Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Z końcem stycznia upływa dotychczasowy 5-letni okres współpracy zarządcy hali – Agencji Rozwoju Miasta S.A. w Krakowie ze spółką Tauron Polska Energia SA. Sponsor tytularny został wybrany w konkursie, którym zainteresowanych było kilkanaście podmiotów, ale ostatecznie wpłynęła tylko jedna oferta.
"Nie można sobie już wyobrazić krajobrazu Krakowa bez tej hali" – mówił w piątek na konferencji prasowej zastępca prezydenta Krakowa Jerzy Muzyk. "To miejsce, gdzie możemy przyjąć wybitnych artystów, spotkać się, gdzie mogą się odbywać wydarzenia sportowe o charakterze międzynarodowym" – dodał wiceprezydent podkreślając, że Tauron Arena Kraków ma znakomite parametry.
"Kraków to największy ośrodek miejski na energetycznej mapie Tauronu" - mówił prezes Tauron Sprzedaż Rafał Soja, informując, że w aglomeracji krakowskiej spółka ma ponad 400 tys. klientów w gospodarstwach domowych oraz dziesiątki tysięcy firm. "Konsekwentnie realizujemy strategię marki, która ma na celu kojarzenie znaku Tauron z solidnością, odpowiedzialnością i bezpieczeństwem, ale także z pozytywnymi emocjami i dobrą energią, czyli tym wszystkim, czego świadkami jesteśmy przy okazji imprez organizowanych w arenie" – powiedział Soja. (PAP)
autor: Małgorzata Wosion-Czoba
wos/ je/
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 10.01.2020, 12:37 |
Źródło informacji | PAP |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |