Newsletter

Kat Von D odchodzi i sprzedaje udziały w Kat Von D Beauty, rozpoczyna pracę nad wegańską linią obuwia i trasą koncertową

17.01.2020, 10:23aktualizacja: 17.01.2020, 10:23

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

KENDO BRANDS dokonuje nabycia udziałów i zmienia nazwę na KVD Vegan Beauty.
<p> 
<p>Po 12 latach współpracy KENDO staje się silnikiem napędowym wegańskiej marki kosmetyków. Marka pozostaje zaangażowana w wydajne, wegańskie kosmetyki wolne od przemocy.

San Francisco, 16 stycznia 2020 r. /PRNewswire/ -- Marka Kat Von D Beauty ogłosiła dziś odejście założycielki Kat Von D, która poświęci się innym inicjatywom artystycznym (konkretnie linii wegańskiego obuwia i nowemu albumowi). Firma KENDO staje się wyłącznym właścicielem i siłą napędową linii kosmetyków. Z efektem natychmiastowym marka zmienia nazwę na KVD Vegan Beauty.

Interaktywny, wielokanałowy komunikat prasowy dostępny jest tutaj: https://www.multivu.com/players/English/8664451-kat-von-d-departs-from-namesake-brand-kendo-kvd-vegan-beauty/

Firma będzie nadal mieć w ofercie dostępną obecnie gamę produktów, a także opracuje nowe, innowacyjne, wydajne, wegańskie kosmetyki wolne od przemocy na potrzeby konsumentów na całym świecie. Dla KVD Vegan Beauty nadal liczy się wyrażanie siebie i współczucia, a marka będzie ciągle współpracować z energetyzującymi osobistościami, markami, organizacjami sztuki i organizacjami charytatywnymi działającymi na rzecz zwierząt. Rozwój marki KVD Vegan Beauty i jej kultowych produktów jest wynikiem dwunastoletniej współpracy między Kat Von D i KENDO.

Oświadczenie Davida Suliteanu, głównego dyrektora wykonawczego KENDO

„Chcę podziękować Kat za jej pomoc we wspólnej przemianie branży kosmetycznej. Produkty, które razem opracowaliśmy, przetrwały próbę czasu i zyskały status kultowy. KENDO wraz z globalnym partnerem detalicznym SEPHORA wyglądają dalszego wzrostu KVD Vegan Beauty pod egidą KENDO obejmującą przywództwo, posiadanie i nadawanie kierunku. Jesteśmy w bardzo dobrej pozycji do kontynuowania rozwoju i wzrostu marki tak pod względem produktów, jak i marketingu. Opracowaliśmy solidną serię nowych produktów na rok 2020 i na przyszłość. Ten sam zespół, który przyczynił się do sukcesu KVD Vegan Beauty jest gotowy na powtórkę z rozrywki."

Oświadczenie założycielki i artystki Kat Von D

"Miniony rok przyniósł w moim życiu wielkie zmiany. Wielu z was wie, że urodziłam pięknego chłopca, otworzyłam linię wegańskiego obuwia i przygotowuję się do wydania wyczekiwanego albumu na wiosnę, po którym ruszam w międzynarodową trasę! Bardzo bym chciała móc wszystko wyważyć i przy tym nadal kierować linią kosmetyków, ale stało się dla mnie jasne, że nie mogę dać z siebie wszystkiego przy tak wielu zobowiązaniach.

Mając to na uwadze, zdecydowałam się odejść jako założycielka (i z innych stanowisk) Kat Von D Beauty i sprzedać moje udziały. Przekazałam firmę KENDO, moim partnerom w minionych 12 latach. Nie była to łatwa decyzja, ale po długich przemyśleniach zdecydowałam, że chcę, aby linia kosmetyków rozwijała się i osiągała sukcesy, a KENDO może to zapewnić."

Marka zadebiutowała w 2008 r. z czteroma czerwonymi pomadkami. Dziś KVD Vegan Beauty ma w swojej ofercie ponad 250 innowacyjnych produktów w prawie każdej kategorii kosmetyków. Marka jest w sprzedaży na całym świecie na każdym z dużych rynków w 36 krajach głównie w drogeriach SEPHORA i na stronie kvdveganbeauty.com. Od powstania KVD Vegan Beauty zdobywa liczne nagrody w kraju i za granicą za innowacyjne i najlepsze w klasie składy produktów, opakowania i marketing. Stąd długa lista sprawdzonych bestsellerów, spośród których kilka wymieniono poniżej.

• Tattoo Liner, międzynarodowa ikona i nasz najlepszy produkt

• Everlasting Liquid Lipsticks, źródło rewolucji płynnych pomadek

• Shade + Light Contour Palette, początek manii konturowania

• Go Big or Go Home Mascara, nadający objętości wegański tusz do rzęs na bazie tłuszczy roślinnych

• True Portrait Foundation, prawdziwie lekki, wegański, wydajny podkład zmieniający konsystencję z płynnej na pudrową

• Lolita, uniwersalny i uwielbiany kolor orzecha z różą w pomadkach, kredkach do oczu i ust oraz cieniach do powiek

O KVD VEGAN BEAUTY

KVD VEGAN BEAUTY to kultowa, międzynarodowa, wydajna, wegańska marka kosmetyków wolnych od przemocy, która rewolucjonizuje branżę od debiutu w 2008 r. z 4 intensywnymi, długotrwałymi czerwonymi pomadkami wolnymi od przemocy. W 2010 r. opracowaliśmy nagradzaną kredkę do oczu – Tattoo Liner – która pozostaje niekwestionowanym numerem jeden wśród płynnych kredek do oczu. Po rozpoczęciu manii na płynne pomadki ponownie zmieniliśmy oblicze branży kosmetycznej w 2016 r., kiedy to zmieniliśmy składy wszystkich produktów, zapewniając ich 100% wegański charakter bez kompromisów pod względem efektów. Dziś mamy w ofercie ponad 250 innowacyjnych produktów w każdej kategorii i setki nagród, a nasze produkty można znaleźć w 36 krajach na świecie wyłącznie w Sephora, Sephora w JC Penney i Debenhams w Wielkiej Brytanii i Irlandii i na stronie www.kvdveganbeauty.com // Zapraszamy do obserwowania profilu @kvdveganbeauty.com

O KENDO BRANDS

KENDO BRANDS jest w posiadaniu na wyłączność i zarządza KVD VEGAN BEAUTY. KENDO to inkubator innowacyjnych marek kosmetycznych, który tworzy i nabywa marki, a następnie rozwija je do statusu międzynarodowych gigantów: FENTY Beauty by Rihanna, Ole Henriksen Skin Care, Marc Jacobs Beauty, Bite Beauty, Lip Lab Stores i KVD Vegan Beauty. Biura KENDO znajdują się w San Francisco, Paryżu, Dubaju, Londynie, Sydney i Singapurze.

Źródło: KVD Vegan Beauty

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 17.01.2020, 10:23
Źródło informacji PR Newswire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ