Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Sandra Sienkiewicz, współwłaścicielka Berries&Co: „Chciałyśmy stworzyć okazję dla influencerów, żeby mogli wymienić się doświadczeniami, poznać się nawzajem, poznać też wybitne osobistości, które zgodziły się być naszymi prelegantami”.
W pięknym wnętrzu restauracji Selavi Hanna Rydlewska, szefowa Vogue digital, opowiedziała o świecie bez lajków, jakich influencerów szukają firmy i zakończyła swoją prezentację cytatem Margaret Atwood: „Opowiadanie historii nigdy nie zniknie ponieważ jest wbudowane w człowieka, przychodzimy z tym na świat”.
Asia Typek, światowej sławy fotografka streeystyle, w rozmowie z Grażyną Olbrych opowiedziała, kogo najbardziej lubi fotografować i jak media społecznościowe wpłynęły na „Tygodnie do Mody do Nowego Jorku po Australię”.
Marcin Cejrowski, redaktor naczelny Plejada.pl, opowiedział o hejcie, jak sobie z nim radzić i co robić, żeby nie miał żadnej mocy.
Na koniec Kasia Nosowska opowiedziała o szczęściu, a tak naprawdę o swoim życiu, w którym każdy z zebranych mógł przejrzeć się jak w lustrze.
W czasie eventu można było obejrzeć poszczególne etapy powstawania biżuterii Berries&Co i na żywo zobaczyć na czym polega praca złotnika i jak powstają, uwielbiane przez influencerów, naszyjniki Secrets.
Można też było stworzyć własne opakowanie szminki od Sephory.
Ola Loska, fotografka, poprowadziła warsztaty fotografii Flat Lay.
„Energia, która wytworzyła się na tym wydarzeniu mówi nam, że Influencer’s Day, będzie eventem cyklicznym, który na stałe zagości w kalendarzu” Sarah Kisielewska-Falkowska, współwłaścicielka Berries&Co.
Na Influencer’s Day by Berries&Co pojawiły się też gwiazdy m.in. Anna Lewandowska, Milena Lewandowska (siostra Roberta), Patryk Rożniecki (tancerz w szpilkach z ostatniego odcinka Top Model), Jankes i inni.
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 11.10.2019, 17:47 |
Źródło informacji | Berries&Co |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
EKG 2025: obcowanie ze sztuką wzmacnia kreatywność w biznesie PAP
Obecność dzieł sztuki w otoczeniu biznesowym pobudza kreatywność w prowadzeniu firmy, czyni ją lepszą, bardziej efektywną. „Sztuka jest relatywne tanim narzędziem do budowy dobrej struktury organizacyjnej przedsiębiorstwa, do przyzwyczajenia zatrudnionych w niej ludzi do lepszej pracy” - powiedział podczas 17. Europejskiego Kongresu Ekonomicznego w Katowicach Piotr Krupa, prezes zarządu Grupy KRUK.- 29.04.2025, 17:41
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
-
Image
Firma Yutong Bus wprowadza usługę EnRoute+: innowacyjne i oparte na technologii rozwiązania, które na nowo definiują standardy wartości pojazdów użytkowych
Sześciopunktowa struktura usług poprawia wydajność i jakość obsługi klienta.- 29.04.2025, 14:41
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PR Newswire
-
Image
Prezes Polskiego Funduszu Rozwoju na EKG: przeznaczymy 600 milionów złotych na wsparcie ekspansji zagranicznej polskich firm PAP
Polskie przedsiębiorstwa dzięki wsparciu PFR coraz chętniej rozszerzają swoją działalność o nowe rynki.- 29.04.2025, 13:02
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ