Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Łyżwiarstwo jest sportem zimowym uprawianym częściej niż narciarstwo, wynika z badań przeprowadzonych w tym roku przez Kantar Polska, na zlecenie PGE Energia Ciepła. 87 proc. badanych osób zadeklarowało, że chociaż raz w życiu jeździło na łyżwach, 38 proc. w ciągu ostatnich 5 lat, a co czwarty respondent w ciągu ostatnich dwóch lat.
Według 44 proc. ankietowanych łyżwiarstwo jest coraz bardziej popularne. Ten sposób spędzania wolnego czasu chętnie wybierają osoby młode i posiadające dzieci, częściej kobiety niż mężczyźni. Łyżwiarstwo jest sportem towarzyskim, Polacy czas na lodowisku spędzają najchętniej z rodziną i znajomymi.
Ponad połowa badanych uważa, że w polskich miastach brakuje instruktorów łyżwiarstwa, dlatego ważna jest możliwość skorzystania z lekcji, jakie np. oferuje PGE Energia Ciepła podczas organizowanych Dni Otwartych „Rodzinne łyżwy” na lodowiskach w całej Polsce, czy „Poranków dla dzieci z PGE Energia Ciepła” na Zimowym Narodowym, na których instruktorzy uczą najmłodszych podstaw łyżwiarstwa.
PGE Energia Ciepła jest też partnerem programu „Chodź na łyżwy”, organizowanego przez Polski Związek Łyżwiarstwa Figurowego, we współpracy z Ministerstwem Sportu i Turystyki. Program, który jest skierowany do dzieci w wieku wczesnoszkolnym, działa w 14. miastach w całej Polsce i pozwala skorzystać z bezpłatnych zajęć prowadzonych przez trenerów z klubów będących członkami Polskiego Związku Łyżwiarstwa Figurowego.
*Badanie „Polska na łyżwach” zostało przeprowadzone przez Kantar Polska na zlecenie PGE Energia Ciepła w lutym 2020 r. z uwzględnieniem reprezentatywnej próby 1000 Polaków w wieku 15+, mieszkających w miastach 100 tys.+
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
| Data publikacji | 11.03.2020, 17:19 |
| Źródło informacji | Testa Communication |
| Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
Od plantacji na salony: jagodowe przetwory wśród laureatów „Złotych Innowacji 2025”
W Teatrze Kamienica w Warszawie ogłoszono wyniki konkursu „Złote Innowacje FMCG & Retail 2025” - jednego z najważniejszych wydarzeń branży spożywczej i handlu detalicznego w Polsce. W tegorocznej edycji polskie przetwory z owoców jagodowych zdobyły złoto i dwa wyróżnienia.- 06.11.2025, 12:56
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Krajowy Związek Grup Producentów Owoców i Warzyw
-
Image
Inkluzywna higiena tematem europejskiej debaty marki Tork
Wyniki badania Tork wykazały, że tylko jedna na pięć toalet w miejscach publicznych spełnia oczekiwania dotyczące higieny i czystości. Ponadto aż 52% osób podejmuje działania po negatywnych doświadczeniach z wizyty w łazience o dużym natężeniu ruchu - skraca pobyt w obiekcie, wystawia niepochlebne opinie - co bezpośrednio wpływa na przychody i wizerunek danej firmy.- 06.11.2025, 08:30
- Kategoria: Zdrowie i styl życia
- Źródło: Tork
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ