Pobierz materiał i Publikuj za darmo
![FCA Polska/500 Giorgio Armani](/sites/default/files/styles/open_article_750/public/2020-03/20200311/35540736_500%20Giorgio%20Armani.jpg?itok=WMEfY1Az)
„Czas podjąć działania, aby stworzyć lepszą przyszłość”. Planeta Ziemia przechodzi bardzo delikatny okres, wyjątkowy w swojej historii. Naszym obowiązkiem jest podjęcie działań w celu stworzenia lepszej przyszłości. Fiat podejmuje to wyzwanie, wprowadzając na rynek nową wersję kultowego modelu 500. Ponieważ 500 zawsze podążała z duchem czasu. Zmienia się, gdy zmieniają się potrzeby społeczne.
Aby wyobrazić sobie przyszłość 500, marka Fiat powróciła do korzeni słynnego modelu. To samo miało miejsce dla pierwszej generacji, która w latach 60. zaoferowała wszystkim wolność i mobilność. Fiat 500 stał się prawdziwym zjawiskiem społecznym i rozkochał w sobie świat. Samochód, który zawsze odnosił liczne sukcesy i który już od chwili swojej premiery, 63 lata temu, stał się ikoną.
Wraz z drugą generacją, której premiera odbyła się w 2007 roku, Fiat 500 wprowadził koncepcję samochodu uznawanego par excellence za „cool city car”, stając się ikoną włoskiej mody i stylu, która podbiła świat. Wciąż ewoluujący model, który na przestrzeni ostatnich trzynastu lat inspirował artystów i muzyków i zaprezentował ponad 30 serii specjalnych.
Teraz, w 2020 roku, nadchodzi nowa era i czas, aby Fiat 500 wykorzystał swoją popularność i zainspirował do zmian i stać się częścią rozwiązania.
W czasach, gdy oczekuje się, że mobilność będzie bardziej zrównoważona, połączona ze światem i autonomiczna, wraz z coraz bardziej rygorystycznymi przepisami, trzecia generacja Fiata 500 znów wchodzi do gry, oferując styl i niepowtarzalną przyjemność czerpaną z jazdy. Nie chodzi o zwykłą rewolucję, lecz o „reinkarnację” ducha, który może zainspirować odnowę. W istocie bowiem, same zasady i przepisy nie wystarczą, aby wywołać prawdziwą rewolucję, potrzeba czegoś kultowego i pięknego - nowego Fiata 500.
Drogą zmian nie można podążać samemu. Potrzeba partnerów o równie szlachetnych poglądach, którzy chcą zaangażować się w poprawę stanu naszej planety i którzy wyznają podobne wartości i dążą do osiągnięcia podobnych celów. Leonardo DiCaprio z entuzjazmem zaangażował się w projekt nowego Fiata 500. Gwiazda światowej sławy, od ponad dwudziestu lat osobiście zaangażowany w działania na rzecz ochrony środowiska naturalnego, zaoferował swoje poparcie dla wizji nowego elektrycznego samochodu miejskiego. W kampanii wideo „All-In” zaprasza wszystkich, aby wnieśli swój własny wkład, podobnie jak zrobiła to marka Fiat dzięki nowej 500.
Tę samą wizję podzielają pozostali partnerzy: Giorgio Armani, Bvlgari i Kartell – trzy kultowe, znane na całym świecie luksusowe marki Made in Italy, które wraz z marką Fiat wprowadziły w życie strategię, w której zrównoważony rozwój jest ściśle powiązany z doskonałością w dziedzinie know-how, kreatywności i innowacji. W ten sposób powstały specjalne wersje typu One-offs, trzy wyjątkowe i ekskluzywne egzemplarze nowego Fiata 500. Aby stworzyć te modele przy współpracy słynnych marek Armani, Bvlgari i Kartell, inżynierowie projektujący trzecią generację modelu przyjęli za punkt wyjścia wartości kultowej 500, najbardziej znanego miejskiego samochodu Fiata na świecie. W wyniku połączenia tych wartości z wartościami poszczególnych marek powstały trzy unikatowe modele nowej 500, które wyróżniają się stylem, kreatywnością i rzemieślniczą dbałością o szczegóły.
Prawdziwe arcydzieła włoskiego geniuszu porównywalne do dzieła sztuki, trzy wersje One-offs zostały przygotowane z wielkim zaangażowaniem, aby w większym stopniu wykorzystywać zrównoważone, naturalne i poddane recyklingowi materiały.
W tę strategię, której celem jest pomoc naszej planecie, wpisuje się również przygotowana aukcja charytatywna. Wszystkie wpływy ze sprzedaży trzech unikalnych modeli - 500 Giorgio Armani, B.500 „MAI TROPPO” by Bvlgari i 500 Kartell - trafią do organizacji non-profit założonej przez Leonardo DiCaprio i zajmującej się ochroną środowiska.
Szczegółowe informacje o nowym Fiacie 500 dostępne poniżej.
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
POBIERZ ZAŁĄCZNIKI
Data publikacji | 11.03.2020, 16:07 |
Źródło informacji | FCA Polska |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘPozostałe z kategorii
-
Image
Firma Robertshaw ogłasza zamknięcie fabryki w słowackiej Trnawie. Majątek zakładu zostanie wystawiony na sprzedaż
- 02.07.2024, 13:10
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PR Newswire
-
Image
Nie każde oznakowanie produktu „eko” oznacza, że produkt jest naprawdę ekologiczny PAP
„Przestaw się na eko - szukaj Euroliścia 2” - to drugi etap kampanii edukacyjnej Polskiej Izby Żywności Ekologicznej (PIŻE), której celem jest m.in. promocja ekologicznej żywności certyfikowanej, ponieważ na rynku dostępne są również produkty, które nie spełniają odpowiednich kryteriów, chociaż sprzedawane są jako ekologiczne. Wartość certyfikowanego rynku eko w Polsce PIŻE szacuje na 2 mld zł.- 02.07.2024, 11:59
- Kategoria: Nauka i technologie
- Źródło: PAP MediaRoom