Newsletter

PGNiG otwiera w Łodzi największe w Polsce Biuro Obsługi Klienta

13.11.2019, 15:22aktualizacja: 13.11.2019, 15:22

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

BOK Łódź (1)
BOK Łódź (1)
PGNiG Obrót Detaliczny uroczyście otworzyło w Łodzi swoje największe Biuro Obsługi Klienta w Polsce. Firma podsumowała również dotychczasowe efekty kompleksowego programu rewitalizacji „BOK 2.0”, w ramach którego, na przestrzeni dwóch lat, odnowiła ponad 40 placówek w kraju. Projekt modernizacji BOK-ów potrwa do końca 2021 roku.

„Z usług Polskiego Górnictwa Naftowego i Gazownictwa korzysta blisko 7 milionów odbiorców gazu i energii. Każdego dnia nasze Biura Obsługi Klienta w całej Polsce odwiedza około 6 tysięcy osób. Dlatego naszym nadrzędnym celem jest zapewnienie klientom najwyższej jakości i komfortu obsługi. Jestem przekonany, że zarówno nasi klienci, jak i pracownicy PGNiG docenią pozytywne zmiany w funkcjonalności miejsc, gdzie obsługujemy klientów, jak i innych kanałów obsługi jak aplikacje mobilne czy strony internetowe” – podkreślił Maciej Woźniak, wiceprezes Zarządu ds. handlowych PGNiG SA.

Nowo otwarte Biuro Obsługi Klienta PGNiG Obrót Detaliczny w Łodzi to największy tego typu obiekt w Polsce. Placówka zlokalizowana przy ulicy Składowej 35 ma powierzchnię blisko 360 metrów kwadratowych i jest wyposażona aż w 18 stanowisk do obsługi klientów.

Ogólnopolski program modernizacji Biur Obsługi Klienta PGNiG Obrót Detaliczny, obejmujący również relokacje biur i uruchamianie nowych placówek m.in. w centrach handlowych, rozpoczął się w 2018 roku. Dotychczas Spółka zmodernizowała ponad 40 biur w całym kraju. Elementem projektu była również rewitalizacja wyjątkowego BOK-u w historycznych wnętrzach Gazowni na warszawskiej Woli.

„Z myślą o komforcie klientów, ale i pracowników zdecydowaliśmy się na kompleksowy program modernizacji biur obsługi. Projekt „BOK 2.0” to jednak nie tylko zmiana wizualna i estetyczna. To zupełnie nowe podejście do obsługi, widoczne m.in. poprzez większą profesjonalizację procesów oraz wprowadzanie nowych produktów lub usług do oferty spółki. To także najpopularniejsza w Polsce aplikacja mobilna mBOK oraz pełna obsługa klientów, włącznie z podpisywaniem umów poprzez stronę internetową, czyli bez wychodzenia z domu – powiedział Henryk Mucha, prezes Zarządu PGNiG Obrót Detaliczny Sp. z o.o.

Do końca 2019 roku PGNiG Obrót Detaliczny odda do użytku łącznie 48 odnowionych biur obsługi i sprzedaży, a na przyszły rok planowane są prace modernizacyjne w kolejnych 32 lokalizacjach. Projekt „BOK 2.0” potrwa do końca 2021 roku.

Wraz z modernizacją BOK-ów, PGNiG Obrót Detaliczny od dwóch lat inwestuje także w rozwój zdalnych narzędzi do kontaktu z klientem. Spółka udostępniła bezpłatną aplikację mobilną, która została już zainstalowana ponad 570 tys. razy, a elektroniczną fakturę wybrało już ponad 950 tys. osób. Dużą popularnością cieszy się także elektroniczne Biuro Obsługi Klienta (eBOK), z którego korzysta ponad 1,1 mln osób. Od niedawna, PGNiG Obrót Detaliczny umożliwia również podpisanie umowy gazowej potencjalnym klientom przez internet.

PGNiG Obrót Detaliczny sp. z o.o. jest liderem sprzedaży na rynku gazu ziemnego w Polsce. Obsługuje blisko 7 mln klientów, gospodarstw domowych oraz przedsiębiorców, wśród których są firmy różnej wielkości. Spółka specjalizuje się w sprzedaży: gazu ziemnego (wysokometanowego i zaazotowanego), energii elektrycznej, sprężonego gazu ziemnego (CNG) oraz skroplonego gazu ziemnego (LNG).

KONTAKT:

Rafał Pazura

Rzecznik Prasowy

PGNiG Obrót Detaliczny

tel. kom. +48 603 207 454

e-mail: rafal.pazura@pgnig.pl

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji 13.11.2019, 15:22
Źródło informacji PGNiG Obrót Detaliczny
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ

Pozostałe z kategorii