Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Nowy Jork, 1 października 2019 r. /PRNewswire/ -- Jedna z najbardziej porywających i wpływowych supergwiazd na świecie Jennifer Lopez wprowadza na rynek perfumy PROMISE. Nowy zapach jest symbolem wielu obietnic, które Lopez złożyła sobie i fanom w trakcie wieloletniej podróży prowadzącej do bezprecedensowego sukcesu i wywierającej ogromny wypływ na popkulturę. We współpracy z firmą Designer Parfums Lopez zadebiutuje z perfumami PROMISE na wyłączność w sieciach Ulta Beauty w USA, Boots i Superdrug w Wielkiej Brytanii oraz Liverpool w Meksyku.
„Jest to dla mnie projekt oparty na pasji. PROMISE jest odzwierciedleniem mnie, nie tylko jako artystki, ale także jako osoby, matki i córki - wyjaśniła Lopez. - Każda marka jest obietnicą, a ta marka ma dla mnie bardzo osobisty charakter”.
W 2018 r. Lopez wypuściła serię hitów, zakończyła pracę nad rekordową rezydencją „All I Have" w Las Vegas, zdobyła wyróżnienie Michael Jackson Video Vanguard Award na rozdaniu 2018 MTV Video Music Awards i została okrzyknięta jedną ze 100 najbardziej wpływowych osób na świecie przez „TIME Magazine". Gwiazda nie poprzestała na tych osiągnięciach i w 2019 r. wypuściła szereg utworów będących owocami współpracy, wyruszyła w międzynarodową trasę „It's My Party" i zdobyła nagrodę ikony mody Council of Fashion Designers of America (CFDA) za międzynarodowy wkład w modę. Ponadto Lopez wzięła niedawno udział w nowym, chwalonym przez krytyków filmie „Hustlers", a jej wystąpienie ludzie z branży określili jako najlepsze w całej karierze. We wrześniu cały świat skupił uwagę na Jennifer i jej spacerze po wybiegu Versace w kultowej, zielonej sukience projektanta. Pokaz miał miejsce z okazji 20-lecia stylu, który „zepsuł internet".
„Wiemy, że w dzisiejszym świecie kosmetyków konsumenci poszukują bezpośredniego, autentycznego związku z markami i produktami. Zdolność Jennifer to nawiązania uczuciowej więzi z kobietami z całego świata nie ma sobie równych - skomentował Dilesh Mehta, główny dyrektor wykonawczy i prezes Designer Parfums. - Perfumy PROMISE łączą w sobie wszystko co sprawia, że artystka jest ikoną: jej talent, wiedzę, moc i nie tylko”.
„Jennifer jest prawdziwą ikoną i inspiracją dla wielu osób - skomentowała Tara Simon, starsza wiceprezes merchandisingu w sieci Ulta Beauty. - Wszystko, co robi, jest wspaniałe. Ogromnie cieszymy się z tego, że będziemy oferować PROMISE konsumentom w USA na wyłączność”.
„Praca z tak nieokiełznaną mocą, jak Jennifer Lopez, nad opracowaniem wyjątkowego produktu w kategorii jest bardzo inspirująca - skomentował Parag Vidyarthi, dyrektor zarządzający w Designer Parfums. - Jako główna wizjonerka i partner kreatywny, Jennifer nie poprzestawała w dążeniach do zapewnienia, że PROMISE jest źródłem potężnych, przepełnionych emocjami doznań, których poszukują kobiety".
Opracowany przy współpracy Robertet zapach PROMISE by Jennifer Lopez cechują kwiatowe i drzewne nuty. Pierwsze nuty to świeży, owocowy zapach włoskiej mandarynki, różowych jagód i gruszki nashi. Nuta serca ujawnia delikatny bukiet kosaćca, jaśminu sambac i lekkiego wiciokrzewu. Nuta bazy opiera się na zmysłowym, drzewnym zapachu kremowego drzewa sandałowego i drzewa kaszmiru z dodatkiem skrystalizowanego bursztynu. Zamknięty w eleganckiej, wielopłaszczyznowej szklanej butelce z błyszczącym, metalicznym wykończeniem w kolorze różowego złota zapach PROMISE ożywia nowoczesny, luksusowy świat Jennifer Lopez przez odbijające światło akcenty i ciepłe, zachęcające barwy bursztynu i szampana.
Produkty
1,0 oz Eau de Parfum Spray 45,00 $
1,7 oz Eau de Parfum Spray 55,00 $
3,4 oz Eau de Parfum Spray 65,00 $
0,33 oz Eau de Parfum Purse Spray 22,00 $
Źródło: PROMISE
KONTAKT:
Christina Cassera/Jackie Sands-Kirchner
Tractenberg & Co.
tel. 212.929.7979
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 01.10.2019, 14:41 |
Źródło informacji | PR Newswire |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |