Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Zarząd INTERSPORT Polska S.A. z siedzibą w Cholerzynie ("Spółka") informuje, że według wstępnych szacunków Spółka w III kwartale roku obrotowego 2019/2020 tj. w okresie od 1 października do 31 grudnia 2019 r.:
• wypracowała łączne przychody netto ze sprzedaży w wysokości 54.045 tys. zł, czyli o 12,0% wyższe w stosunku do analogicznego okresu (było: 48.246 tys. zł),
• zmiejszyła stratę brutto o 47,2 % do wysokości 1.671 tys. zł (było: 3.163 tys. zł).
W III kwartale roku obrotowego 2019/2020 Spółka osiągnęła wzrost obrotów e-commerce o 44,0% i wzrost sprzedaży hurtowej poza sklepami. Na bazie porównywalnych sklepów, Spółka odnotowała obroty niższe o 5,5% i jednocześnie poprawiła marżę procentową na sklepach o 3,2 p.p. W III kwartale roku obrotowego 2019/2020 powierzchnia handlowa sieci INTERSPORT Polska S.A. została ograniczona o 2,7% i wynosi obecnie 27.007 m2.
Narastająco od 1 kwietnia do 31 grudnia 2019 r. Spółka wypracowała łączne przychody netto ze sprzedaży w wysokości 159.529 tys. zł, czyli o 19,2% wyższe w stosunku do analogicznego okresu (było: 133.872 tys. zł). Dynamika sprzedaży za pośrednictwem kanału eCommerce wzrosła w tym okresie o 49,0% i stanowiła 6,2 % udziału w ogólnej sprzedaży detalicznej.
Przedstawione powyżej wyniki finansowe mają charakter szacunkowy, a ich obliczenia zostały dokonane według aktualnej wiedzy Zarządu. Publikacja ostatecznego raportu finansowego za III kwartał roku obrotowego 2019/2020 planowana jest 20 lutego 2020 r.
Więcej na: http://biznes.pap.pl/pl/reports/espi/all,0,0,0,1
kom espi zdz
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 29.01.2020, 18:59 |
Źródło informacji | ESPI |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |