Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Internetowykantor.pl w tym roku będzie świętował 10 lat swojego istnienia. Przez ten czas zrealizowano w serwisie blisko 6 mln transakcji, a klienci napisali o nim aż 850 tys. opinii. To najlepszy wynik w ciągu ostatniego roku wśród wszystkich firm w serwisie Opineo.pl, a jest ich tam aż 35 tysięcy.
„Pozytywne opinie są najlepszym miernikiem zadowolenia klientów z naszych usług. Cieszy nas ich liczba, ale przede wszystkim właśnie ich pozytywny wydźwięk. To motywuje do inwestowania w jakość naszego produktu i obsługi - podkreśla Magdalena Jasnoch, kierownik Marketingu i PR Internetowykantor.pl. - Dobre opinie są także niezwykle istotnym czynnikiem w budowaniu zaufania do marki i polecania serwisu innym zainteresowanym” - dodaje.
Żaden z konkurentów na polskim rynku nie może pochwalić się takim wynikiem, jeśli chodzi o liczbę komentarzy. Serwis Opineo.pl umieścił Internetowykantor.pl na pierwszym miejscu jeśli chodzi o klasyfikację wśród wszystkich firm, także z innych branż. Opineo.pl to niezależna platforma opiniotwórcza. Odwiedza ją miesięcznie milion konsumentów.
Currency One SA to operator serwisów Internetowykantor.pl i Walutomat.pl. Spółka była wielokrotnie nagradzana za najlepsze i nowatorskie rozwiązania na rynku wymiany walut oraz cieszy się pozycją jednego z liderów niebankowych podmiotów oferujących wymianę walut online. Z usług Currency One korzysta już ponad 650 tysięcy klientów. Za pomocą serwisów Internetowykantor.pl i Walutomat.pl klienci indywidualni i firmowi mogą wymieniać 21 walut oraz dokonywać przelewów złotówkowych i walutowych na rachunki własne i innych osób oraz firm do 42 krajów europejskich.
Internetowykantor.pl to pierwszy w Polsce kantor online, który działa nieprzerwanie od 2010 r. Serwis umożliwia tanią, szybką i przede wszystkim bezpieczną wymianę walut, bez konieczności wychodzenia z domu. Obecnie z usług serwisu korzysta ponad 315 tysięcy klientów, którzy rocznie wymieniają ponad 5 miliardów złotych.
Więcej informacji o serwisie Internetowykantor.pl udziela
Magdalena Jasnoch
Kierownik Działu Marketingu i PR
tel. +48 517 426 896
e-mail: magdalena.jasnoch@currency-one.com
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 23.01.2020, 13:02 |
Źródło informacji | Currency One SA |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
Branża recyklingu drewna istotnym elementem silnego sektora drzewnego w Polsce PAP
Polska jest ósmym w Unii Europejskiej producentem odpadów drzewnych i drewnopochodnych - rocznie w kraju powstaje ich ok. 1,3 mln ton. Jednak brak kompleksowych rozwiązań prawnych ogranicza potencjał rozwoju sektora recyklingu tych odpadów - konkludują autorzy raportu „Więcej drewna z drewna. Jak usprawnić system recyklingu drewna w Polsce?”.- 17.09.2025, 12:46
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
-
Image
Engineered for Whatever: nowa, odważna platforma marki Columbia Sportswear przedstawia ekstremalne przygody na świeżym powietrzu
Nowa kampania odświeża wizerunek marki, a także przywraca niekonwencjonalność i humor, charakterystyczne dla Columbia Sportswear. Kampania będzie prowadzona w kanałach cyfrowych, outdoorowych, sprzedaży detalicznej i innych.- 17.09.2025, 11:07
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Columbia Sportswear
-
Image
Gwiazda koszykówki Marcin Gortat ambasadorem marki LOTTO PAP
Marcin Gortat, łodzianin i najsłynniejszy polski koszykarz, utytułowany zawodnik ligi NBA, dołączył do grona ambasadorów marki LOTTO. Będzie promował zdrowy styl życia, aktywność fizyczną i produkty Totalizatora Sportowego, który od 70 lat hojnie wspiera sport i kulturę - powiedział Szymon Gawryszczak, członek zarządu Totalizatora Sportowego.- 17.09.2025, 10:27
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ