Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Zarząd Grupy Żywiec S.A. informuje:
W dniu 14.11.2019 r., Rada Nadzorcza spółki Grupa Żywiec S.A. (Spółka), działając na podstawie art. 368 § 4 Kodeksu spółek handlowych powołała w skład Zarządu Spółki, na trzyletnią kadencję Panią Katarzynę Malczewską-Błaszczuk, powierzając jej funkcję Członka Zarządu Spółki.
Pani Katarzyna Malczewska-Błaszczuk jest absolwentką Wydziału Prawa Uniwersytetu Warszawskiego. W latach 2001-2011 była związana z firmą Cola-Cola Poland Services, gdzie zajmowała m.in. stanowiska kierownicze w pionie Marketingu.
W roku 2011 rozpoczęła swoją karierę zawodową w Grupie Żywiec, w której w latach 2011-2015 zajmowała następujące stanowiska menadżerskie: Kierownik Marki Tatra, Kierownik Marek Regionalnych, Kierownik Projektów Strategicznych oraz Dyrektora Trade Marketingu.
W latach 2015-2017 pełniła funkcję Dyrektora Marketingu w Commonwealth Brewery Ltd na Bahamach, gdzie odpowiadała za całe portfolio piw, win i napojów spirytusowych. W latach 2017-2019 związana była z Heineken Serbia, gdzie zajmowała stanowisko Dyrektora Marketingu. Pani Katarzyna Malczewska-Błaszczuk 1 października 2019r. powróciła do Grupy Żywiec S.A. i objęła stanowisko Dyrektora Marketingu.
Pani Katarzyna Malczewska-Błaszczuk nie prowadzi działalności konkurencyjnej wobec Grupy Żywiec S.A. oraz nie jest wpisana do Rejestru Dłużników Niewypłacalnych, prowadzonego na podstawie ustawy o KRS.
Podstawa prawna: § 5 pkt 5) Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 29 marca 2018 r.
w sprawie informacji bieżących i okresowych przekazywanych przez emitentów papierów wartościowych oraz warunków uznawania za równoważne informacji wymaganych przepisami prawa państwa niebędącego państwem członkowskim.
Więcej na: http://biznes.pap.pl/pl/reports/espi/all,0,0,0,1
kom espi zdz
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 14.11.2019, 16:57 |
Źródło informacji | ESPI |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |