Newsletter

Lionel Messi, Paul Pogba i Lieke Martens niecodziennie rozproszeni przez Lay's w nowej, pełnej akcji reklamie piłkarskiej

03.03.2020, 12:23aktualizacja: 03.03.2020, 12:23

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

LAY'S debiutuje z międzynarodową kampanią na rok 2020 przy współpracy z Ligą Mistrzów UEFA.

Nowy Jork, 3 marca 2020 r. /PRNewswire/ -- W dniu dzisiejszym ulubiona na całym świecie marka przekąsek Lay's debiutuje z kampanią piłkarską na rok 2020 przez publikację pełnej gwiazd, energetyzującej reklamy z trzema tytanami tego pięknego sportu. Kampania skupia się na podkreśleniu ciągłego partnerstwa Lay's z Ligą Mistrzów UEFA, które potrwa aż do roku 2021.

60-sekundowy spot reklamowy ukazuje sześciokrotnego laureata Ballon d'Or Lionela Messiego, mistrza świata Paula Pogbę i piłkarkę roku UEFA za rok 2017 Lieke Martens. Gwiazdy piłki są niecodziennie rozproszone kuszącym zmysły dźwiękiem otwieranej przez fana paczki Lay's na kilka sekund przed pierwszym gwizdkiem. Kiedy tylko na stadionie rozlega się dźwięk chrupnięcia pierwszego chipsa wszystkie głowy odwracają się od płyty boiska w stronę paczki. Rozpoczyna się wyścig po pyszne chipsy w dźwiękach swinga z lat 50.

Piłkarze nie chcą przegapić okazji i przyłączają się do wyścigu, za wszelką cenę próbując zdobyć kuszącą paczkę. Pogba puszcza się w sprint przez boisko i wspina się po rzędach krzeseł, Martens wyskakuje z krzesła i przez okno studio telewizyjnego, a Messi w końcu zdobywa chipsa, zwisając z zawieszonej wysoko kamery.

„Jak zawsze z przyjemnością biorę udział w tegorocznej kampanii Lay's. Od wielu lat współpracuję z Lay's i każdego roku przekraczają wszystkie oczekiwania. Pomysł ze zwisaniem z kamery, żeby zdobyć paczkę Lay's to na pewno oryginalny wyczyn" – skomentował Lionel Messi.

„Nagrywanie tegorocznej reklamy Lay's było bardzo dobrym doświadczeniem. Uwielbiam ducha rozrywki Lay's, a radość, którą widzę, bezpośrednio łączy się z piłką. Bardzo cieszę się z udziału w całej kampanii i mam nadzieję, że spodoba się ona fanom" – powiedziała Lieke Martens.

„Z radością wziąłem udział w kampanii piłkarskiej Lay's po raz pierwszy. Jest to zabawna, pozytywna reklama i uwielbiam muzykę w tle. Po zdobyciu pierwszego chipsa nawet zaczynam ruszać się do jej rytmów" – skomentował Paul Pogba.

Poza samą reklamą Lay's nagrało wyjątkowe chwile na planie z każdym z piłkarzy. Nagrania zakulisowe pokazują, że nawet przypadkowa piłka nie może odwrócić uwagi sportowców od pysznej paczki Lay's.

Co więcej, kultowe paczki Lay's ulegną przemianie w ramach specjalnej edycji opakowań Ligi Mistrzów UEFA. Każda gwiazda piłki będzie miała własne opakowanie limitowanej edycji.

„Wiemy, że Lay's i piłka to dwie rzeczy, które zawsze łączą ludzi. W tym roku chcieliśmy podkręcić poziom dynamizmu i pokazać, co może się stać, kiedy paczka Lay's połączy cały stadion w trakcie meczu Ligi Mistrzów UEFA. Kampania podkreśla wartości Lay's i pokazuje jak daleko ludzie, nawet światowej klasy piłkarze, posuną się, żeby zdobyć najpopularniejszą przekąskę świata” – skomentowała Sebnem Erim, wiceprezes marketingu międzynarodowego żywności w PepsiCo.

Poza nową reklamą i paczkami Lay's w limitowanej edycji kampania obejmie nowe materiały w punktach sprzedaży z wizerunkami graczy, a także treści społeczne i OOH. Dołącz do rozmowy w sieci z #LaysUnited.

O PepsiCo

Produkty PepsiCo spożywane są ze smakiem ponad miliard razy dziennie przez konsumentów w ponad 200 krajach i terytoriach na całym świecie. W 2019 r. firma PepsiCo osiągnęła przychód netto w wysokości ponad 67 miliardów dolarów ze sprzedaży uzupełniających się produktów spożywczych i napojów, włączywszy marki Frito-Lay, Gatorade, Pepsi-Cola, Quaker i Tropicana. W skład portfolio produktów PepsiCo wchodzi szeroka gama smacznych przekąsek i napojów, włączywszy 23 marki, które przynoszą ponad 1 miliard dolarów przychodu każda w szacunkowej rocznej sprzedaży detalicznej.

Działaniom PepsiCo przewodzi wizja bycia międzynarodowym liderem w artykułach spożywczych i napojach przez odnoszenie sukcesu z wyższych pobudek. Filozofia „Winning with Purpose" odzwierciedla naszą ambicję w zakresie osiągania sukcesu rynkowego w sposób zrównoważony i z wyższymi celami w każdym aspekcie naszej działalności. Dodatkowe informacje można znaleźć na stronie www.pepsico.com.

Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/1097131/Lays.jpg

Źródło: PepsiCo

Informacje dla redaktorów

Dodatkowych informacji udzieli:

Glenda Soares

e-mail: glenda.soares@pepsico.com

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 03.03.2020, 12:23
Źródło informacji PR Newswire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ