Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Zarząd INTERSPORT Polska S.A. z siedzibą w Cholerzynie ("Spółka") informuje, że w III kwartale roku obrotowego 2019/2020 tj. od 1 października do 31 grudnia 2019 r., Spółka odnotowała łączne przychody netto ze sprzedaży w wysokości 54.147 tys. zł, czyli o 12,2% wyższe w stosunku do analogicznego okresu (było: 48.246 tys. zł) - głównie ze względu na wzrost sprzedaży hurtowej.
Sprzedaż za pośrednictwem kanału eCommerce wzrosła w III kwartale roku obrotowego 2019/2020 o 44,0% i stanowiła 7,5% udziału w ogólnej sprzedaży detalicznej.
Obroty netto w ujęciu LFL (tj. na bazie porównywalnych sklepów) w III kwartale roku obrotowego 2019/2020 wyniosły 36.803 tys. zł i były niższe o 5,5 % w porównaniu do analogicznego okresu. Jednocześnie w tym okresie Spółka poprawiła marżę procentową na sklepach o 3,2 p.p. Główne wzrosty sprzedaży odnotowano w kategoriach: running, pływanie i fitness, zaś największe spadki w kategorii: narciarstwo sprzęt i turystyka.
Narastająco w okresie od 1 kwietnia do 31 grudnia 2019 r. Spółka osiągnęła łączne przychody netto ze sprzedaży w wysokości 159.631 tys. zł, czyli o 19,2% wyższe w stosunku do analogicznego okresu (było: 133.872 tys. zł). Sprzedaż za pośrednictwem kanału eCommerce wzrosła w tym okresie o 49,0% i stanowiła 6,2 % udziału w ogólnej sprzedaży detalicznej.
Więcej na: http://biznes.pap.pl/pl/reports/espi/all,0,0,0,1
kom espi zdz
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 03.01.2020, 15:05 |
Źródło informacji | ESPI |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |