Pobierz materiał i Publikuj za darmo
<p>
<p>Po 12 latach współpracy KENDO staje się silnikiem napędowym wegańskiej marki kosmetyków. Marka pozostaje zaangażowana w wydajne, wegańskie kosmetyki wolne od przemocy.
San Francisco, 16 stycznia 2020 r. /PRNewswire/ -- Marka Kat Von D Beauty ogłosiła dziś odejście założycielki Kat Von D, która poświęci się innym inicjatywom artystycznym (konkretnie linii wegańskiego obuwia i nowemu albumowi). Firma KENDO staje się wyłącznym właścicielem i siłą napędową linii kosmetyków. Z efektem natychmiastowym marka zmienia nazwę na KVD Vegan Beauty.
Interaktywny, wielokanałowy komunikat prasowy dostępny jest tutaj: https://www.multivu.com/players/English/8664451-kat-von-d-departs-from-namesake-brand-kendo-kvd-vegan-beauty/
Firma będzie nadal mieć w ofercie dostępną obecnie gamę produktów, a także opracuje nowe, innowacyjne, wydajne, wegańskie kosmetyki wolne od przemocy na potrzeby konsumentów na całym świecie. Dla KVD Vegan Beauty nadal liczy się wyrażanie siebie i współczucia, a marka będzie ciągle współpracować z energetyzującymi osobistościami, markami, organizacjami sztuki i organizacjami charytatywnymi działającymi na rzecz zwierząt. Rozwój marki KVD Vegan Beauty i jej kultowych produktów jest wynikiem dwunastoletniej współpracy między Kat Von D i KENDO.
Oświadczenie Davida Suliteanu, głównego dyrektora wykonawczego KENDO
„Chcę podziękować Kat za jej pomoc we wspólnej przemianie branży kosmetycznej. Produkty, które razem opracowaliśmy, przetrwały próbę czasu i zyskały status kultowy. KENDO wraz z globalnym partnerem detalicznym SEPHORA wyglądają dalszego wzrostu KVD Vegan Beauty pod egidą KENDO obejmującą przywództwo, posiadanie i nadawanie kierunku. Jesteśmy w bardzo dobrej pozycji do kontynuowania rozwoju i wzrostu marki tak pod względem produktów, jak i marketingu. Opracowaliśmy solidną serię nowych produktów na rok 2020 i na przyszłość. Ten sam zespół, który przyczynił się do sukcesu KVD Vegan Beauty jest gotowy na powtórkę z rozrywki."
Oświadczenie założycielki i artystki Kat Von D
"Miniony rok przyniósł w moim życiu wielkie zmiany. Wielu z was wie, że urodziłam pięknego chłopca, otworzyłam linię wegańskiego obuwia i przygotowuję się do wydania wyczekiwanego albumu na wiosnę, po którym ruszam w międzynarodową trasę! Bardzo bym chciała móc wszystko wyważyć i przy tym nadal kierować linią kosmetyków, ale stało się dla mnie jasne, że nie mogę dać z siebie wszystkiego przy tak wielu zobowiązaniach.
Mając to na uwadze, zdecydowałam się odejść jako założycielka (i z innych stanowisk) Kat Von D Beauty i sprzedać moje udziały. Przekazałam firmę KENDO, moim partnerom w minionych 12 latach. Nie była to łatwa decyzja, ale po długich przemyśleniach zdecydowałam, że chcę, aby linia kosmetyków rozwijała się i osiągała sukcesy, a KENDO może to zapewnić."
Marka zadebiutowała w 2008 r. z czteroma czerwonymi pomadkami. Dziś KVD Vegan Beauty ma w swojej ofercie ponad 250 innowacyjnych produktów w prawie każdej kategorii kosmetyków. Marka jest w sprzedaży na całym świecie na każdym z dużych rynków w 36 krajach głównie w drogeriach SEPHORA i na stronie kvdveganbeauty.com. Od powstania KVD Vegan Beauty zdobywa liczne nagrody w kraju i za granicą za innowacyjne i najlepsze w klasie składy produktów, opakowania i marketing. Stąd długa lista sprawdzonych bestsellerów, spośród których kilka wymieniono poniżej.
• Tattoo Liner, międzynarodowa ikona i nasz najlepszy produkt
• Everlasting Liquid Lipsticks, źródło rewolucji płynnych pomadek
• Shade + Light Contour Palette, początek manii konturowania
• Go Big or Go Home Mascara, nadający objętości wegański tusz do rzęs na bazie tłuszczy roślinnych
• True Portrait Foundation, prawdziwie lekki, wegański, wydajny podkład zmieniający konsystencję z płynnej na pudrową
• Lolita, uniwersalny i uwielbiany kolor orzecha z różą w pomadkach, kredkach do oczu i ust oraz cieniach do powiek
O KVD VEGAN BEAUTY
KVD VEGAN BEAUTY to kultowa, międzynarodowa, wydajna, wegańska marka kosmetyków wolnych od przemocy, która rewolucjonizuje branżę od debiutu w 2008 r. z 4 intensywnymi, długotrwałymi czerwonymi pomadkami wolnymi od przemocy. W 2010 r. opracowaliśmy nagradzaną kredkę do oczu – Tattoo Liner – która pozostaje niekwestionowanym numerem jeden wśród płynnych kredek do oczu. Po rozpoczęciu manii na płynne pomadki ponownie zmieniliśmy oblicze branży kosmetycznej w 2016 r., kiedy to zmieniliśmy składy wszystkich produktów, zapewniając ich 100% wegański charakter bez kompromisów pod względem efektów. Dziś mamy w ofercie ponad 250 innowacyjnych produktów w każdej kategorii i setki nagród, a nasze produkty można znaleźć w 36 krajach na świecie wyłącznie w Sephora, Sephora w JC Penney i Debenhams w Wielkiej Brytanii i Irlandii i na stronie www.kvdveganbeauty.com // Zapraszamy do obserwowania profilu @kvdveganbeauty.com
O KENDO BRANDS
KENDO BRANDS jest w posiadaniu na wyłączność i zarządza KVD VEGAN BEAUTY. KENDO to inkubator innowacyjnych marek kosmetycznych, który tworzy i nabywa marki, a następnie rozwija je do statusu międzynarodowych gigantów: FENTY Beauty by Rihanna, Ole Henriksen Skin Care, Marc Jacobs Beauty, Bite Beauty, Lip Lab Stores i KVD Vegan Beauty. Biura KENDO znajdują się w San Francisco, Paryżu, Dubaju, Londynie, Sydney i Singapurze.
Źródło: KVD Vegan Beauty
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 17.01.2020, 10:23 |
Źródło informacji | PR Newswire |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |