Pobierz materiał i Publikuj za darmo
„W chwili obecnej na rynku w Polsce mamy trzy grupy konsumentów. Z jednej strony mniej krytyczni przedstawiciele generacji „X” (osoby urodzone w latach 60-tych i 70-tych), którzy są przyzwyczajeni do tradycyjnego modelu zakupu w sklepie. Z drugiej strony mamy „millenialsów” oraz pokolenie „Z” (urodzeni po 2000 roku), którzy podejmują decyzje zakupowe w oparciu o informacje znalezione w sieci. Szczególnie dla tej grupy najważniejsza jest spójność przekazu informacyjnego, które oferuje marka” - wyjaśnia Marek Wieteska, CEO Selfmaker, firmy specjalizującej się w dostarczaniu rozwiązań digital signage.
Zmiany na rynku dostrzegła sieć Rossmann, gdzie od dwóch miesięcy w 1300 witrynach sklepów tej marki możemy zobaczyć multimedialną prezentację oferty dla klientów.
Wykorzystanie cyfrowych nośników reklamy nie jest nowością, jednak dopiero 2019 rok pokazał, że coraz więcej marek będzie wdrażało je do swoich działań łącząc te nośniki z wielokanałową komunikacją do klienta. Spersonalizowane oferty, podpowiedzi w zakupach, geotargeting czy reklamy nawiązujące do aktualnej pogody to trend w reklamie, który będzie stale się rozwijał.
„Badania konsumenckie jasno wskazują, że aż 70% klientów zwraca uwagę na reklamy prezentowane na ekranach i standach cyfrowych, a ponad 20% z nich decyduje się na zakup produktów pod ich wpływem. To bardzo duża szansa dla marek, które wykorzystają ten kanał w działaniach sprzedażowych” - dodaje Wieteska.
Badania MarketsandMarkets podają, że globalna wartość rynku digital signage rośnie w tempie 7,4 proc. rocznie, a na koniec 2023 roku ma osiągnąć wartość 32,84 miliardów dolarów.
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
| Data publikacji | 10.12.2019, 13:43 |
| Źródło informacji | SelfMaker |
| Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
Przedsiębiorcy muszą wiedzieć, że inwestowanie w polski sektor energetyczny jest bezpieczne PAP
Przyszłym inwestorom z branży potrzebna jest klarowana strategia, żeby upewniała ich, że inwestycje w ten sektor w dłuższej perspektywie będą dla nich bezpieczne i opłacalne - wskazał Jacek Chodkowski, dyrektor generalny Grupy Dalkia w Polsce podczas debaty „Przyszłość energetyczna Polski i rola gazu”, która odbyła się 4 listopada 2025 r. w Centrum Prasowym PAP.- 14.11.2025, 13:28
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
-
Image
Przed bankami najlepszy czas na współpracę z przedsiębiorstwami PAP
Nadchodzi najlepszy czas na współpracę pomiędzy bankami i instytucjami finansowymi a przedsiębiorstwami, bo pieniądz robi się coraz tańszy, a rozwój technologiczny i gospodarka przyspieszają - powiedział Jan Krzysztof Bielecki, przewodniczący Rady Programowej Europejskiego Kongresu Finansowego podczas 11. edycji Kongresu Bankowości Korporacyjnej i Inwestycyjnej (KBKiI), odbywającego się na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie.- 14.11.2025, 10:57
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
-
Image
Polska stała się 20. największą gospodarką świata dzięki inwestycjom PAP
Polska gospodarka weszła do elitarnego klubu 20 największych gospodarek świata i ważne jest, żebyśmy dalej się rozwijali. Do tego rozwoju potrzebny jest kapitał, w którego zapewnianiu ogromną rolę pełni sektor bankowy i giełda papierów wartościowych - powiedział Tomasz Bardziłowski, prezes zarządu Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie podczas 11. Kongresu Bankowości Korporacyjnej i Inwestycyjnej (KBKiI), odbywającego się na warszawskiej GPW.- 14.11.2025, 10:39
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ