 14 krajach i regionach na świecie.
Oficjalna strona internetowa Clé de Peau Beauté: http://www.cledepeau-beaute.com/
Oficjalny profil Clé de Peau Beauté w serwisie Instagram: instagram.com/cledepeaubeaute
O Harrods
Dom towarowy Harrods był pierwotnie miejscem sprzedaży hurtowej żywności i herbaty we wschodnim Londynie, a swoje początki miał w 1834 r. Od tego czasu stał się najbardziej znanym na świecie domem towarowym słynącym z niezrównanej gamy produktów luksusowych. Poza markami na wyłączność i wieloma działami jednym z kluczowych atrybutów Harrodsa jest niedościgniona obsługa klienta. Harrods ciągle kieruje się założeniem, że „wszystko jest możliwe". Do dziś klienci są w samym centrum tego, co robimy. Harrods.com
Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/1000057/Felicity_Jones.jpg
Logo - https://mma.prnewswire.com/media/1000065/CLE_DE_PEAU_BEAUTE_Logo.jpg
Źródło: Clé de Peau Beauté
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 01.10.2019, 11:15 |
Źródło informacji | PR Newswire |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘPozostałe z kategorii
-
Image
Wyniki finansowe Grupy PZU: już 400 milionów złotych trafiło do osób dotkniętych powodzią PAP
48 tys. zgłoszonych szkód i 46 tys. już wypłaconych w całości lub częściowo odszkodowań w wysokości 400 mln złotych - to skala zaangażowania Grupy PZU w walkę ze skutkami powodzi na południu kraju. Kataklizm jednak nie wpłynął znacząco na kondycję finansową największego polskiego ubezpieczyciela, którego przychody za trzy kwartały 2024 r. (21,8 mld zł) przekraczają oczekiwania rynku.- 21.11.2024, 16:51
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
-
New Chief Operating Officer at Rohde & Schwarz
Effective November 1, 2024, Markus Fischer, currently Executive Vice President Operations, has been appointed to the Rohde & Schwarz Executive Board. As Chief Operating Officer (COO), he will collaborate with Christian Leicher (CEO) and Andreas Pauly (CTO) to continue to keep the company on course for growth in these challenging times.- 21.11.2024, 16:22
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: APA-OTS
-
Krajowa Izba Klastrów Energii inicjatorem parlamentarnego zespołu ds. energetyki rozproszonej i innowacji
20 listopada w Sejmie RP odbyło się pierwsze spotkanie parlamentarnego zespołu ds. energetyki rozproszonej, elektromobilności i innowacji, które zgromadziło ponad 100 uczestników z różnych sektorów związanych z energetyką, transportem zeroemisyjnym i innowacjami z całej Polski. Spotkanie zespołu parlamentarnego do spraw kluczowych obszarów miało na celu omówienie aktualnych wyzwań oraz pomysłów na przyszłość, a także wzmocnienie współpracy między branżami i ustawodawcą. Jego przewodniczącym jest Artur Łącki, szef zespołu parlamentarnego Województwa Zachodniopomorskiego. Jednym z inicjatorów powstania zespołu była Krajowa Izba Klastrów Energii i OZE.- 21.11.2024, 15:11
- Kategoria: Nauka i technologie
- Źródło: Glaubicz Garwolińska Consultants w imieniu organizacji społecznej KIKE