Pobierz materiał i Publikuj za darmo
MEDIOLAN, 5 marca 2020 r. /PRNewswire/ -- Edycja najbardziej wpływowego rankingu WARC Creative 100 (dawniej Gunn Report) za rok 2020, mierzącego wskaźnik doskonałości kreatywnej w reklamie, wymieniła Publicis Italy w czołówce agencji z całego świata. Dzięki sukcesom w najważniejszych konkursach międzynarodowych agencja, której przewodzą Bruno Bertelli i Cristiana Bocassini, wspięła się o cztery miejsca w porównaniu do roku ubiegłego i zajęła 7. miejsce wśród agencji międzynarodowych i 3. w Europie. Także w tym raporcie sieć Publicis Worldwide z Bertellim na stanowisku globalnego głównego dyrektora kreatywnego uplasowała się na 9. miejscu wśród czołowych sieci agencji.
WARC Creative 100 to ranking wyznaczający najczęściej nagradzane międzynarodowe kampanie i agencje kreatywne przez obliczanie wyniku na podstawie najważniejszych nagród.
Nagradzane kampanie Publicis Italy, które zaowocowały tak dobrym wynikiem, obejmują „Hate Couture" i „Be a Follower" dla marki Diesel oraz „Lessons for Good" Leroy Merlin.
Dzięki solidnemu pozycjonowaniu marka Diesel zajęła 9. miejsce wśród czołowych 100 marek na świecie.
„Jesteśmy bardzo dumni z tak wspaniałego wyniku. Uplasowanie się w czołowej 10. jest potwierdzeniem skuteczności kreatywnej, którą dopracowaliśmy w zeszłym roku na kanwie zaangażowania naszych pracowników i zaufania pokładanego w nas przez naszych klientów każdego dnia. Podskoczyliśmy o cztery oczka w ciągu jednego tylko roku i jestem pewny, że możemy sięgnąć jeszcze wyżej dzięki wspaniałemu talentowi i odwadze klientów” – skomentował Bruno Bertelli (główny dyrektor kreatywny w Publicis Worldwide).
Źródło: Publicis Italy
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 05.03.2020, 11:41 |
Źródło informacji | PR Newswire |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |