Newsletter

Suning wyznacza nowy rekord w Dzień Singla – zamówienia omnikanałowe rosną o 76%

14.11.2019, 09:51aktualizacja: 14.11.2019, 09:51

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

NANJING, Chiny, 13 listopada 2019 r. /PRNewswire/ -- Firma Suning.com, gigant handlowy notowany w czołowej 500 przedsiębiorstw Fortune Global i największy w Chinach detalista inteligentny online-to-offline (O2O) w posiadaniu Suning Holdings Group, opublikowała dane z festiwalu zakupów z okazji Dnia Singla. Zamówienia wzrosły o 76%, ustanawiając tym samym nowy rekord. Po wdrożeniu konfiguracji detalu we wszystkich scenariuszach firma Suning ma na celu zapewnienie lepszej obsługi i szybszych dostaw na rzecz klientów w ramach festiwalu zakupów z okazji Dnia Singla.

Najważniejsze informacje dotyczące festiwalu zakupów z okazji Dnia Singla przedstawione są poniżej.

- Dnia 11 listopada ponad 13000 sklepów tradycyjnych wzięło udział w festiwalu zakupów. Suning Plaza i Suning.com Plaza zanotowały 10 milionów odwiedzin w sklepach.

- Jako nowy członek rodziny Suning sieć 210 sklepów Carrefour China zanotowała przychód na poziomie 3,12 miliarda RMB, co stanowi wzrost o 43%. Zamówienia internetowe przekroczyły 2,04 miliona.

- Firma Suning.com nawiązała współpracę z Hunan TV w celu przeprowadzenia krajowej gali telewizyjnej, na którą zaproszono wiele gwiazd chińskich. Gala zajęła pierwsze miejsce pod względem oceny widzów w całym kraju.

- Promocje z okazji Dnia Singla przyciągnęły do Suning.com ponad 500 wiodących, międzynarodowych marek i ponad 1 milion nowych klientów VIP.

- Zamówienia na sprzęt AGD i smartfony 5G wzrosły odpowiednio o 79% i 459%.

- Oddział Suning Finance także zanotował znaczący wzrost. Zamówienia wzrosły o 139%, a transakcje ratalne wzrosły o 498%.

- Poziom sprzedaży za pośrednictwem sklepu detalicznego Suning.com w chmurze, który skupia się głównie na miastach kategorii 4 do 6 w Chinach wzrósł o 1032,9% w porównaniu do roku ubiegłego, potwierdzając tym samym znaczny rozwój na rynku.

„Jest to inny festiwal zakupów z okazji Dnia Singla dla Suning. Skupiamy się nie tylko na promocjach cenowych, ale także na coraz ważniejszej satysfakcji klientów. Już doświadczyliśmy efektów kompleksowego doświadczenia zakupowego, które zbudowaliśmy dla klientów. Dzień Singla to dopiero początek. Będziemy nadal oferować nasze najlepsze produkty i usługi w celu utworzenia przyjaźniejszego klientom środowiska zakupowego” – skomentował Zhang Jindong, przewodniczący Suning Holdings Group.

Opracowanie sprzedaży detalicznej we wszystkich scenariuszach pozwala na lepszą obsługę nowego pokolenia klientów przez zapewnianie wysokiej jakości produktów, rozrywki i wygodnej konsumpcji. Integracja doświadczenia zakupowego w sieci i w sklepach staje się nowym trendem przyczyniającym się do wzmocnienia rozwoju firmy Suning.

O Suning Holdings Group

Powstała w 1990 roku firma Suning jest jednym z wiodących przedsiębiorstw handlowych w Chinach z dwoma publicznymi spółkami w Chinach i Japonii. W 2019 r. firma Suning Holdings Group zajęła miejsce wśród czołowych trzech marek w rankingu 500 największych chińskich firm niebędących w posiadaniu rządowym z rocznym przychodem na poziomie 602,5 RMB (około 77,24 miliarda euro) i utrzymała się na pierwszym miejscu w kategorii sprzedaży detalicznej przez internet. Wypełniając misję „przewodzenia ekosystemowi we wszystkich branżach przez tworzenie elitarnej jakości życia dla wszystkich", firma Suning wzmocniła i poszerzyła kluczową działalność przez ekosystem korporacyjny obejmujący wiele branż wertykalnych, w tym nieruchomości komercyjne, usługi finansowe i sport. Suning.com, główna spółka zależna przewodząca działalności grupy w sprzedaży detalicznej online i offline, znajduje się na liście czołowych 500 przedsiębiorstw Fortune Global za w latach 2017 do 2019. 

Źródło: Suning Holdings Group

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 14.11.2019, 09:51
Źródło informacji PR Newswire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ

Pozostałe z kategorii