Pobierz materiał i Publikuj za darmo
SZANGHAJ, 5 listopada 2019 r. /PRNewswire/ -- Firma Suning International podpisała oficjalną umowę z Włoską Agencją Handlową ITA w trakcie drugich Międzynarodowych Chińskich Targów Importu (CIIE). Celem umowy jest zwiększenie konsumpcji i podniesienie jakości stylu życia oraz szerzenie wiedzy i podnoszenie poziomu konsumpcji autentycznych włoskich produktów w Chinach.
Obie strony wspólnie ogłosiły rozpoczęcie nowej kampanii marketingowej promocji autentycznych produktów włoskich na lata 2019-2020 przez Suning i ITA. Celem kampanii jest podniesienie świadomości wśród chińskich klientów na temat jakości włoskich wyrobów oraz wykorzystanie idei autentyczności do poszerzenia oferty i zwiększenia poziomu sprzedaży produktów „Made in Italy” oraz eksportu tego typu produktów do Chin.
Nowa umowa pozwala firmie Suning na zaplanowanie przeprowadzenia serii kampanii marketingowych w internecie i kanałach tradycyjnych w celu podnoszenia świadomości i zwiększania konsumpcji autentycznych włoskich wyrobów w Chinach. Firma będzie mogła także promować lepsze zrozumienie włoskich produktów wśród konsumentów w Chinach i poszerzać koncepcję autentyczności w celu zwiększenia sprzedaży.
Ponadto ITA będzie wspierać firmę Suning w pozyskiwaniu autentycznych włoskich wyrobów poprzez inwestycję w marketing i ustanowienie akademii detalu Suning-Włochy. Jest to program szkoleniowy mający na celu kultywację zagranicznych nabywców zawodowych.
Zgodnie z międzynarodową strategią handlu Chin i po podpisaniu umowy o współpracy strategicznej w marcu 2019 r., której świadkami byli prezydent Chin Xi Jinping i premier Włoch Giuseppe Conte, firma Suning planuje wprowadzenie w 2019 r. 150 włoskich marek designu, mody i technologii, w tym marki bielizny La Perla, marki modowej O Bag i marki oświetleniowej Flos. W ciągu najbliższych trzech lat firma Suning otworzy także 150 tradycyjnych, inteligentnych sklepów poświęconych produktom i doświadczeniom zakupowym zza granicy w dużych chińskich miastach. Firma otworzy także pawilon włoski w kanałach internetowych. Pozwoli to na oferowanie stylu życia i doświadczeń kulturowych z Włoch, co z kolei przyczyni się do penetracji marek na rynku krajowym. Poza tym sieć Carrefour China odegra ważną rolę w łańcuchu dostaw Suning International i będzie współpracować z ITA w zakresie wprowadzenia szerszego asortymentu włoskich produktów spożywczych i napojów na chiński rynek.
„Rynek chiński charakteryzuje się ogromnym potencjałem, czy to dla konsumentów w największych miastach, czy też z 3 czy 4 grupy. Suning w pełni wykorzysta podejście omnikanałowe i wiele rozwiązań przemysłowych do podniesienia poziomu sprzedaży i świadomości na temat włoskich marek” – skomentował prezes firmy Suning Zhang Jindong. Prezes dodał także, że firma Suning będzie nadal skupiać się na rozwoju międzynarodowym i prowadzeniu działalności we wszystkich scenariuszach i rozwiązaniach detalu inteligentnego.
W trakcie targów firma Suning International zwiększy siłę nabywczą w branżach zdrowia, mody, kosmetyków i produktów spożywczych. Ponadto w marcu 2020 r. firma otworzy luksusowy sklep inteligentny w Szanghaju, tym samym stając się punktem skupiającym niszowe, premiowe marki designu, mody i technologii. Dzięki temu firma będzie nadal napędzać konsumpcję produktów podnoszących styl życia. Poza tym firma Suning International będzie źródłem interaktywnej konsumpcji doświadczeniowej w formacie luksusowych sklepów inteligentnych Suning i oddziałów międzynarodowych Suning. Dzięki temu firma odpowie na potrzeby młodych konsumentów w zakresie poszukiwań mody i trendów oraz wprowadzi luksusowe produkty wysokiej jakości, przyczyniając się do podniesienia zadowolenia wśród chińskich konsumentów.
Jako wiodące przedsiębiorstwo detalu inteligentnego w Chinach firma Suning bierze aktywny udział w targach CIIE i wykorzystuje zalety sprzedaży omnikanałowej, we wszystkich scenariuszach i różnych oddziałach, a także wykorzystuje mocne strony analityki konsumpcji i przewidywania trendów konsumpcji na bazie technologii i dużych danych. Dzięki temu firma daje możliwości zagranicznym markom i staje się pomostem pozwalającym im na wejście na chiński rynek.
O Suning Holdings Group
Powstała w 1990 roku firma Suning jest jednym z wiodących przedsiębiorstw handlowych w Chinach z dwoma publicznymi spółkami w Chinach i Japonii. W 2019 r. firma Suning Holdings Group zajęła miejsce wśród czołowych trzech marek w rankingu 500 największych chińskich firm niebędących w posiadaniu rządowym z rocznym przychodem na poziomie 602,5 RMB (około 77,24 miliarda EUR) i utrzymała się na pierwszym miejscu w kategorii sprzedaży detalicznej przez internet. Wypełniając misję „przewodzenia ekosystemowi we wszystkich branżach przez tworzenie elitarnej jakości życia dla wszystkich", firma Suning wzmocniła i poszerzyła kluczową działalność przez ekosystem korporacyjny obejmujący wiele branż wertykalnych, w tym nieruchomości komercyjne, usługi finansowe i sport. Suning.com, główna spółka zależna przewodząca działalności grupy w sprzedaży detalicznej online i offline, znajduje się na liście czołowych 500 przedsiębiorstw Fortune Global za w latach 2017 do 2019.
Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/1023357/Suning_International_signed_a_agreement_Italian_Trade_Agency.jpg
Źródło: Suning Holdings Group
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 06.11.2019, 10:14 |
Źródło informacji | PR Newswire |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |