Newsletter

Suning International nawiązuje współpracę z Włoską Agencją Handlową w celu zapewnienia autentycznych włoskich produktów chińskim konsumentom

06.11.2019, 10:14aktualizacja: 06.11.2019, 10:14

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

SZANGHAJ, 5 listopada 2019 r. /PRNewswire/ -- Firma Suning International podpisała oficjalną umowę z Włoską Agencją Handlową ITA w trakcie drugich Międzynarodowych Chińskich Targów Importu (CIIE). Celem umowy jest zwiększenie konsumpcji i podniesienie jakości stylu życia oraz szerzenie wiedzy i podnoszenie poziomu konsumpcji autentycznych włoskich produktów w Chinach.

Obie strony wspólnie ogłosiły rozpoczęcie nowej kampanii marketingowej promocji autentycznych produktów włoskich na lata 2019-2020 przez Suning i ITA. Celem kampanii jest podniesienie świadomości wśród chińskich klientów na temat jakości włoskich wyrobów oraz wykorzystanie idei autentyczności do poszerzenia oferty i zwiększenia poziomu sprzedaży produktów „Made in Italy” oraz eksportu tego typu produktów do Chin.

Nowa umowa pozwala firmie Suning na zaplanowanie przeprowadzenia serii kampanii marketingowych w internecie i kanałach tradycyjnych w celu podnoszenia świadomości i zwiększania konsumpcji autentycznych włoskich wyrobów w Chinach. Firma będzie mogła także promować lepsze zrozumienie włoskich produktów wśród konsumentów w Chinach i poszerzać koncepcję autentyczności w celu zwiększenia sprzedaży.

Ponadto ITA będzie wspierać firmę Suning w pozyskiwaniu autentycznych włoskich wyrobów poprzez inwestycję w marketing i ustanowienie akademii detalu Suning-Włochy. Jest to program szkoleniowy mający na celu kultywację zagranicznych nabywców zawodowych.

Zgodnie z międzynarodową strategią handlu Chin i po podpisaniu umowy o współpracy strategicznej w marcu 2019 r., której świadkami byli prezydent Chin Xi Jinping i premier Włoch Giuseppe Conte, firma Suning planuje wprowadzenie w 2019 r. 150 włoskich marek designu, mody i technologii, w tym marki bielizny La Perla, marki modowej O Bag i marki oświetleniowej Flos. W ciągu najbliższych trzech lat firma Suning otworzy także 150 tradycyjnych, inteligentnych sklepów poświęconych produktom i doświadczeniom zakupowym zza granicy w dużych chińskich miastach. Firma otworzy także pawilon włoski w kanałach internetowych. Pozwoli to na oferowanie stylu życia i doświadczeń kulturowych z Włoch, co z kolei przyczyni się do penetracji marek na rynku krajowym. Poza tym sieć Carrefour China odegra ważną rolę w łańcuchu dostaw Suning International i będzie współpracować z ITA w zakresie wprowadzenia szerszego asortymentu włoskich produktów spożywczych i napojów na chiński rynek.

„Rynek chiński charakteryzuje się ogromnym potencjałem, czy to dla konsumentów w największych miastach, czy też z 3 czy 4 grupy. Suning w pełni wykorzysta podejście omnikanałowe i wiele rozwiązań przemysłowych do podniesienia poziomu sprzedaży i świadomości na temat włoskich marek” – skomentował prezes firmy Suning Zhang Jindong. Prezes dodał także, że firma Suning będzie nadal skupiać się na rozwoju międzynarodowym i prowadzeniu działalności we wszystkich scenariuszach i rozwiązaniach detalu inteligentnego.

W trakcie targów firma Suning International zwiększy siłę nabywczą w branżach zdrowia, mody, kosmetyków i produktów spożywczych. Ponadto w marcu 2020 r. firma otworzy luksusowy sklep inteligentny w Szanghaju, tym samym stając się punktem skupiającym niszowe, premiowe marki designu, mody i technologii. Dzięki temu firma będzie nadal napędzać konsumpcję produktów podnoszących styl życia. Poza tym firma Suning International będzie źródłem interaktywnej konsumpcji doświadczeniowej w formacie luksusowych sklepów inteligentnych Suning i oddziałów międzynarodowych Suning. Dzięki temu firma odpowie na potrzeby młodych konsumentów w zakresie poszukiwań mody i trendów oraz wprowadzi luksusowe produkty wysokiej jakości, przyczyniając się do podniesienia zadowolenia wśród chińskich konsumentów.

Jako wiodące przedsiębiorstwo detalu inteligentnego w Chinach firma Suning bierze aktywny udział w targach CIIE i wykorzystuje zalety sprzedaży omnikanałowej, we wszystkich scenariuszach i różnych oddziałach, a także wykorzystuje mocne strony analityki konsumpcji i przewidywania trendów konsumpcji na bazie technologii i dużych danych. Dzięki temu firma daje możliwości zagranicznym markom i staje się pomostem pozwalającym im na wejście na chiński rynek.

O Suning Holdings Group

Powstała w 1990 roku firma Suning jest jednym z wiodących przedsiębiorstw handlowych w Chinach z dwoma publicznymi spółkami w Chinach i Japonii. W 2019 r. firma Suning Holdings Group zajęła miejsce wśród czołowych trzech marek w rankingu 500 największych chińskich firm niebędących w posiadaniu rządowym z rocznym przychodem na poziomie 602,5 RMB (około 77,24 miliarda EUR) i utrzymała się na pierwszym miejscu w kategorii sprzedaży detalicznej przez internet. Wypełniając misję „przewodzenia ekosystemowi we wszystkich branżach przez tworzenie elitarnej jakości życia dla wszystkich", firma Suning wzmocniła i poszerzyła kluczową działalność przez ekosystem korporacyjny obejmujący wiele branż wertykalnych, w tym nieruchomości komercyjne, usługi finansowe i sport. Suning.com, główna spółka zależna przewodząca działalności grupy w sprzedaży detalicznej online i offline, znajduje się na liście czołowych 500 przedsiębiorstw Fortune Global za w latach 2017 do 2019.

Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/1023357/Suning_International_signed_a_agreement_Italian_Trade_Agency.jpg

Źródło: Suning Holdings Group

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 06.11.2019, 10:14
Źródło informacji PR Newswire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ