Pobierz materiał i Publikuj za darmo
„Dzięki integracji serwisu Przelewy24, Dotpay i eCard będziemy w stanie jeszcze sprawniej wprowadzać innowacje dla e-commerce, wykorzystując nasze wieloletnie doświadczenie i znajomość rynku. Pozwoli to na poszerzenie portfolio usług i produktów dla naszych partnerów biznesowych” - komentuje Piotr Kurczewski, prezes zarządu.
Ponadto, integracja operatorów pozwoli na umocnienie pozycji rynkowej na polskim i zagranicznym rynku płatności. Kluczowym brandem grupy jest marka Przelewy24.
„Integracja oznacza połączenie celów, łatwiejszy przepływ doświadczenia i najlepszych praktyk miedzy pracownikami Przelewy24 oraz Dotpay/eCard. Poszerzymy portfolio produktowe, zachowując najwyższą jakość´ oferowanych usług oraz zabezpieczymy rozwój w najbardziej obiecujących obszarach e-commerce i m-commerce” - dodaje Michał Bzowy, CIO&COO.
Oferty łączących się? spółek są? komplementarne, dzięki czemu w wyniku integracji powstanie uniwersalne portfolio, oferujące pełna? paletę? usług płatniczych. Obejmie ona m.in.: transakcje kartowe, przelewy elektroniczne oraz płatności mobilne.
„Synergia marek jest naturalna? odpowiedzią? na wyzwanie jakie rynek stawia przed cała? branża? fintech. Jesteśmy uczestnikami dużych zmian, zarówno jeśli chodzi o sposób dokonywania zakupów, wykorzystywane do tego urządzenia jak i rozwiązania płatnicze. Połączenie doświadczenia spółek w rożnych segmentach e-commerce, najlepszych praktyk i znajomości branży pozwoli nam zwiększyć zasięg rynkowy i sprostać oczekiwaniom partnerów biznesowych i klientów” - mówi Jacek Kinecki CCO.
KONTAKT:
Magdalena Grablewska
Marketing Manager Przelewy24
e-mail: magdalena.grablewska@przelewy24.pl
tel. +48 603 883 889
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
| Data publikacji | 09.03.2020, 15:18 |
| Źródło informacji | Przelewy24 |
| Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
WEI: Polacy zapłacą więcej, kupując codzienne produkty. Rząd pracuje nad podatkiem, który ma kosztować aż 5 mld zł
Projektowany system Rozszerzonej Odpowiedzialności Producenta (ROP) w Polsce to próba wprowadzenia tylnymi drzwiami nowego, ukrytego podatku, który uderzy w przedsiębiorców i konsumentów - alarmuje WEI w swoim raporcie pt. „Centralizacja a efektywność. Co należy wiedzieć o projektowanym systemie ROP w Polsce” [1]. Zdaniem ekspertów WEI Wojciecha Wyszomierskiego i Andrzeja Strojnego, rządowy projekt, zamiast wdrażać efektywny model rynkowy, kopiuje dysfunkcyjny system węgierski, co grozi wzrostem cen, biurokracji i fiaskiem celów środowiskowych.- 10.11.2025, 09:00
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Warsaw Enterprise Institute
-
Image
Cyfryzacja jest fundamentem transformacji energetycznej PAP
Technologie przekształcone w nowoczesne rozwiązania informatyczne pozwalają nam budować elastyczność rynku, bilansować zapotrzebowanie na moc i energię, tworzyć systemy predykcji - wskazał Tomasz Bendlewski, wiceprezes zarządu Asseco Poland podczas debaty „Przyszłość energetyczna Polski i rola gazu”, która odbyła się 4 listopada 2025 r. w Centrum Prasowym PAP.- 07.11.2025, 12:14
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ