Pobierz materiał i Publikuj za darmo
„Czas podjąć działania, aby stworzyć lepszą przyszłość”. Planeta Ziemia przechodzi bardzo delikatny okres, wyjątkowy w swojej historii. Naszym obowiązkiem jest podjęcie działań w celu stworzenia lepszej przyszłości. Fiat podejmuje to wyzwanie, wprowadzając na rynek nową wersję kultowego modelu 500. Ponieważ 500 zawsze podążała z duchem czasu. Zmienia się, gdy zmieniają się potrzeby społeczne.
Aby wyobrazić sobie przyszłość 500, marka Fiat powróciła do korzeni słynnego modelu. To samo miało miejsce dla pierwszej generacji, która w latach 60. zaoferowała wszystkim wolność i mobilność. Fiat 500 stał się prawdziwym zjawiskiem społecznym i rozkochał w sobie świat. Samochód, który zawsze odnosił liczne sukcesy i który już od chwili swojej premiery, 63 lata temu, stał się ikoną.
Wraz z drugą generacją, której premiera odbyła się w 2007 roku, Fiat 500 wprowadził koncepcję samochodu uznawanego par excellence za „cool city car”, stając się ikoną włoskiej mody i stylu, która podbiła świat. Wciąż ewoluujący model, który na przestrzeni ostatnich trzynastu lat inspirował artystów i muzyków i zaprezentował ponad 30 serii specjalnych.
Teraz, w 2020 roku, nadchodzi nowa era i czas, aby Fiat 500 wykorzystał swoją popularność i zainspirował do zmian i stać się częścią rozwiązania.
W czasach, gdy oczekuje się, że mobilność będzie bardziej zrównoważona, połączona ze światem i autonomiczna, wraz z coraz bardziej rygorystycznymi przepisami, trzecia generacja Fiata 500 znów wchodzi do gry, oferując styl i niepowtarzalną przyjemność czerpaną z jazdy. Nie chodzi o zwykłą rewolucję, lecz o „reinkarnację” ducha, który może zainspirować odnowę. W istocie bowiem, same zasady i przepisy nie wystarczą, aby wywołać prawdziwą rewolucję, potrzeba czegoś kultowego i pięknego - nowego Fiata 500.
Drogą zmian nie można podążać samemu. Potrzeba partnerów o równie szlachetnych poglądach, którzy chcą zaangażować się w poprawę stanu naszej planety i którzy wyznają podobne wartości i dążą do osiągnięcia podobnych celów. Leonardo DiCaprio z entuzjazmem zaangażował się w projekt nowego Fiata 500. Gwiazda światowej sławy, od ponad dwudziestu lat osobiście zaangażowany w działania na rzecz ochrony środowiska naturalnego, zaoferował swoje poparcie dla wizji nowego elektrycznego samochodu miejskiego. W kampanii wideo „All-In” zaprasza wszystkich, aby wnieśli swój własny wkład, podobnie jak zrobiła to marka Fiat dzięki nowej 500.
Tę samą wizję podzielają pozostali partnerzy: Giorgio Armani, Bvlgari i Kartell – trzy kultowe, znane na całym świecie luksusowe marki Made in Italy, które wraz z marką Fiat wprowadziły w życie strategię, w której zrównoważony rozwój jest ściśle powiązany z doskonałością w dziedzinie know-how, kreatywności i innowacji. W ten sposób powstały specjalne wersje typu One-offs, trzy wyjątkowe i ekskluzywne egzemplarze nowego Fiata 500. Aby stworzyć te modele przy współpracy słynnych marek Armani, Bvlgari i Kartell, inżynierowie projektujący trzecią generację modelu przyjęli za punkt wyjścia wartości kultowej 500, najbardziej znanego miejskiego samochodu Fiata na świecie. W wyniku połączenia tych wartości z wartościami poszczególnych marek powstały trzy unikatowe modele nowej 500, które wyróżniają się stylem, kreatywnością i rzemieślniczą dbałością o szczegóły.
Prawdziwe arcydzieła włoskiego geniuszu porównywalne do dzieła sztuki, trzy wersje One-offs zostały przygotowane z wielkim zaangażowaniem, aby w większym stopniu wykorzystywać zrównoważone, naturalne i poddane recyklingowi materiały.
W tę strategię, której celem jest pomoc naszej planecie, wpisuje się również przygotowana aukcja charytatywna. Wszystkie wpływy ze sprzedaży trzech unikalnych modeli - 500 Giorgio Armani, B.500 „MAI TROPPO” by Bvlgari i 500 Kartell - trafią do organizacji non-profit założonej przez Leonardo DiCaprio i zajmującej się ochroną środowiska.
Szczegółowe informacje o nowym Fiacie 500 dostępne poniżej.
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
POBIERZ ZAŁĄCZNIKI
Data publikacji | 11.03.2020, 16:07 |
Źródło informacji | FCA Polska |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘPozostałe z kategorii
-
Image
Agata Dziwisz-Moshe, kancelaria Kochański & Partners: podwójne opodatkowanie banków nie jest ani logiczne, ani zgodne z prawem PAP
„Tam, gdzie mamy do czynienia z uznaniem, że w wyniku stwierdzenia nieważności umowy kredytu frankowego nie ma przychodu, a mimo to bank musi zapłacić od niego podatek, jest sytuacją, która nie powinna mieć miejsca. Na gruncie przepisów prawa podatkowego taka konkluzja jest pewnego rodzaju wynaturzeniem” - ocenia Agata Dziwisz-Moshe, adwokat, partner w kancelarii Kochański & Partners, szef praktyki prawa podatkowego.- 20.01.2025, 14:00
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
-
Image
Rimini Street uhonorowana nagrodami przez klientów i środowisko branżowe w kategoriach „Preferowany dostawca”, „Obsługa” oraz „Przywództwo”
Firma niezmiennie świadczy wiodące w branży wsparcie zewnętrzne w zakresie oprogramowania oraz dostarcza innowacyjne rozwiązania na rynku, koncentrując się na ułatwianiu sukcesu klientów w wymiarze strategicznym, operacyjnym i finansowym.- 20.01.2025, 12:03
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Business Wire
-
Image
Prezes zarządu Związku Banków Polskich: obserwujemy rekordową dynamikę liczby zawieranych ugód frankowych PAP
„Kierunek ugodowy jest przez nas absolutnie preferowany, o czym mówią też wszystkie organy i instytucje bezpieczeństwa czy nadzoru finansowego, ale również Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów. Toczą się prace w Ministerstwie Sprawiedliwości w zakresie dodatkowego uatrakcyjnienia tych ugód, by to one, a nie procesy sądowe, stały się podstawowym źródłem rozwiązania problemu” - mówi dr Tadeusz Białek, prezes zarządu Związku Banków Polskich.- 20.01.2025, 10:33
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom