Newsletter

Suning.com notuje wyraźny wzrost z przychodem do trzeciego kwartału sięgającym ponad 200 mld

31.10.2019, 09:54aktualizacja: 31.10.2019, 09:54

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

NANJING, Chiny, 30 października 2019 r. /PRNewswire/ -- Wieczorem 30 października firma Suning.com (002024.SZ), wiodący detalista inteligentny O2O w posiadaniu Suning Holdings Group, opublikowała wyniki finansowe za trzeci kwartał 2019 roku. Zgodnie ze sprawozdaniem, firma osiągnęła przychód na poziomie 201 miliardów RMB w poprzednich trzech kwartałach roku 2019. Poziom sprzedaży towarów omnikanałowych wyniósł 275,9 miliarda RMB, z czego poziom sprzedaży na platformach online sięgnął 171,43 miliarda RMB, co stanowi wzrost o 24,27% w porównaniu do roku ubiegłego. Zysk netto dla udziałowców wyniósł 11,9 miliarda RMB.

Firma Suning.com nadal usprawnia pozyskiwanie klientów online i poza siecią. Z dniem 30 września liczba zarejestrowanych członków na platformie detalicznej Suning.com sięgnęła 470 milionów. Firma Suning.com jest w posiadaniu 8407 sklepów prowadzonych przez firmę lub na zasadzie franczyzy. W okresie objętym sprawozdaniem liczba aktywnych użytkowników firmy Suning.com wzrosła o 48,29% w porównaniu do roku ubiegłego, a zamówienia na produkty ze strony Suning.com (wyłączywszy sklep flagowy Tmall Suning.com) wzrosły o 61,83%.

Po nabyciu domów towarowych Wanda i sieci Carrefour China firma jeszcze ulepszyła koncepcję wszystkich scenariuszy i stopniowo buduje najbardziej kompleksowy format prowadzenia działalności w branży detalicznej w Chinach.

Z końcem września firma Suning.com oficjalnie zrealizowała nabycie 80% udziałów w sieci Carrefour China, co jest kamieniem milowym w dążeniach firmy do budowy łańcucha dostaw w sektorze dóbr szybko zbywalnych. Firma jest teraz w posiadaniu sieci obejmującej wszystkie scenariusze: supermarket Suning, sklepy fizyczne Carrefour, butikowy supermarket SuFresh i Suning Xiaodian (sieć sklepów osiedlowych). Jako nowy nabytek w rodzinie Suning 210 sklepów Carrefour China w całym kraju objętych zostanie pełną modernizacją pod koniec roku. Wprowadzenie możliwości łańcucha dostaw Carrefour pozwoli na wykorzystanie zalet zakupów na dużą skalę i umożliwi rozwinięcie wydajnego systemu przydzielania magazynów, co przyczyni się do szybkiego rozwoju kategorii dóbr szybko zbywalnych Suning.com.

W poprzednich trzech kwartałach tego roku firma Suning.com ciągle zwiększała inwestycje w logistykę, technologię i wzmacnianie pozostałych kluczowych możliwości leżących u podstaw wzrostu w nadchodzącej dekadzie.

Jeżeli chodzi o infrastrukturę logistyczną, z końcem września 2019 r. całkowita powierzchnia magazynowa i powiązanych usług wsparcia Suning Logistics wyniosła ponad 11 milionów metrów kwadratowych. Firma jest w posiadaniu 50 baz logistycznych w 41 miastach i buduje 23 kolejne bazy logistyczne wiążące się z ekspansją w 17 miastach. Wraz z nowo zintegrowanymi 8 dużymi centrami dystrybucji Carrefour China znacznie wzrosła konkurencyjność logistycznego łańcucha dostaw Suning.

Wykorzystując solidne możliwości logistyczne Suning.com, tegoroczny festiwal zakupów 11/11 był okazją do ogłoszenia planu Suning.com na „obieg w scenariuszu jednogodzinnym", który pozwala klientom w wybranych regionach na otrzymanie dostawy zamówionych produktów w pół godziny do godziny.

Pod względem technologicznym firma Suning wzmocniła możliwości wsparcia technicznego i utworzyła chmurę dostaw, chmurę użytkowników, chmurę marketingową, chmurę logistyczną i finansową w celu utworzenia systemu operacyjnego detalu inteligentnego pozwalającego na promocję szybkiego rozwoju działalności Suning i możliwości w zakresie detalu inteligentnego. Między styczniem a wrześniem tego roku firma Suning zainwestowała ponad 2,4 miliarda RMB w badania i rozwój, co stanowi wzrost o 61,14% w porównaniu do roku ubiegłego.

O Suning Holdings Group

Powstała w 1990 roku firma Suning jest jednym z wiodących przedsiębiorstw handlowych w Chinach z dwoma publicznymi spółkami w Chinach i Japonii. W 2019 r. firma Suning Holdings Group zajęła miejsce wśród czołowych trzech marek w rankingu 500 największych chińskich firm niebędących w posiadaniu rządowym z rocznym przychodem na poziomie 602,5 RMB (około 77,24 miliarda euro) i utrzymała się na pierwszym miejscu w kategorii sprzedaży detalicznej przez internet. Wypełniając misję „przewodzenia ekosystemowi we wszystkich branżach przez tworzenie elitarnej jakości życia dla wszystkich", firma Suning wzmocniła i poszerzyła kluczową działalność przez ekosystem korporacyjny obejmujący wiele branż wertykalnych, w tym nieruchomości komercyjne, usługi finansowe i sport. Suning.com, główna spółka zależna przewodząca działalności grupy w sprzedaży detalicznej online i offline, znajduje się na liście czołowych 500 przedsiębiorstw Fortune Global w latach 2017 do 2019.

Źródło: Suning Holdings Group

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 31.10.2019, 09:54
Źródło informacji PR Newswire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ

Pozostałe z kategorii