Newsletter

KCI SA (34/2019) Informacja o realizacji strategii inwestycyjnej spółki KCI SA

28.12.2019, 00:21aktualizacja: 28.12.2019, 00:21

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Raport bieżący 34/2019

W nawiązaniu do Strategii działalności inwestycyjnej spółki KCI S.A. na lata 2019-2030, przyjętej uchwałą nr 8 Zwyczajnego Walnego Zgromadzenia KCI S.A. z dnia 26 czerwca 2019 r., podanej do wiadomości raportem bieżącym nr 19/2019, Zarząd KCI S.A. "Emitent" informuje, że Zarząd Spółki KCI S.A. w dniu 27 grudnia 2019 r. dokonał transakcji sprzedaży kolejnego pakietu akcji Spółki zależnej Gremi Media S.A. inwestorowi amerykańskiemu. Transakcja została zrealizowana poza systemem obrotu i dotyczyła sprzedaży pakietu akcji w ilości 2.605 szt. po cenie 147 zł za sztukę.

Szczegółowa podstawa prawna:

Art. § 19 ust. 1 pkt 6 Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 29 marca 2019 r. - w sprawie informacji bieżących i okresowych przekazywanych przez emitentów papierów wartościowych oraz warunków uznawania za równoważne informacji wymaganych przepisami prawa państwa niebędącego państwem członkowskim

Więcej na: http://biznes.pap.pl/pl/reports/espi/all,0,0,0,1

kom espi zdz

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 28.12.2019, 00:21
Źródło informacji ESPI
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ

Pozostałe z kategorii