Pobierz materiał i Publikuj za darmo
DALLAS--(BUSINESS WIRE)-- W 2019 r. Mary Kay Inc. kontynuowała swoje długoletnie zaangażowanie w ubogacanie życia kobiet na całym świecie, tworząc produkty, którym nie można się oprzeć i działając na rzecz bardziej zrównoważonych społeczności. W uznaniu tegorocznych osiągnięć Mary Kay, marka zdobyła ponad 20 prestiżowych nagród w kategoriach biznesu, społecznej odpowiedzialności biznesu i przywództwa z różnych cieszących się uznaniem źródeł.
Rozmaite nagrody, począwszy od odznaczenia Forbesa dla najlepszych pracodawców średniej wielkości w 2019 r. po najlepszy film na festiwalu filmowym poświęconym społecznej odpowiedzialności biznesu Boston College Center, podkreślają niezmienne wartości firmy Mary Kay w biznesie i zaangażowanie w dochowanie wierności zasadom zdefiniowanym przez legendarną założycielkę marki Mary Kay Ash.
Wśród nagród przyznanych w 2019 r. znalazły się:
Doskonałość w biznesie:
- Najlepsi pracodawcy na rzecz różnorodności, 2019 – Forbes,
- Najlepszy pracodawca średniej wielkości, 2019 – Forbes,
- Złote wyróżnienie w kategorii „Edukacja” – OMNI Awards Wiosna 2019,
- 50 najlepszych firm amerykańskich w sektorze gospodarstw domowych i produktów do użytku osobistego – HAPPI Magazine,
- Nagroda w kategorii upodmiotowienia (Empowerment Award) DSA 2019 – Direct Selling Association,
- Najbardziej renomowani pracodawcy na świecie w 2019 r. w raporcie 2019 Global Workplace 100 – Reputation Institute,
- Nagroda w dziedzinie zarządzania zgodnością Compliance Award 2019 – EXPANSION,
- Czołowa marka, 2019 – VIP Magazine,
- Nagroda w kategorii przedsiębiorczości kobiet – Woman Who Matters Forum,
- Najlepszy magazyn dla klientów, Mary Kay Russia Applause® – Media Leader,
- Najlepsze media dla klientów: media internetowe, aplikacja Mary Kay Russia MirrorMe™ – Corporate Media Awards.
Doskonałość w zakresie społecznej odpowiedzialności biznesu:
- Wybór fanów, materiał wideo: zaangażowanie Mary Kay w walkę z przemocą domową – festiwal filmowy poświęcony społecznej odpowiedzialności biznesu Boston College Center,
- Najlepszy film – kategoria małych firm, materiał wideo: zaangażowanie Mary Kay w walkę z przemocą domową – festiwal filmowy poświęcony społecznej odpowiedzialności biznesu Boston College Center,
- Srebrny certyfikat LEED (przywództwo w dziedzinie oszczędnego i ekologicznego projektowania) za 2019 r. – Centrum Produkcyjne i Badawczo-Rozwojowe im. Richarda R. Rogersa należące do Mary Kay Inc.,
- Nagroda dna najlepszej marki CSR i najlepszej strategii CSR Mary Kay China – CSR China Education Awards .
Doskonałość w przywództwie:
- 10 CEO o najlepszej reputacji na świecie, David Hall, dyrektor generalny (CEO) Mary Kay, badanie RepTrak 2019 – Reputation Institute,
- Najpotężniejsze kobiety w amerykańskim biznesie 2019, Sheryl Adkins-Green, dyrektor ds. marketingu – BLACK ENTERPRISE Magazine,
- Najpotężniejsze kobiety w amerykańskim biznesie 2019, Julia Simon, dyrektor ds. prawnych i sekretarz spółki – BLACK ENTERPRISE Magazine,
- 500 najbardziej wpływowych kobiet w Hiszpanii, Gema Aznar, dyrektor główna hiszpańskiego oddziału Mary Kay – Yo Dona Magazine,
- Najpotężniejsze przywódczynie w biznesie, Claudia Maria Cardona, dyrektor ds. marketingu kolumbijskiego oddziału Mary Kay – ALO Magazine,
- Manager(ka) roku, Alla Sokolova, dyrektor główna rosyjskiego oddziału Mary Kay – Russian Business Guide,
- 250 najlepszych managerów i managerek, Alla Sokolova, dyrektor główna rosyjskiego oddziału Mary Kay – The Association Managers of Russia and Kommersant Publishing House.
Mary Kay
Mary Kay Ash, jedna z pierwszych kobiet, której udało się rozbić tzw. szklany sufit, ponad 56 lat temu założyła firmę kosmetyczną, aby zrealizować trzy cele: stworzyć atrakcyjną ofertę dla kobiet, tworzyć olśniewające produkty oraz uczynić świat lepszym. Z tego marzenia powstała firma warta miliardy dolarów, współpracująca z milionami niezależnych konsultantek i konsultantów w prawie 40 krajach. Firma Mary Kay prowadzi badania naukowe, które pozwalają na tworzenie nowoczesnych kosmetyków do pielęgnacji skóry, kosmetyków kolorowych, zapachów i suplementów diety. Spółka Mary Kay z zaangażowaniem działa na rzecz umocnienia pozycji kobiet i ich rodzin poprzez współpracę z organizacjami z całego świata, skupiając się na badaniach nad nowotworami, pomocy ofiarom przemocy domowej, upiększaniu naszego otoczenia i zachęcaniu dzieci do realizacji swoich marzeń. Wizja Mary Kay Ash jest nadal żywa dzięki niezwykłym produktom firmy. Więcej informacji znajduje się na stronie MaryKay.com.
Wersja źródłowa dostępna na stronie businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20191230005280/en/
Źródło: Mary Kay Inc.
KONTAKT:
Mary Kay Inc. Dział Komunikacji Korporacyjnej
http://marykay.com/newsroom
tel. 972.687.5332
e-mail: media@mkcorp.com
Oficjalną, obowiązującą wersję niniejszego zawiadomienia stanowi tekst oryginalny sporządzony w języku źródłowym. Tekst tłumaczenia służy wyłącznie celom orientacyjnym, został sporządzony wyłącznie dla celów ułatwienia zrozumienia zawiadomienia i należy interpretować go w odniesieniu do tekstu źródłowego, który jest jedyną wersją mającą skutki prawne.
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 31.12.2019, 12:01 |
Źródło informacji | Business Wire |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |