Pobierz materiał i Publikuj za darmo
![Łódź Design Festival (1)](/sites/default/files/styles/open_article_750/public/2020-03/20200302/35417241_1.jpg?itok=c4FQcVOW)
make me! to konkurs otwarty na projektantów młodego pokolenia, pozwalający na dużą swobodę tworzenia. Dedykowany wszystkim, których do procesu projektowego zapala impuls wywołany dostrzeżeniem potrzeby lub problemu. W make me! nagradzane są również projekty eksperymentujące z materiałem czy poszukujące nowych interpretacji dotychczasowych funkcji. Zgłoszone prace zostaną ocenione dwuetapowo przez jury w składzie: Agnieszka Jacobson-Cielecka, Czesława Frejlich, Boaz Katz, Szymon Hanczar, Luca Nichetto, Agata Nowotny, Mariusz Włodarczyk, Jerzy Porębski, Maurizio Burrato i Michał Piernikowski.
„Bycie członkiem jury to dla mnie najlepszy sposób, aby podejrzeć, jak wchodzący na rynek projektanci odpowiadają na nadchodzące trendy. Obserwacja projektów z lat ubiegłych pokazuje, jak wielu z nich trafnie przewidziało zapotrzebowanie rynkowe i potrzeby społeczne” - mówi Michał Piernikowski, dyrektor ŁDF.
Na podstawie przesłanych formularzy jury wybierze około 20 najlepszych projektów, które prezentowane będą w ramach festiwalu na wystawie pokonkursowej. Uroczysta gala otwarcia ŁDF z wręczeniem nagród w konkursie odbędzie się 15 maja. Formularz zgłoszeniowy dostępny jest na stronie makeme.lodzdesign.com, tam również znaleźć można szczegółowe informacje na temat konkursu.
„To jedno z najbardziej innowacyjnych wydarzeń z dziedziny projektowania w Europie. Jest niemal regułą, że finaliści poprzednich edycji stają się rozpoznawalnymi projektantami, a kontynuacje ich wyróżnionych projektów często dają początek odnoszącym sukcesy startupom” - mówi koordynatorka konkursu, Katarzyna Ludwisiak.
Oprócz prezentacji przed publicznością Łódź Design Festival, finaliści mają możliwość wygrania nagrody z puli 65000 zł. Tegoroczne nagrody to PARADYŻ AWARDS ufundowane przez mecenasa festiwalu - Ceramikę Paradyż: 1. Nagroda 30000 zł / 2. Nagroda 20000 zł / 3. Nagroda 10000 zł oraz nagroda specjalna od firmy Interprint 5000 zł.
KONTAKT:
Katarzyna Ludwisiak
tel. 534 998 542
e-mail: k.ludwisiak@lodzartcenter.com
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 27.02.2020, 16:56 |
Źródło informacji | Łódź Design Festival |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘPozostałe z kategorii
-
Image
Firma Robertshaw ogłasza zamknięcie fabryki w słowackiej Trnawie. Majątek zakładu zostanie wystawiony na sprzedaż
- 02.07.2024, 13:10
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PR Newswire
-
Image
Nie każde oznakowanie produktu „eko” oznacza, że produkt jest naprawdę ekologiczny PAP
„Przestaw się na eko - szukaj Euroliścia 2” - to drugi etap kampanii edukacyjnej Polskiej Izby Żywności Ekologicznej (PIŻE), której celem jest m.in. promocja ekologicznej żywności certyfikowanej, ponieważ na rynku dostępne są również produkty, które nie spełniają odpowiednich kryteriów, chociaż sprzedawane są jako ekologiczne. Wartość certyfikowanego rynku eko w Polsce PIŻE szacuje na 2 mld zł.- 02.07.2024, 11:59
- Kategoria: Nauka i technologie
- Źródło: PAP MediaRoom