Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Przy aktywnym wsparciu Ambasady Kazachstanu w Polsce spółka narodowa Kazakh Tourism po raz drugi przedstawia potencjał turystyczny Kazachstanu w Polsce - tym razem na największych Międzynarodowych Targach Turystycznych „TTWarsaw-2019” (w październiku 2018 r. pawilon Kazachstanu został zaprezentowany na wystawie „World Travel Show-2018”). W kazachstańskim pawilonie będą obecni najwięksi touroperatorzy z Kazachstanu (QazRafting, Trip to KZ, Gvidon Tour, Triumph SAT Group Travel, Agrotourism), działalność których koncentruje się na turystyce przyjazdowej i skierowana jest na aktywną współpracę z polskim rynkiem.
Podczas wystawy organizatorzy wycieczek z Kazachstanu odbywają spotkania z przedstawicielami polskiej branży turystycznej. W drugim dniu wystawy planują zaprezentować swoje produkty turystyczne w ramach roadshow pt. „Meet QAZAQS: Discovering the destination Kazakhstan through travel”, podczas którego w pełni zostanie przedstawiony bogaty potencjał turystyczny Kazachstanu, z jego wyjątkową przyrodą, unikatowymi miejscami odpoczynku i autentyczną kulturą na Wielkim Jedwabnym Szlaku.
Na kazachstańskim stoisku odwiedzający będą mieli możliwość spróbowania narodowych przysmaków i koktajli z kumysu (sfermentowanego mleka klaczy) oraz wykonania zdjęć z kazachskimi „batyrami” (z jęz. kazachskiego - bohaterami) - artystami Teatru Kostiumowego „Arłan Żete”, którzy już podbili serca międzynarodowej publiczności.
W ramach wystawy spółka Kazakh Tourism podpisała memorandum o współpracy z Polskimi Liniami Lotniczymi „LOT” oraz z jedną największą polską firmą turystyczno-sportową RUNMAGEDDON. Odbyły się również spotkania Zarządu spółki z przedstawicielami Ministerstwa Sportu i Turystyki RP, Polskiej Izby Turystyki, Polskiej Organizacji Turystycznej oraz szereg spotkań z polskimi touroperatorami, blogerami i przedstawicielami polskich mediów branżowych.
Udział Kazachstanu w „TT Warsaw-2019” odbił się szerokim echem w kazachstańskich i polskich mediach, a stoisko spółki narodowej Kazakh Tourism otrzymało wyróżnienie specjalne „Homo Turisticus” od dziennikarzy i organizatora wystawy „MT Targi Polska” za najbardziej oryginalne i profesjonalne stoisko targowe.
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
| Data publikacji | 22.11.2019, 15:00 |
| Źródło informacji | Ambasada Kazachstanu w Polsce |
| Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
Rusza XXVII edycja konkursu „Polski Produkt Przyszłości” - innowacje, które zmieniają rzeczywistość
Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości (PARP) ogłasza start XXVII edycji konkursu „Polski Produkt Przyszłości” - jednego z najważniejszych przedsięwzięć promujących polskie innowacje. PARP wyróżnia projekty, które dzięki swojej nowatorskości, potencjałowi rynkowemu i użyteczności przyczyniają się do rozwoju gospodarki oraz wzmocnienia pozycji Polski na arenie międzynarodowej.- 06.11.2025, 16:28
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości
-
Image
Olsztynek: ORLEN otworzył pierwszy hub szybkiego ładowania samochodów elektrycznych
Przy trasie S7 na MOP Olsztynek Południe uruchomiony został pierwszy hub ładowania pojazdów elektrycznych sieci ORLEN Charge. „W perspektywie dwóch lat zamierzamy uruchomić ponad 50 takich hubów, wzdłuż głównych tras przejazdowych” - zapowiedział Marek Balawejder, członek zarządu ds. Sprzedaży Detalicznej ORLEN.- 06.11.2025, 13:05
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
-
Go Global Travel przekształca się w Yanolja Go Global, rozpoczynając nową erę globalnych innowacji w branży turystycznej B2B
Zmiana marki odzwierciedla integrację firmy z Yanolja Group oraz jej misję promowania innowacji i globalnego rozwoju poprzez technologie i dane.- 06.11.2025, 13:02
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PR Newswire
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ