Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Zarząd HubStyle S.A. ("Spółka") informuje, że wstępne skonsolidowane przychody netto ze sprzedaży, osiągnięte w styczniu 2020 roku przez Grupę Kapitałową HubStyle ("GK HubStyle"), wyniosły około 2 mln 570 tys. PLN i były wyższe o około 303,61%, w stosunku do przychodów osiągniętych w styczniu 2019 roku. Na wzrost przychodów za miesiąc styczeń 2020 roku miała wpływ realizacja umowy z firmą Jeronimo Martins Polska S.A. w zakresie realizacji dostawy produktów marki Cardio Bunny, o którym Emitent informował w raporcie bieżącym numer 2/2020 z dnia 16 stycznia 2020 roku. Przychody netto ze sprzedaży w ramach wskazanej umowy w miesiącu styczniu wyniosły około 1 mln 783 tys. PLN.
Przychody za miesiąc styczeń 2020 bez uwzględnienia powyższej umowy wyniosły około 786 tys. PLN i były wyższe o około 23,51%, w stosunku do przychodów osiągniętych w styczniu 2020 roku.
Na przychody Grupy Kapitałowej HubStyle składają się przychody segmentu sprzedaży odzieży ze spółek: Sugarfree sp. z o.o. ("Sugarfree") oraz New Fashion Brand sp. z o.o. ("Cardio Bunny")
Więcej na: http://biznes.pap.pl/pl/reports/espi/all,0,0,0,1
kom espi zdz
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 05.02.2020, 12:37 |
Źródło informacji | ESPI |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |