Newsletter

Tommy Hilfiger ogłasza szóstkę przedsiębiorców społecznych, którzy zakwalifikowali się do finału konkursu „Tommy Hilfiger Fashion Frontier Challenge”

13.01.2020, 12:19aktualizacja: 13.01.2020, 12:19

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

AMSTERDAM – (BUSINESS WIRE) – Tommy Hilfiger, spółka należąca do PVH Corp. [NYSE: PVH], ogłasza szóstkę finalistóW „Tommy Hilfiger Fashion Frontier Challenge”. Jest to druga edycja programu, który ma na celu wspieranie przedsiębiorczych startupów i scaleupów tworzących rozwiązania sprzyjające włączeniu i pozytywnym zmianom w branży modowej. Wybór finalistów stanowi kolejny krok w procesie poszukiwania i wykorzystywania innowacyjnych szans wsparcia rozwoju branży. Już 13 lutego br. na Kampusie Przyszłości (Campus of the Future) Tommy Hilfiger w Amsterdamie odbędzie się finał międzynarodowego konkursu „Tommy Hilfiger Fashion Frontier Challenge”, podczas którego szóstka finalistów przedstawi swoje koncepcje biznesowe jury składającemu się zarówno z firm związanych z Tommy Hilfiger, jak i zewnętrznych podmiotów, a także liderów w dziedzinie zrównoważonego rozwoju.

Do wiadomości dołączone są materiały multimedialne. Pełna wersja dostępna jest tutaj: https://www.businesswire.com/news/home/20200112005011/en/

„W drugiej edycji konkursu +Tommy Hilfiger Fashion Frontier Challenge+ otrzymaliśmy mnóstwo zgłoszeń od firm, którym zależy na tworzeniu bardziej otwartego i zrównoważonego świata mody. Działa to na nas inspirująco - powiedział Tommy Hilfiger. - Pozostajemy orędownikami mądrych, innowacyjnych rozwiązań najistotniejszych problemów naszej branży. Cieszę się, że kolejny raz będę miał okazję uczestniczyć w obradach jury. Optymizm i zaangażowanie na rzecz pozytywnej przyszłości, jakie podzielają uczestnicy konkursu, powinny stanowić inspirację do zmian dla nas wszystkich”.

W trwającym cztery miesiące wieloetapowym procesie oceny z ponad 420 zgłoszeń wybrano szóstkę finalistów, których zaproszono do rozbudowania i dopracowania swoich biznesplanów przy wsparciu specjalnego zespołu ekspertów w dziedzinie przedsiębiorczości społecznej na Kampusie Przyszłości. W gronie finalistów znalazły się:

- Scaleup Apon Wellbeing z Bangladeszu, który otwiera działające w fabrykach sklepy spożywcze oferujące produkty z 10-procentową zniżką w stosunku do zewnętrznych sklepów, a także realizujące program, w ramach którego pracownicy mogą zbierać punkty zamieniane na darmowe ubezpieczenie i usługi zdrowotne;

- Scaleup Stony Creek Colors ze Stanów Zjednoczonych zleca zrównoważoną uprawę liści indygowca małym i średnim plantatorom tytoniu zagrożonym utratą dochodu z powodu spadającej sprzedaży wyrobów tytoniowych. Dzięki temu rolnicy zachowują źródło utrzymania;

- Holenderski startup A Beautiful Mess prowadzi twórczą przestrzeń pomocy uchodźcom w dążeniu do osiągnięcia samodzielności społecznej i ekonomicznej poprzez tworzenie zrównoważonych wyrobów odzieżowych;

- Pochodzący ze Stanów Zjednoczonych startup Lab 141 produkuje małe partie szytych na miarę ubrań przy użyciu druku 3D. Tym samym firma promuje i wciela w życie ideę mody „bezrozmiarowej”;

- Sudara z Indii – scaleup produkujący piżamy podejmuje działania na rzecz rozwoju umiejętności zawodowych w branży szwalniczej u kobiet, które padły ofiarą niewolnictwa seksualnego lub są nim zagrożone;

- Pochodząca z Francji spółka scaleupowa Constant & Zoe tworzy funkcjonalną i zarazem modną odzież dla niepełnosprawnych mężczyzn, kobiet i dzieci.

W prestiżowym gronie jurorów oceniających finałową szóstkę znajdą się:

- Tommy Hilfiger,

- Ankiti Bose, współzałożyciel i dyrektor generalny Zilingo,

- Noor Tagouri, dziennikarz, aktywista i mówca,

- Daniel Grieder, dyrektor generalny Tommy Hilfiger Global i PVH Europe,

- Martijn Hagman, dyrektor finansowy Tommy Hilfiger Global & COO, Tommy Hilfiger Global i PVH Europe,

- Willemijn Verloop, główny inwestor Social Impact Venture,

- Steven Serneels, dyrektor generalny i członek zarządu EVPA,

- Katrin Ley, dyrektor zarządzająca Fashion for Good

.

Spośród finalistów jury wyłoni dwójkę zwycięzców, którzy otrzymają do podziału 150 tys. euro na realizację przedstawionych koncepcji biznesowych. Zwycięzcy ponadto wezmą udział w programie mentoringowym prowadzonym przez światowych ekspertów współpracujących z Tommy Hilfiger i INSEAD, a także w programie przedsiębiorczości społecznej INSEAD Social Entrepreneurship Program (ISEP). Dodatkowo przyznana zostanie Nagroda Publiczności w wysokości 10 tys. euro.

Tommy Hilfiger posiada wizję tworzenia mody, która otwiera umysły i wypełnia luki. Więcej informacji na temat wieloletnich działań marki na rzecz zrównoważonego rozwoju, zwłaszcza w obszarach włączenia i gospodarki obiegu zamkniętego, można znaleźć na stronie https://global.tommy.com/en_int/about-us-corporate-sustainability.

Zapraszamy wszystkich znajomych marki i osoby ją śledzące do uczestnictwa w dyskusjach na profilach Tommy Hilfiger w mediach społecznościowych: #TommyHilfiger, #FashionFrontierChallenge, #MakeNewPossible and @TommyHilfiger.

Tommy Hilfiger

Tommy Hilfiger to jedna z największych na świecie firm z branży odzieżowej i lifestyle’owej w segmencie premium, która w swoim portfelu posiada takie marki jak TOMMY HILFIGER czy TOMMY JEANS. Zajmuje się głównie projektowaniem i sprzedażą wysokiej jakości odzieży męskiej szytej na miarę, a także odzieży sportowej, kolekcji odzieży i strojów sportowych dla kobiet, ubrań dla dzieci, kolekcji odzieży dżinsowej, bielizny (w tym szlafroków, bielizny nocnej i strojów domowych) oraz obuwia i dodatków. Za pośrednictwem starannie wybranych licencjobiorców Tommy Hilfiger oferuje również uzupełniające produkty lifestyle’owe, takie jak okulary, zegarki, perfumy, kostiumy kąpielowe, skarpetki, galanteria skórzana, artykuły gospodarstwa domowego, walizki, plecaki i torby. Linia produktów TOMMY JEANS obejmuje odzież dżinsową i obuwie dla kobiet i mężczyzn, dodatki i perfumy. Towary marki TOMMY HILFIGER i TOMMY JEANS można kupić na całym świecie za pośrednictwem rozbudowanej sieci sklepów detalicznych TOMMY HILFIGER i TOMMY JEANS, w czołowych butikach i domach towarowych, u wybranych sprzedawców internetowych, a także na stronie tommy.com.

PVH Corp.

PHV wyznacza standardy stylu, uchodząc za jedną z najważniejszych firm modowych i lifestyle’owych na świecie. Posiadamy marki, które wyznaczają kierunki rozwoju mody. W skład naszego portfela wchodzą takie kultowe marki jak TOMMY HILFIGER, CALVIN KLEIN, Van Heusen, IZOD, ARROW, Speedo*, Warner’s, Olga a także marki Geoffrey Beene czy cyfrowa marka bielizny True & Co.. Posiadamy szeroką ofertę produktów sprzedawanych pod markami znanymi w różnych krajach, ale i na całym świecie, a także markami licencjonowanymi. PVH zatrudnia ponad 38 tys. pracowników w ponad 40 państwach na całym świecie, a jej roczny przychód wynosi niespełna 9,7 mld dolarów. W tym tkwi nasza siła.

*Speedo International Limited udzieliła wieczystej licencji na markę Speedo na teren Ameryki Północnej i Karaibów.

Wersja źródłowa na stronie businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20200112005011/en/

Źródło: PVH Corp.

KONTAKT:

Tommy Hilfiger

Baptiste Blanc

Sr. Director, Communications and Earned Media

e-mail: Baptiste.Blanc@tommy.com

tel. +31 62904 2334

Oficjalną, obowiązującą wersję niniejszego zawiadomienia stanowi tekst oryginalny sporządzony w języku źródłowym. Tekst tłumaczenia służy wyłącznie celom orientacyjnym, został sporządzony wyłącznie dla celów ułatwienia zrozumienia zawiadomienia i należy interpretować go w odniesieniu do tekstu źródłowego, który jest jedyną wersją mającą skutki prawne.

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 13.01.2020, 12:19
Źródło informacji Business Wire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ