Newsletter

Smart nabywa DSP LiquidM

19.12.2019, 10:21aktualizacja: 19.12.2019, 10:21

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Wiodąca niezależna platforma do generowania przychodu z reklam ma na celu dostosowanie podaży i popytu, aby zapewnić efektywność finansową i operacyjną reklamodawcom oraz wydawcom cyfrowym.

PARYŻ, 18 grudnia 2019 r. /PRNewswire/ - Smart AdServer, wiodąca niezależna platforma do generowania przychodu z reklam, ogłasza dziś nabycie LiquidM, będącej własnością spółki Bertelsmann globalnej platformy DSP z siedzibą w Berlinie. Technologia LiquidM zostanie zintegrowana z zasobami technologicznymi firmy Smart, aby zapewnić reklamodawcom cyfrowym, agencjom i jednostkom handlowym lepszy dostęp do zasobów wydawców premium we wszystkich głównych źródłach dostaw.

„Nasza branża stoi obecnie w obliczu kryzysu erozji wartości, który wywiera coraz większą presję na cały ekosystem programowy. Kupującym zależy na przejrzystości, odpowiedzialności i większej wartości z ich inwestycji medialnych, podczas gdy wydawcy pragną lepiej monetyzować swoje podstawowe aktywa, w tym dane odbiorców i stron zawierających umowy – mówi Arnaud Créput, dyrektor generalny firmy Smart AdServer. - Udowodnione osiągnięcia firmy LiquidM w zakresie innowacji zwiększą zaangażowanie Smart w tworzenie optymalizacji ścieżek wartości, podkreślając pełną przejrzystość transakcji. Umożliwi to bezproblemowe dokonywanie zakupów o wysokiej wartości przy niskich opłatach, dzięki czemu zarówno reklamodawcy, jak i wydawcy będą mogli rozwijać się w oparciu o podejście bazujące na wspólnych zainteresowaniach".

Dojrzała technologia firmy LiquidM przyspieszy rozwój produktu Smart w celu lepszego zaspokojenia potrzeb wydawców i reklamodawców borykających się ze strategicznymi zmianami na rynku.

Umożliwiając zarządzanie transakcjami, odkrywanie odbiorców oraz aktywację i kontrolę danych, Smart zbuduje bezpieczne środowisko reklamy i danych dla wydawców oraz reklamodawców. Pozwoli im to rozwijać ich działalność związaną z reklamami programatycznymi, której podstawę stanowi prywatność konsumentów.

„Z wielką przyjemnością dołączamy do Smart – powiedzieli Philipp Simon i Thomas Hille, dyrektorzy zarządzający LiquidM. - Firma ta jest idealnym partnerem do rozwoju naszej działalności, dzięki ich wartościowym klientom-wydawcom oraz ich silnemu wpływowi globalnemu. Z niecierpliwością czekamy na współpracę w ramach misji Smart, aby oferować jeszcze większą wartość zarówno reklamodawcom, jak i wydawcom".

O firmie Smart AdServer

Smart to wiodąca niezależna platforma do generowania przychodu z reklam, stworzona dla wydawców premium, aby wychodzić naprzeciw potrzebom wymagających nabywców. Nasza w pełni przejrzysta platforma i podejście oparte na wspólnych zainteresowaniach biznesowych umożliwia wydawcom i markom premium uzyskanie odpowiedniego udziału w wartości reklam przy każdej okazji i na ich własnych warunkach. Wydawcy mogą działać z pełnym zaufaniem i sprawować kontrolę nad wszystkimi zmiennymi z myślą o optymalnym połączeniu modeli, kanałów i formatów transakcji, aktywując jednocześnie odpowiednie dane odbiorców w celu optymalizacji ścieżki wartości. Firma Smart współpracuje bezpośrednio z ponad 1000 wydawcami na całym świecie, w tym z Financial Times, Groupe Marie Claire, TracFone, Le Figaro, Leboncoin, Altice Media Publicité i IMGUR, dostarczając reklamy graficzne, wideo, natywne i multimedialne na ponad 50 000 witryn i aplikacji. Smart ma 12 biur na całym świecie i jest liderem w budowaniu przejrzystego ekosystemu opartego na jakości.

O firmie LiquidM

LiquidM jest globalną samoobsługową platformą typu DSP.

Umożliwiamy agencjom, reklamodawcom i jednostkom handlowym realizację ich celów marketingowych przy wykorzystaniu siły oddziaływania i wydajności reklamy programatycznej. Nasza platforma DSP jest wyposażona w kompleksowe funkcje umożliwiające zarządzanie kampanią. Przejrzysty, intuicyjny interfejs użytkownika pozwala zarządzać kampanią na zupełnie nowym poziomie, ułatwiając ustawianie, skalowanie, optymalizację oraz edycję kampanii reklamowych. Już dziś zyskaj, angażuj i konwertuj docelową grupę odbiorców przy minimalnych kosztach. Firma LiquidM, założona w Berlinie w 2013 r., jest jedną z pierwszych platform DSP na rynku i dysponuje szeroką wiedzą specjalistyczną w zakresie reklamy mobilnej (bardziej skomplikowanego technicznie środowiska niż reklama na urządzenia stacjonarne).

Logo - https://mma.prnewswire.com/media/1056918/Smart_AdServer_Logo.jpg 

Logo - https://mma.prnewswire.com/media/1056917/LiquidM_Logo.jpg

Źródło: AdServer

KONTAKT:

Smart Adserver

Marieke Buis

Global PR Manager

e-mail: mbuis@smartadserver.com  

tel.+33-6-99-22-70-07

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 19.12.2019, 10:21
Źródło informacji PR Newswire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ

Pozostałe z kategorii