Pobierz materiał i Publikuj za darmo
„Z usług Polskiego Górnictwa Naftowego i Gazownictwa korzysta blisko 7 milionów odbiorców gazu i energii. Każdego dnia nasze Biura Obsługi Klienta w całej Polsce odwiedza około 6 tysięcy osób. Dlatego naszym nadrzędnym celem jest zapewnienie klientom najwyższej jakości i komfortu obsługi. Jestem przekonany, że zarówno nasi klienci, jak i pracownicy PGNiG docenią pozytywne zmiany w funkcjonalności miejsc, gdzie obsługujemy klientów, jak i innych kanałów obsługi jak aplikacje mobilne czy strony internetowe” – podkreślił Maciej Woźniak, wiceprezes Zarządu ds. handlowych PGNiG SA.
Nowo otwarte Biuro Obsługi Klienta PGNiG Obrót Detaliczny w Łodzi to największy tego typu obiekt w Polsce. Placówka zlokalizowana przy ulicy Składowej 35 ma powierzchnię blisko 360 metrów kwadratowych i jest wyposażona aż w 18 stanowisk do obsługi klientów.
Ogólnopolski program modernizacji Biur Obsługi Klienta PGNiG Obrót Detaliczny, obejmujący również relokacje biur i uruchamianie nowych placówek m.in. w centrach handlowych, rozpoczął się w 2018 roku. Dotychczas Spółka zmodernizowała ponad 40 biur w całym kraju. Elementem projektu była również rewitalizacja wyjątkowego BOK-u w historycznych wnętrzach Gazowni na warszawskiej Woli.
„Z myślą o komforcie klientów, ale i pracowników zdecydowaliśmy się na kompleksowy program modernizacji biur obsługi. Projekt „BOK 2.0” to jednak nie tylko zmiana wizualna i estetyczna. To zupełnie nowe podejście do obsługi, widoczne m.in. poprzez większą profesjonalizację procesów oraz wprowadzanie nowych produktów lub usług do oferty spółki. To także najpopularniejsza w Polsce aplikacja mobilna mBOK oraz pełna obsługa klientów, włącznie z podpisywaniem umów poprzez stronę internetową, czyli bez wychodzenia z domu – powiedział Henryk Mucha, prezes Zarządu PGNiG Obrót Detaliczny Sp. z o.o.
Do końca 2019 roku PGNiG Obrót Detaliczny odda do użytku łącznie 48 odnowionych biur obsługi i sprzedaży, a na przyszły rok planowane są prace modernizacyjne w kolejnych 32 lokalizacjach. Projekt „BOK 2.0” potrwa do końca 2021 roku.
Wraz z modernizacją BOK-ów, PGNiG Obrót Detaliczny od dwóch lat inwestuje także w rozwój zdalnych narzędzi do kontaktu z klientem. Spółka udostępniła bezpłatną aplikację mobilną, która została już zainstalowana ponad 570 tys. razy, a elektroniczną fakturę wybrało już ponad 950 tys. osób. Dużą popularnością cieszy się także elektroniczne Biuro Obsługi Klienta (eBOK), z którego korzysta ponad 1,1 mln osób. Od niedawna, PGNiG Obrót Detaliczny umożliwia również podpisanie umowy gazowej potencjalnym klientom przez internet.
PGNiG Obrót Detaliczny sp. z o.o. jest liderem sprzedaży na rynku gazu ziemnego w Polsce. Obsługuje blisko 7 mln klientów, gospodarstw domowych oraz przedsiębiorców, wśród których są firmy różnej wielkości. Spółka specjalizuje się w sprzedaży: gazu ziemnego (wysokometanowego i zaazotowanego), energii elektrycznej, sprężonego gazu ziemnego (CNG) oraz skroplonego gazu ziemnego (LNG).
KONTAKT:
Rafał Pazura
Rzecznik Prasowy
PGNiG Obrót Detaliczny
tel. kom. +48 603 207 454
e-mail: rafal.pazura@pgnig.pl
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 13.11.2019, 15:22 |
Źródło informacji | PGNiG Obrót Detaliczny |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘPozostałe z kategorii
-
Kraj kontrastów. Kazachstan stawia na rozwój turystyki i zaprasza do odwiedzin
Od kosmopolitycznej stolicy Astany przez spokojny region Ałmaty z malowniczymi górami, rwącymi rzekami i krystalicznie czystymi jeziorami po mistyczne pustynie Mangystau oraz starożytne miasta Jedwabnego Szlaku - Kazachstan ma wiele do zaoferowania. I doskonale zdaje sobie z tego sprawę.- 22.11.2024, 13:16
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Ambasada Kazachstanu
-
Image
Offshore Wind Poland 2024: od słów do czynów - będą nowe obszary pod rozwój następnej fazy offshore PAP
Zimą pierwsze spółki wychodzą z budową na morze, a rząd zapowiada wytyczenie kolejnych obszarów na Bałtyku pod następną fazę rozwoju morskiej energetyki wiatrowej, poza dwiema już realizowanymi. „Powstaje raport o stanie zagospodarowanie obszarów morskich, który da nam podstawy do merytorycznej decyzji o wyznaczeniu nowych obszarów dla rozwoju morskich farm wiatrowych na Bałtyku” - zadeklarował Arkadiusz Marchewka, wiceminister infrastruktury na Konferencji Offshore Wind Poland.- 22.11.2024, 12:56
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
-
Image
Prezes ING Banku Śląskiego: wyniki Indeksu wiarygodności ekonomicznej Polski nie są rewelacyjne PAP
„Wyniki pogarszały się przez okres ostatnich lat, teraz mamy do czynienia z pewną stabilizacją” - podkreślał prezes ING Banku Śląskiego Brunon Bartkiewicz, podczas dyskusji na temat wyników Indeksu wiarygodności ekonomicznej Polski.- 22.11.2024, 11:45
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom