Pobierz materiał i Publikuj za darmo

<p>
<p>• Dostępny w wersjach Street, Mirror, Lounge, S-Design i Sport, by spełnić oczekiwania klienteli zróżnicowanej pod względem wieku, stylu i potrzeb w zakresie mobilności.
<p>• W 2019 r. Fiat Tipo osiągnął rekordową sprzedaż poza Włochami, uzyskując najlepszy udział w rynku od momentu wprowadzenia na rynek, wynoszący 2,5%.
Na sukces kompaktowego Fiata Tipo mają niewątpliwie wpływ jego design, jakość, komfort i wszechstronność oraz charakter, który wyraźnie wyróżnia się w każdej jego wersji i zawsze jest wierny koncepcji „less is more”.
Jest to kluczowy element strategii funkcjonalnej rodziny Fiata, który został szczególnie doceniony i nagrodzony w całej Europie. W 2019 r., poza granicami Włoch, Tipo osiągnął najlepszy w historii udział w rynku na poziomie 2,5%. W Niemczech, został niedawno uznany przez niemieckie Towarzystwo Nadzoru Technicznego Gesellschaft für Technische Überwachung (GTÜ) oraz magazyn Auto Zeitung za najbardziej niezawodne auto po trzech latach użytkowania.
More is more
Dzisiaj, Fiat Tipo we wszystkich swoich odmianach jest po prostu „more”: bardziej sportowy w wersjach Sport i S-Design, bezpieczniejszy i bardziej komfortowy w wersji wyposażenia Lounge, bardziej technologiczny w wersji Mirror i bardziej stylowy w wersji Street. Każdy Fiat Tipo został wzbogacony w pakiety oferujące dodatkowe wyposażenie w atrakcyjnej cenie, dzięki którym klient może zaoszczędzić nawet do 50% ceny poszczególnych elementów.
Bardziej sportowy i komfortowy
Idealna równowaga między sportowym miejskim charakterem a stylem zachwyca już na pierwszy rzut oka. Wersje Tipo Sport i S-Design zostały wzbogacone o elementy takie, jak kontrastujący czarny dach i 18” dwukolorowe sportowe felgi aluminiowe oferowane przez Mopar®, markę FCA zajmującą się produktami i usługami posprzedażnymi dla wszystkich samochodów Grupy. Tipo Lounge „More” jest przeznaczony dla klientów poszukujących większego komfortu i bezpieczeństwa, oferując obecnie w standardzie przyciemniane szyby, reflektory ksenonowe i pakiet bezpieczeństwa.
Więcej technologii w przystępnej cenie
Przestronny i technologiczny, przeznaczony dla rodzin zainteresowanych łącznością ze światem, Tipo Mirror ma w standardzie przyciemniane szyby, automatyczną klimatyzację i tylne czujniki parkowania. Fiat Tipo Street skierowany jest natomiast do młodych ludzi oczekujących wyjątkowego komfortu bez kompromisów: bogatego wyposażenia i przystępnej ceny. Ta wersja wyposażenia jest teraz oferowana z czarną kolorystyką wnętrza, systemem UConnect™ z 5” ekranem dotykowym, kierownicą ze skóry z przyciskami i usługami UConnect™ live w standardzie.
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 29.01.2020, 10:56 |
Źródło informacji | FCA Polska |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
Hanwha Ocean daje 100 mln dolarów na rozwój przemysłu stoczniowego i gospodarki morskiej w Polsce
Hanwha Ocean ogłasza bezprecedensową inwestycję 100 mln USD w ramach programu Orka, która ma stać się motorem rozwoju przemysłu stoczniowego i gospodarki morskiej w Polsce. Program ma stworzyć ponad 1300 miejsc pracy, wzmocnić lokalne stocznie i łańcuchy dostaw, a także wygenerować środki dla sektora publicznego.- 08.10.2025, 09:56
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Hanwha Ocean
-
Image
Prezes Aon na EKF Ubezpieczenia: wprowadzenie w Polsce obowiązkowych ubezpieczeń katastroficznych nie byłoby żadną nowością w Europie PAP
„Na świecie to jest już 70 proc. nieubezpieczonych szkód w stosunku do jedynie 30 proc., które wynikają ze zmian klimatycznych. My o luce ubezpieczeniowej w tym obszarze rozmawiamy już od lat 90. i de facto nic się nadal nie zmienia. Polski rząd zapłacił rachunek osiem miliardów złotych na szkody materialne i miliard zadośćuczynień dla ludzi dotkniętych zeszłoroczną powodzią - a przecież budżet naszego kraju nie jest workiem bez dna. Wydaje się, że to odpowiedni moment, aby rozpocząć wreszcie dyskusję na temat obowiązkowych ubezpieczeń katastroficznych, które funkcjonują już w wielu europejskich krajach np. Rumunii, Hiszpanii czy Francji” - mówi Dominika Kozakiewicz, prezes zarządu, Aon.- 08.10.2025, 09:49
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
-
Comarch i F.I.L.A. S.p.A. zacieśniają współpracę, rozszerzając elektroniczne fakturowanie na Europę
- 08.10.2025, 09:22
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PR Newswire
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ