Newsletter

Risen Energy jednym z trzech najpopularniejszych dostawców modułów fotowoltaicznych na brazylijskim rynku

28.02.2020, 10:08aktualizacja: 28.02.2020, 10:08

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Ningbo, Chiny, 27 lutego 2020 r. /PRNewswire/ -- Wiodąca brazylijska agencja badawcza Greener opublikowała niedawno raport na temat strategicznych badań rynkowych generacji energii fotowoltaicznej w roku 2019. Raport objął 884 integratorów systemów w okresie od 19 grudnia 2019 r. do 27 stycznia 2020 r.

Według raportu moduły solarne w Brazylii w roku 2019 głównie pochodziły z importu, a poziom importu sięgnął 4,14 GW, co oznacza wzrost o 120,3% z 1,88 GW w roku 2018. Zgodnie z danymi w 2019 r. firma Risen Energy stała się jedną z trzech najpopularniejszych marek w Brazylii, a dostawy firmy na rynek brazylijski sięgnęły około 500 MW.

Ponadto firma Risen Energy realizuje globalną strategię rozwoju i kontynuuje ekspansję skali na rynkach zagranicznych, osiągając bardzo dobre wyniki w wielu krajach i regionach. Zgodnie z danymi dotyczącymi eksportu modułów za rok 2019 opublikowanymi przez firmę doradczą Zhixinzixun poziom eksportu modułów firmy Risen Energy w 2019 r. sięgnął około 5,53 GW. Na rynku indyjskim firmie Risen Energy udało się zająć miejsce w czołowej trójce dostawców modułów za rok 2019.

„Brazylia jest rynkiem wschodzącym charakteryzującym się ogromnym potencjałem wzrostu i jest jedną z naszych strategicznych lokalizacji zagranicznych. W roku 2020 będziemy realizować strategię lokalizacji i dalej poszerzać zasięg na brazylijskim rynku w celu osiągnięcia celu dostaw 1 GW modułów do Brazylii. Będziemy także nadal dążyć do zapewniania naszym brazylijskim klientom wysokiej jakości produktów i usług” – skomentował Bob Hao odpowiedzialny za sprzedaż na rynku brazylijskim w firmie Risen Energy.

Źródło: Risen Energy Co., Ltd

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 28.02.2020, 10:08
Źródło informacji PR Newswire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ