Newsletter

Agencja Wywiadu szuka kandydatów po raz pierwszy na targach pracy

05.11.2019, 13:03aktualizacja: 05.11.2019, 13:03

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Agencja Wywiadu szuka kandydatów na otwartych targach pracy Absolvent Talent Days. Uczestnictwo w targach jest naturalną kontynuacją budowy wizerunku nowoczesnej służby wywiadowczej oraz ciekawego i solidnego pracodawcy - powiedzieli przedstawiciele AW.

Jak przekazali przedstawiciele AW (ze względu na charakter służby chcieli pozostać anonimowi), w ostatnich latach ich aktywność w przestrzeni publicznej wzrosła, m.in. pojawili się w mediach społecznościowych, zmodernizowali stronę internetową i rozpoczęli cykliczne wykłady na uczelniach wyższych.

"Stanowi to spójną, świadomą i przemyślaną politykę, która ma służyć upowszechnianiu wiedzy na temat zadań stawianych przed Agencją Wywiadu, jej roli w systemie bezpieczeństwa krajowego i międzynarodowego oraz budowaniu społecznego zaufania do Agencji" - dodali. Wskazali, że kolejnym celem jest "ułatwienie wyszukiwania wartościowych kandydatów".

Według przedstawicieli Agencji Wywiadu, dzięki komunikacji ze społeczeństwem przy pomocy współczesnych środków dołączyli "do grona najlepszych demokratycznych służb wywiadowczych, których obecność w przestrzeni publicznej jest już od dawna w wielu krajach standardem". Dodali, że tak działa się już m.in. w Stanach Zjednoczonych, Wielkiej Brytanii i Izraelu.

Dlatego - według AW - uczestnictwo w największych w Polsce targach pracy Absolvent Talent Days, które odbędą się we wtorek na stadionie PGE Narodowym w Warszawie, jest "naturalną kontynuacją budowy wizerunku nowoczesnej służby wywiadowczej oraz ciekawego i solidnego pracodawcy". (PAP)

Autor: Bartłomiej Figaj

bf/ wus/

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 05.11.2019, 13:03
Źródło informacji PAP
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ