Pobierz materiał i Publikuj za darmo
PARYŻ, 18 grudnia 2019 r. /PRNewswire/ - Smart AdServer, wiodąca niezależna platforma do generowania przychodu z reklam, ogłasza dziś nabycie LiquidM, będącej własnością spółki Bertelsmann globalnej platformy DSP z siedzibą w Berlinie. Technologia LiquidM zostanie zintegrowana z zasobami technologicznymi firmy Smart, aby zapewnić reklamodawcom cyfrowym, agencjom i jednostkom handlowym lepszy dostęp do zasobów wydawców premium we wszystkich głównych źródłach dostaw.
„Nasza branża stoi obecnie w obliczu kryzysu erozji wartości, który wywiera coraz większą presję na cały ekosystem programowy. Kupującym zależy na przejrzystości, odpowiedzialności i większej wartości z ich inwestycji medialnych, podczas gdy wydawcy pragną lepiej monetyzować swoje podstawowe aktywa, w tym dane odbiorców i stron zawierających umowy – mówi Arnaud Créput, dyrektor generalny firmy Smart AdServer. - Udowodnione osiągnięcia firmy LiquidM w zakresie innowacji zwiększą zaangażowanie Smart w tworzenie optymalizacji ścieżek wartości, podkreślając pełną przejrzystość transakcji. Umożliwi to bezproblemowe dokonywanie zakupów o wysokiej wartości przy niskich opłatach, dzięki czemu zarówno reklamodawcy, jak i wydawcy będą mogli rozwijać się w oparciu o podejście bazujące na wspólnych zainteresowaniach".
Dojrzała technologia firmy LiquidM przyspieszy rozwój produktu Smart w celu lepszego zaspokojenia potrzeb wydawców i reklamodawców borykających się ze strategicznymi zmianami na rynku.
Umożliwiając zarządzanie transakcjami, odkrywanie odbiorców oraz aktywację i kontrolę danych, Smart zbuduje bezpieczne środowisko reklamy i danych dla wydawców oraz reklamodawców. Pozwoli im to rozwijać ich działalność związaną z reklamami programatycznymi, której podstawę stanowi prywatność konsumentów.
„Z wielką przyjemnością dołączamy do Smart – powiedzieli Philipp Simon i Thomas Hille, dyrektorzy zarządzający LiquidM. - Firma ta jest idealnym partnerem do rozwoju naszej działalności, dzięki ich wartościowym klientom-wydawcom oraz ich silnemu wpływowi globalnemu. Z niecierpliwością czekamy na współpracę w ramach misji Smart, aby oferować jeszcze większą wartość zarówno reklamodawcom, jak i wydawcom".
O firmie Smart AdServer
Smart to wiodąca niezależna platforma do generowania przychodu z reklam, stworzona dla wydawców premium, aby wychodzić naprzeciw potrzebom wymagających nabywców. Nasza w pełni przejrzysta platforma i podejście oparte na wspólnych zainteresowaniach biznesowych umożliwia wydawcom i markom premium uzyskanie odpowiedniego udziału w wartości reklam przy każdej okazji i na ich własnych warunkach. Wydawcy mogą działać z pełnym zaufaniem i sprawować kontrolę nad wszystkimi zmiennymi z myślą o optymalnym połączeniu modeli, kanałów i formatów transakcji, aktywując jednocześnie odpowiednie dane odbiorców w celu optymalizacji ścieżki wartości. Firma Smart współpracuje bezpośrednio z ponad 1000 wydawcami na całym świecie, w tym z Financial Times, Groupe Marie Claire, TracFone, Le Figaro, Leboncoin, Altice Media Publicité i IMGUR, dostarczając reklamy graficzne, wideo, natywne i multimedialne na ponad 50 000 witryn i aplikacji. Smart ma 12 biur na całym świecie i jest liderem w budowaniu przejrzystego ekosystemu opartego na jakości.
O firmie LiquidM
LiquidM jest globalną samoobsługową platformą typu DSP.
Umożliwiamy agencjom, reklamodawcom i jednostkom handlowym realizację ich celów marketingowych przy wykorzystaniu siły oddziaływania i wydajności reklamy programatycznej. Nasza platforma DSP jest wyposażona w kompleksowe funkcje umożliwiające zarządzanie kampanią. Przejrzysty, intuicyjny interfejs użytkownika pozwala zarządzać kampanią na zupełnie nowym poziomie, ułatwiając ustawianie, skalowanie, optymalizację oraz edycję kampanii reklamowych. Już dziś zyskaj, angażuj i konwertuj docelową grupę odbiorców przy minimalnych kosztach. Firma LiquidM, założona w Berlinie w 2013 r., jest jedną z pierwszych platform DSP na rynku i dysponuje szeroką wiedzą specjalistyczną w zakresie reklamy mobilnej (bardziej skomplikowanego technicznie środowiska niż reklama na urządzenia stacjonarne).
Logo - https://mma.prnewswire.com/media/1056918/Smart_AdServer_Logo.jpg
Logo - https://mma.prnewswire.com/media/1056917/LiquidM_Logo.jpg
Źródło: AdServer
KONTAKT:
Smart Adserver
Marieke Buis
Global PR Manager
e-mail: mbuis@smartadserver.com
tel.+33-6-99-22-70-07
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 19.12.2019, 10:21 |
Źródło informacji | PR Newswire |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |