Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Wciąż rośnie liczba osób, które decydują się na przeprowadzkę do Polski w celach zarobkowych i biznesowych. Największą grupę stanowią Ukraińcy – obecnie jest ich w Polsce około 1,2 mln. Ponad 1/4 pracujących w Polsce obywateli Ukrainy rozważa otwarcie w naszym kraju własnego biznesu. Wskazują przede wszystkim na usługi i handel. Rosyjska i ukraińska wersja programu Subiekt 123 powstała z myślą o firmach, które już zatrudniają pracowników ze Wschodu, planują rozszerzyć swoją działalność o nowe rynki, a także o przedsiębiorcach z Ukrainy i Rosji, którzy decydują się na uruchomienie w Polsce swojego biznesu czy oddziału firmy. Obecnie ponad 3 tys. Ukraińców prowadzi w naszym kraju własną działalność, są to m.in. restauracje, sklepy, punkty usługowe, a także innowacyjne start-upy.
„Ukraińskojęzyczna wersja Subiekta 123 jest strzałem w dziesiątkę. Od razu zacząłem z niej korzystać – mówi Oleksandr Kryvosheia, prezes Zarządu firmy Brat 2 z siedzibą w Krakowie, która zajmuje się produkcją i dystrybucją opakowań z tworzyw sztucznych, zwłaszcza folii z nadrukiem PE, PP, stretch hood i barierowych. – Aplikacja do fakturowania online jest intuicyjna, zrozumiała, prosta i wygodna, a wersja ukraińskojęzyczna bardzo ułatwia nam pracę. Pozwala m.in. unikać błędów spowodowanych nieprawidłowym tłumaczeniem w dostępnych translatorach z wersji polskiej lub angielskiej na mój ojczysty język” – dodaje Oleksandr Kryvosheia.
Wersje ukraińska i rosyjska Subiekta 123 są dostępne w ramach podstawowej licencji i nie są dodatkowo płatne. Dokumenty sprzedażowe generowane za pomocą aplikacji wystawiane są w języku polskim. Powstały też dwie wersje językowe strony subiekt123.pl.
Subiekt to najczęściej wybierana marka programu sprzedażowego w Polsce. Subiekt 123 (Subiekt raz dwa trzy) należy do tej samej rodziny. To aplikacja online skrojona na potrzeby firm szukających prostego i intuicyjnego narzędzia do obsługi sprzedaży, bez skomplikowanego zarządzania magazynem. Program umożliwia szybkie wystawianie paragonów lub faktur, w tym faktur cyklicznych, łatwe zarządzanie usługami i towarami, gromadzenie informacji o klientach w jednym miejscu, generowanie plików JPK, a także gwarantuje błyskawiczny dostęp do terminarza należności oraz zobowiązań wobec kontrahentów, urzędu skarbowego i ZUS.
Subiekt 123 to aplikacja, która rośnie razem z biznesem. Użytkownicy mają możliwość włączania kolejnych modułów i funkcji w zależności od potrzeb pojawiających się w trakcie rozwoju firmy. Standardowa opłata obejmuje pełen dostęp do wszystkich funkcji podstawowych. Aby rozpocząć pracę z Subiektem 123, wystarczy wejść na stronę subiekt123.pl, a następnie zalogować się lub zarejestrować konto.
Subiekt 123 dla klientów biur rachunkowych
Subiekt 123 został zintegrowany z programami księgowymi InsERT nexo, dzięki czemu dokumenty handlowe mogą od razu trafiać w postaci elektronicznej do biura rachunkowego. To olbrzymie przyspieszenie i ułatwienie pracy księgowej. Co więcej, biuro rachunkowe, które zakupi specjalną licencję Subiekta 123 dla biur rachunkowych, może bezpłatnie udostępniać aplikację wszystkim swoim klientom.
Więcej na subiekt123.pl.
InsERT S.A. jest największym w kraju – pod względem liczby sprzedanych licencji – producentem oprogramowania dla firm. Strategia firmy polega na tworzeniu programów wysokiej jakości, które jednocześnie są przyjazne w użytkowaniu i na tyle uniwersalne, by mogły spełniać wymagania bardzo różnych odbiorców. Dotychczas InsERT sprzedał blisko 750 tys. licencji, a rozwiązania oferowane przez spółkę wielokrotnie zdobywały najważniejsze tytuły i wyróżnienia. Oferta firmy obejmuje kompleksowe rozwiązania wspomagające zarządzanie małymi i średnimi firmami, począwszy od obsługi działu handlowego i gospodarki magazynowej, po programy z zakresu księgowości i finansów, rozwiązania przeznaczone dla działów kadr i płac oraz programy dla użytkowników indywidualnych. www.insert.com.pl
KONTAKT:
Marek Szklarz
PR & social media manager
InsERT S.A.
tel. 517 974 210
e-mail: marek.szklarz@insert.com.pl
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
POBIERZ ZAŁĄCZNIKI
Data publikacji | 06.12.2019, 14:10 |
Źródło informacji | InsERT S.A |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘPozostałe z kategorii
-
Image
Wyniki finansowe Grupy PZU: już 400 milionów złotych trafiło do osób dotkniętych powodzią PAP
48 tys. zgłoszonych szkód i 46 tys. już wypłaconych w całości lub częściowo odszkodowań w wysokości 400 mln złotych - to skala zaangażowania Grupy PZU w walkę ze skutkami powodzi na południu kraju. Kataklizm jednak nie wpłynął znacząco na kondycję finansową największego polskiego ubezpieczyciela, którego przychody za trzy kwartały 2024 r. (21,8 mld zł) przekraczają oczekiwania rynku.- 21.11.2024, 16:51
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
-
New Chief Operating Officer at Rohde & Schwarz
Effective November 1, 2024, Markus Fischer, currently Executive Vice President Operations, has been appointed to the Rohde & Schwarz Executive Board. As Chief Operating Officer (COO), he will collaborate with Christian Leicher (CEO) and Andreas Pauly (CTO) to continue to keep the company on course for growth in these challenging times.- 21.11.2024, 16:22
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: APA-OTS
-
Krajowa Izba Klastrów Energii inicjatorem parlamentarnego zespołu ds. energetyki rozproszonej i innowacji
20 listopada w Sejmie RP odbyło się pierwsze spotkanie parlamentarnego zespołu ds. energetyki rozproszonej, elektromobilności i innowacji, które zgromadziło ponad 100 uczestników z różnych sektorów związanych z energetyką, transportem zeroemisyjnym i innowacjami z całej Polski. Spotkanie zespołu parlamentarnego do spraw kluczowych obszarów miało na celu omówienie aktualnych wyzwań oraz pomysłów na przyszłość, a także wzmocnienie współpracy między branżami i ustawodawcą. Jego przewodniczącym jest Artur Łącki, szef zespołu parlamentarnego Województwa Zachodniopomorskiego. Jednym z inicjatorów powstania zespołu była Krajowa Izba Klastrów Energii i OZE.- 21.11.2024, 15:11
- Kategoria: Nauka i technologie
- Źródło: Glaubicz Garwolińska Consultants w imieniu organizacji społecznej KIKE