Pobierz materiał i Publikuj za darmo
AMSTERDAM – (BUSINESS WIRE) – Tommy Hilfiger, spółka należąca do PVH Corp. [NYSE: PVH], ogłasza szóstkę finalistóW „Tommy Hilfiger Fashion Frontier Challenge”. Jest to druga edycja programu, który ma na celu wspieranie przedsiębiorczych startupów i scaleupów tworzących rozwiązania sprzyjające włączeniu i pozytywnym zmianom w branży modowej. Wybór finalistów stanowi kolejny krok w procesie poszukiwania i wykorzystywania innowacyjnych szans wsparcia rozwoju branży. Już 13 lutego br. na Kampusie Przyszłości (Campus of the Future) Tommy Hilfiger w Amsterdamie odbędzie się finał międzynarodowego konkursu „Tommy Hilfiger Fashion Frontier Challenge”, podczas którego szóstka finalistów przedstawi swoje koncepcje biznesowe jury składającemu się zarówno z firm związanych z Tommy Hilfiger, jak i zewnętrznych podmiotów, a także liderów w dziedzinie zrównoważonego rozwoju.
Do wiadomości dołączone są materiały multimedialne. Pełna wersja dostępna jest tutaj: https://www.businesswire.com/news/home/20200112005011/en/
„W drugiej edycji konkursu +Tommy Hilfiger Fashion Frontier Challenge+ otrzymaliśmy mnóstwo zgłoszeń od firm, którym zależy na tworzeniu bardziej otwartego i zrównoważonego świata mody. Działa to na nas inspirująco - powiedział Tommy Hilfiger. - Pozostajemy orędownikami mądrych, innowacyjnych rozwiązań najistotniejszych problemów naszej branży. Cieszę się, że kolejny raz będę miał okazję uczestniczyć w obradach jury. Optymizm i zaangażowanie na rzecz pozytywnej przyszłości, jakie podzielają uczestnicy konkursu, powinny stanowić inspirację do zmian dla nas wszystkich”.
W trwającym cztery miesiące wieloetapowym procesie oceny z ponad 420 zgłoszeń wybrano szóstkę finalistów, których zaproszono do rozbudowania i dopracowania swoich biznesplanów przy wsparciu specjalnego zespołu ekspertów w dziedzinie przedsiębiorczości społecznej na Kampusie Przyszłości. W gronie finalistów znalazły się:
- Scaleup Apon Wellbeing z Bangladeszu, który otwiera działające w fabrykach sklepy spożywcze oferujące produkty z 10-procentową zniżką w stosunku do zewnętrznych sklepów, a także realizujące program, w ramach którego pracownicy mogą zbierać punkty zamieniane na darmowe ubezpieczenie i usługi zdrowotne;
- Scaleup Stony Creek Colors ze Stanów Zjednoczonych zleca zrównoważoną uprawę liści indygowca małym i średnim plantatorom tytoniu zagrożonym utratą dochodu z powodu spadającej sprzedaży wyrobów tytoniowych. Dzięki temu rolnicy zachowują źródło utrzymania;
- Holenderski startup A Beautiful Mess prowadzi twórczą przestrzeń pomocy uchodźcom w dążeniu do osiągnięcia samodzielności społecznej i ekonomicznej poprzez tworzenie zrównoważonych wyrobów odzieżowych;
- Pochodzący ze Stanów Zjednoczonych startup Lab 141 produkuje małe partie szytych na miarę ubrań przy użyciu druku 3D. Tym samym firma promuje i wciela w życie ideę mody „bezrozmiarowej”;
- Sudara z Indii – scaleup produkujący piżamy podejmuje działania na rzecz rozwoju umiejętności zawodowych w branży szwalniczej u kobiet, które padły ofiarą niewolnictwa seksualnego lub są nim zagrożone;
- Pochodząca z Francji spółka scaleupowa Constant & Zoe tworzy funkcjonalną i zarazem modną odzież dla niepełnosprawnych mężczyzn, kobiet i dzieci.
W prestiżowym gronie jurorów oceniających finałową szóstkę znajdą się:
- Tommy Hilfiger,
- Ankiti Bose, współzałożyciel i dyrektor generalny Zilingo,
- Noor Tagouri, dziennikarz, aktywista i mówca,
- Daniel Grieder, dyrektor generalny Tommy Hilfiger Global i PVH Europe,
- Martijn Hagman, dyrektor finansowy Tommy Hilfiger Global & COO, Tommy Hilfiger Global i PVH Europe,
- Willemijn Verloop, główny inwestor Social Impact Venture,
- Steven Serneels, dyrektor generalny i członek zarządu EVPA,
- Katrin Ley, dyrektor zarządzająca Fashion for Good
.
Spośród finalistów jury wyłoni dwójkę zwycięzców, którzy otrzymają do podziału 150 tys. euro na realizację przedstawionych koncepcji biznesowych. Zwycięzcy ponadto wezmą udział w programie mentoringowym prowadzonym przez światowych ekspertów współpracujących z Tommy Hilfiger i INSEAD, a także w programie przedsiębiorczości społecznej INSEAD Social Entrepreneurship Program (ISEP). Dodatkowo przyznana zostanie Nagroda Publiczności w wysokości 10 tys. euro.
Tommy Hilfiger posiada wizję tworzenia mody, która otwiera umysły i wypełnia luki. Więcej informacji na temat wieloletnich działań marki na rzecz zrównoważonego rozwoju, zwłaszcza w obszarach włączenia i gospodarki obiegu zamkniętego, można znaleźć na stronie https://global.tommy.com/en_int/about-us-corporate-sustainability.
Zapraszamy wszystkich znajomych marki i osoby ją śledzące do uczestnictwa w dyskusjach na profilach Tommy Hilfiger w mediach społecznościowych: #TommyHilfiger, #FashionFrontierChallenge, #MakeNewPossible and @TommyHilfiger.
Tommy Hilfiger
Tommy Hilfiger to jedna z największych na świecie firm z branży odzieżowej i lifestyle’owej w segmencie premium, która w swoim portfelu posiada takie marki jak TOMMY HILFIGER czy TOMMY JEANS. Zajmuje się głównie projektowaniem i sprzedażą wysokiej jakości odzieży męskiej szytej na miarę, a także odzieży sportowej, kolekcji odzieży i strojów sportowych dla kobiet, ubrań dla dzieci, kolekcji odzieży dżinsowej, bielizny (w tym szlafroków, bielizny nocnej i strojów domowych) oraz obuwia i dodatków. Za pośrednictwem starannie wybranych licencjobiorców Tommy Hilfiger oferuje również uzupełniające produkty lifestyle’owe, takie jak okulary, zegarki, perfumy, kostiumy kąpielowe, skarpetki, galanteria skórzana, artykuły gospodarstwa domowego, walizki, plecaki i torby. Linia produktów TOMMY JEANS obejmuje odzież dżinsową i obuwie dla kobiet i mężczyzn, dodatki i perfumy. Towary marki TOMMY HILFIGER i TOMMY JEANS można kupić na całym świecie za pośrednictwem rozbudowanej sieci sklepów detalicznych TOMMY HILFIGER i TOMMY JEANS, w czołowych butikach i domach towarowych, u wybranych sprzedawców internetowych, a także na stronie tommy.com.
PVH Corp.
PHV wyznacza standardy stylu, uchodząc za jedną z najważniejszych firm modowych i lifestyle’owych na świecie. Posiadamy marki, które wyznaczają kierunki rozwoju mody. W skład naszego portfela wchodzą takie kultowe marki jak TOMMY HILFIGER, CALVIN KLEIN, Van Heusen, IZOD, ARROW, Speedo*, Warner’s, Olga a także marki Geoffrey Beene czy cyfrowa marka bielizny True & Co.. Posiadamy szeroką ofertę produktów sprzedawanych pod markami znanymi w różnych krajach, ale i na całym świecie, a także markami licencjonowanymi. PVH zatrudnia ponad 38 tys. pracowników w ponad 40 państwach na całym świecie, a jej roczny przychód wynosi niespełna 9,7 mld dolarów. W tym tkwi nasza siła.
*Speedo International Limited udzieliła wieczystej licencji na markę Speedo na teren Ameryki Północnej i Karaibów.
Wersja źródłowa na stronie businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20200112005011/en/
Źródło: PVH Corp.
KONTAKT:
Tommy Hilfiger
Baptiste Blanc
Sr. Director, Communications and Earned Media
e-mail: Baptiste.Blanc@tommy.com
tel. +31 62904 2334
Oficjalną, obowiązującą wersję niniejszego zawiadomienia stanowi tekst oryginalny sporządzony w języku źródłowym. Tekst tłumaczenia służy wyłącznie celom orientacyjnym, został sporządzony wyłącznie dla celów ułatwienia zrozumienia zawiadomienia i należy interpretować go w odniesieniu do tekstu źródłowego, który jest jedyną wersją mającą skutki prawne.
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 13.01.2020, 12:19 |
Źródło informacji | Business Wire |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |