Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Enea w informacji zamieszczonej na stronie internetowej zwróciła się z ostrzeżeniem, by nie odpowiadać na fałszywe wiadomości z informacją o zaległych płatnościach.
„Enea nie wysyła do swoich Klientów SMS-ów zawierających link, który przekierowuje na fikcyjną stronę banku w celu dokonania przelewów, czy doładowania” - podkreśliła spółka.
Przypomniała jednocześnie, że prawdziwe wiadomości od Enei zawierają jedynie link do strony Elektronicznego Biura Obsługi Klienta (ebok.enea.pl). W przypadku wątpliwości spółka zachęca do kontaktu z infolinią pod numerem 611 111 111.(PAP)
wkr/ pad/
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 08.01.2020, 19:13 |
Źródło informacji | PAP |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |