Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Internetowykantor.pl w tym roku będzie świętował 10 lat swojego istnienia. Przez ten czas zrealizowano w serwisie blisko 6 mln transakcji, a klienci napisali o nim aż 850 tys. opinii. To najlepszy wynik w ciągu ostatniego roku wśród wszystkich firm w serwisie Opineo.pl, a jest ich tam aż 35 tysięcy.
„Pozytywne opinie są najlepszym miernikiem zadowolenia klientów z naszych usług. Cieszy nas ich liczba, ale przede wszystkim właśnie ich pozytywny wydźwięk. To motywuje do inwestowania w jakość naszego produktu i obsługi - podkreśla Magdalena Jasnoch, kierownik Marketingu i PR Internetowykantor.pl. - Dobre opinie są także niezwykle istotnym czynnikiem w budowaniu zaufania do marki i polecania serwisu innym zainteresowanym” - dodaje.
Żaden z konkurentów na polskim rynku nie może pochwalić się takim wynikiem, jeśli chodzi o liczbę komentarzy. Serwis Opineo.pl umieścił Internetowykantor.pl na pierwszym miejscu jeśli chodzi o klasyfikację wśród wszystkich firm, także z innych branż. Opineo.pl to niezależna platforma opiniotwórcza. Odwiedza ją miesięcznie milion konsumentów.
Currency One SA to operator serwisów Internetowykantor.pl i Walutomat.pl. Spółka była wielokrotnie nagradzana za najlepsze i nowatorskie rozwiązania na rynku wymiany walut oraz cieszy się pozycją jednego z liderów niebankowych podmiotów oferujących wymianę walut online. Z usług Currency One korzysta już ponad 650 tysięcy klientów. Za pomocą serwisów Internetowykantor.pl i Walutomat.pl klienci indywidualni i firmowi mogą wymieniać 21 walut oraz dokonywać przelewów złotówkowych i walutowych na rachunki własne i innych osób oraz firm do 42 krajów europejskich.
Internetowykantor.pl to pierwszy w Polsce kantor online, który działa nieprzerwanie od 2010 r. Serwis umożliwia tanią, szybką i przede wszystkim bezpieczną wymianę walut, bez konieczności wychodzenia z domu. Obecnie z usług serwisu korzysta ponad 315 tysięcy klientów, którzy rocznie wymieniają ponad 5 miliardów złotych.
Więcej informacji o serwisie Internetowykantor.pl udziela
Magdalena Jasnoch
Kierownik Działu Marketingu i PR
tel. +48 517 426 896
e-mail: magdalena.jasnoch@currency-one.com
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 23.01.2020, 13:02 |
Źródło informacji | Currency One SA |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
Branża wentylacji mechanicznej: nadchodzi kryzys w domowej opiece długoterminowej
Od początku roku środowisko świadczeniodawców wentylacji mechanicznej alarmuje o coraz trudniejszej sytuacji, w jakiej znalazł się ten obszar opieki długoterminowej. Pomimo opracowania modelu świadczenia dedykowanego pacjentom z przewlekłą niewydolnością oddechową i bezdechem sennym w warunkach domowych przez Agencję Oceny Technologii Medycznych i Taryfikacji (AOTMiT) - nowy model świadczenia powstał we współpracy z Ogólnopolskim Związkiem Świadczeniodawców Wentylacji Mechanicznej (OZŚWM), Narodowym Funduszem Zdrowia oraz środowiskami lekarskimi i pacjenckimi - Ministerstwo Zdrowia nie wdraża gotowego rozwiązania. Utrzymywanie się takiej sytuacji oraz brak rozliczenia nadlimitowych pacjentów z ubiegłego roku mogą doprowadzić do wstrzymania przyjęć nowych pacjentów, których szpitale kwalifikują do wentylacji domowej.- 03.03.2025, 17:17
- Kategoria: Zdrowie i styl życia
- Źródło: OZŚWM
-
Image
Aleksandra Mirosław w najnowszej kampanii Grupy WeNet
Z początkiem marca ruszyła nowa ogólnopolska kampania reklamowa marki WeNet, której celem jest zainspirowanie przedsiębiorców sektora MŚP do rozwoju swojej firmy w Internecie. W nowej, kolejnej serii spotów reklamowych wystąpiła Aleksandra Mirosław – mistrzyni we wspinacze sportowej, która tym samym dołączyła do wspaniałego grona dotychczasowych ambasadorów marki: Roberta Korzeniowskiego i Mai Włoszczowskiej, którzy pod okiem ekspertów WeNet rozwijają swoje biznesy w sieci.- 03.03.2025, 11:49
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: WeNet
-
Profesjonalne etykietowanie w dowolnym miejscu i czasie: Dymo® wprowadza nowe urządzenie Labelmanager Executive 640 Cb
- 03.03.2025, 11:00
- Kategoria: Nauka i technologie
- Źródło: APA-OTS
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ