Newsletter

Globalna marka Nikki ogłasza otwarcie Nikki Beach Montenegro

13.02.2020, 10:52aktualizacja: 13.02.2020, 10:52

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Marka otwiera drugi kurort w Czarnogórze w tym roku.

Miami, 13 lutego 2020 r. /PRNewswire/ -- Sieć Nikki Beach, rodzinna międzynarodowa luksusowa marka stylu życia i turystyki, ogłosiła dziś otwarcie drugiego kurortu w Czarnogórze. Nikki Beach Montenegro ma otworzyć swoje podwoje wczesnym latem 2020 r. i dołączy do sąsiedniego kurortu Nikki Beach Resort & Spa Montenegro, który, jak wcześniej ogłoszono, otwarty zostanie na przełomie roku 2022 i 2023.

Sieć Nikki Beach, pierwszy i oryginalny koncept luksusowych klubów plażowych z 13 kurortami na całym świecie, przerodziła się w szanowaną markę klubów plażowych i uznaną firmę hotelarską.

Znajdujący się w Budvie i położony w zatoce Tivat kurort Nikki Beach Montenegro obejmuje restaurację na 250 gości i klub plażowy skupiający się na kluczowych elementach marki. Położony w pobliżu Porto Montenegro, znajdującego się w odległości dziesięciominutowej przejażdżki łodzią, kompleks obejmie butikowy kurort z 45 pokojami, siłownię i luksusowe spa. Z kurortu będą rozciągać się spektakularne widoki na morze i góry, a ukierunkowanie w stronę zatoki zapewni bezpośredni dostęp do wody i dwóch przystani. Lokalizacja będzie dobrze służyć społeczności miłośników jachtów jako czołowe miejsce docelowe.

Nikki Beach Montenegro obejmie trzy specjalne baseny, jeden o profilu bardziej sportowym oraz dwa dodatkowe baseny relaksacyjne dla gości kurortu. Dwa baseny połączy malowniczy wodospad, a nad jednym z basenów wzniesiony zostanie most prowadzący do morza. Jeżeli chodzi o zakwaterowanie, kurort będzie miał w ofercie wyważony wybór dużych pokoi i apartamentów.

„Z radością wprowadzamy naszą międzynarodową markę do nowego kraju – skomentowała Lucia Penrod, główna dyrektor wykonawcza Nikki Beach Global. – Piękna linia brzegowa i widowiskowe pasma górskie Czarnogóry przyciągają fanów naszej marki w trakcie corocznych, letnich podróży” – dodała dyrektor.

Kurort Nikki Beach Montenegro wykończony będzie w charakterystycznym stylu marki z zachęcającym połączeniem bieli i akcentów drewna. Taras otoczony drzewami palmowymi z leżakami, krzesłami i kabinami plażowymi skierowany będzie w stronę wody i gór. Sześć elementów marki: muzyka, kuchnia, rozrywka, moda, film i sztuka podkreślonych będzie na każdym kroku.

W kurorcie dostępna będzie kuchnia w ciągu dnia i na kolacje serwująca inspirowane podróżami po świecie menu łączące przystępne dania charakteryzujące się zdrowiem, piękną prezentacją i prostym przygotowaniem. Goście będą mogli skosztować dużych plater z owocami morza, smacznych łódek sushi, kolorowych sałatek i międzynarodowych hitów związanych z lokalizacjami marki na całym świecie.

Nikki Beach zapewni w kurorcie docenianą kulturę muzyczną, sprowadzając na miejsce DJ-ów i muzyków grających chill house, happy house, deep house, afro house, Latin house i nie tylko. Wewnętrzny saksofonista, a także inni muzycy, zapewni atmosferę u podstaw niezapomnianych chwil.

Drugi projekt w okolicy – Nikki Beach Resort & Spa Montenegro – znajduje się na prywatnym półwyspie w zatoce Budvy i będzie częścią luksusowego osiedla prywatnych willi. Kurort, który ma zostać otwarty na przełomie roku 2022 i 2023, obejmie 150 pokoi i apartamentów, 20 ultraluksusowych willi, trzy odrębne prywatne plaże, przystań, Nikki Spa, Tone Gym i pięć restauracji, w tym już działającą Key West.

„Restauracja i klub plażowy Nikki Beach Montenegro wniesie tej wiosny do Czarnogóry bezprecedensowy poziom rozrywki, kuchni i energii – skomentował Alexander Schneider, prezes działu Global Nikki Beach Hotels & Resorts. – Pobliski kurort Nikki Beach Resort & Spa Montenegro połączy to, co najlepsze z dwóch światów i będzie luksusowym hotelem butikowym oferującym idealną atmosferę do relaksu i wypoczynku w duchu Nikki Beach” – dodał prezes.

Niedawno, w sierpniu 2019 r., przy współpracy z Nikki Beach Hotels & Resorts EMEA marka otworzyła Nikki Beach Resort & Spa Santorini. Poza tym po najlepszym sezonie od otwarcia marka Nikki Beach Hotels & Resorts zdecydowała się na długoterminowe przedłużenie kontraktu z Nikki Beach Resort & Spa Porto Heli (także w Grecji). Jak niedawno ogłoszono marka będzie dalej rozbudowywać portfolio przez dodanie kurortu Nikki Beach Resort & Spa Sri Lanka, który jest obecnie w budowie.

W tym roku Nikki Beach skupia się na ekspansji w branży luksusowego stylu życia i otwarciach nowych lokalizacji w ciągu następnych pięciu lat. Wraz z dodawaniem nowych lokalizacji i projektów do planów na przyszłość rezygnujemy z prowadzenia Nikki Beach Resort & Spa Bodrum.

W 2019 r. sieć Nikki Beach Global obchodziła 20-lecie działalności przez ważne wydarzenia w klubach plażowych i kurortach. Marka została założona przez przedsiębiorcę Jacka Penroda z żoną Lucią w Miami Beach w 1998 r. Dziś Nikki Beach Global to międzynarodowa, wszechstronna firma turystyki luksusowej licząca 13 klubów plażowych na całym świecie, w tym w Versilia, Saint Barth, Saint Tropez, Dubaju, Monte Carlo, Marbelli i na Ibizie oraz cztery hotele i kurorty. Biura Nikki Beach Global znajdują się w Miami, Marbelli, Barcelonie, Genewie i Dubaju.

Kontakty prasowe

Amanda Greenberg, dyrektor PR i komunikacji, Nikki Beach Global amanda@nikkibeach.com

O Nikki Beach Global:

W 1998 r. przedsiębiorca Jack Penrod przedstawił światu Nikki Beach, pierwszy i oryginalny koncept klubów plażowych łączących elementy muzyki, kuchni, rozrywki, mody, filmu i sztuki w jedno. Dziś Nikki Beach świętuje ponad 20 lat działalności. Sieć jest obecnie globalną, wszechstronną marką turystyki stylu życia obejmującą 13 klubów plażowych, 4 hotele i kurorty, oddział mody (w tym butików stylu życia), specjalne wydarzenia i Nikki Cares, organizację charytatywną nie dla zysku typu 501c3.

Nikki Beach można obecnie doświadczyć w: Miami Beach, USA; Saint Tropez, Francja; Saint Barth, Karaiby; Marbella, Hiszpania; Koh Samui, Tajlandia; Majorka, Hiszpania; Ibiza, Hiszpania; Monte Carlo, Monako; Dubaj, ZEA; Versilia, Włochy; Barbados, Karaiby i Costa Smeralda, Włochy. Każdego roku Nikki Beach otwiera tymczasową lokalizację w trakcie Międzynarodowego Festiwalu Filmowego w Cannes we Francji i tymczasowy salon przez całe lato nad wodą w Porto Cervo we Włoszech. Oddział Hotels & Resorts zarządza kurortami w Koh Samui, Tajlandii; Porto Heli, Grecji; Dubaju, ZEA i Santorini, Grecja.

Dodatkowe informacje można znaleźć na stronie www.nikkibeach.com.

Facebook: @nikkibeachworld

Instagram: @nikkibeachworld

Twitter: @NikkiBeachWorld

Spotify: @nikkibeach

O oddziale Nikki Beach Hotels & Resorts:

Od powstania w 2007 r. oddział Nikki Beach Hotels & Resorts zrewolucjonizował tradycyjny model biznesowy hoteli przez zaoferowanie nowego konceptu na bazie wyjątkowych elementów stylu życia i kuchni. Hotele i kurorty Nikki Beach są naturalnym przedłużeniem marki i wnoszą atmosferę klubu plażowego do kurortu. Poza samymi pokojami hotelowymi DNA Nikki Beach widać w każdym elemencie międzynarodowych kurortów, od specjalnie opracowanych kuchni, przez spa po fitness, w tym Key West, Café Nikki, Nikki Spa i Tone Gym, po dynamiczne wykończenie, przyjazną obsługę i wyjątkową rozrywkę. Z lokalizacjami w Koh Samui, Tajlandia; Porto Heli, Grecja; Dubaju, ZEA i Santorini, Grecja Nikki Beach Hotels & Resorts nabiera tempa w opracowywaniu koncepcji, budowie i prowadzeniu luksusowych kurortów na całym świecie na najlepszych plażach i w lokalizacjach miejskich.

Logo - https://mma.prnewswire.com/media/634734/Nikki_Beach_Worldwide_Logo.jpg

Źródło: Nikki Beach Global

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 13.02.2020, 10:52
Źródło informacji PR Newswire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ